"Son bir defa motora bineyim" dedi, öldü

Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
hala kimse birbirini annamak istemiyor galiba kazanın olduğu yeri adanalı bütün arkadaşlar bilir cuma ve cumartesi kalabalıktır ayrıca gaz açılacak yer değil orası mantıklı adam bunu yapmaz sonuç ortada olan oldu 3 kişi öldü 3 kişide yoğun bakımda bundan ders çıkaran arkadaşlar olur mu orasını bilmem ki yazılanlardan anlaşıldığı kadarıyla bir kısım arklar bişi annamamış sadece fiks 2 kelimeyi bir araya getirip birazda yorum eklemiş trafikte fark edilmeyen taşıtlarız hepiniz bilirsiniz bunu bile bile bu şekilde kalabalık yerde gaz açmanın annamı yoktu kendinide yaktı başkalarınıda

istediğin motora bin zihniyetin değişmedikten sonra adama olmassın annayan annadı bide motorcuyum diye geçinip ayrım yapmaya kalkanlar ayrı bir zihniyete sahip arkadaşlar var onlarda motorcuyum diye geçinmesin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Asıl zevk uzun süreli hızda diil....Kısa süreli çabuk hızlanmalarda...Altındaki gücü hissetmekte.....

Evet haklısın, esas zevk kısa sürede büyük hız farkını hissetmektir, yani yüksek ivmelenmedir. Arabalar da +200'lere çıkıyor ama 20-25 saniyede. Bir SS ise 7-8 sn'de 200'ü görebilir tahmin ediyorum. Zaten 0-100 hızlanması neredeyse G (9.81 m/sn2) ivmesine eşit diyebiliriz. 2.9 sn'de 100 Km/saat hıza ulaşan bir motor için hesaplayalım:
100 km/saat= 27.78 m/sn ve
v=a*t için
a=v/t => a=27.79/2,9 => a=9,56 m/sn2 ivme değeri bulunur.

9.81 değeri ile 9.56 değeri neredeyse birbirine eşit olduğu için G ivmesiyle kalktığını söyleyebiliriz. Bu durumda kalkış anında kollarımıza bizim ağırlığımızın neredeyse tümü biniyor (sanki ağaçta bir dala tutunmuş ve sarkmış gibi oluyoruz). Olayın vahametini anlatmak için bunu belirttim. İşte bu güce karşı koyma ve organlarımızın sahip olduğu eylemsizlik momenti sebebiyle geride kalma isteğini hissettiğimizde zevk alıyoruz. Bir uçağın kalkışından zevk almayan bir motorcu olamayacağını zannediyorum. Uçağın kalkışa kadar ulaştığı hız olsa olsa 250 km/saat 'tir ama o değere çok kısa sürede ulaştığı için koltuklarımıza gömülüyoruz. Halbuki uçak havadayken 800-900 km/saat hızla uçarken aynı hazzı duymuyoruz. Demek ki esas olan İVME'dir, yani ani hızlanmadır.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet haklısın, esas zevk kısa sürede büyük hız farkını hissetmektir, yani yüksek ivmelenmedir. Arabalar da +200'lere çıkıyor ama 20-25 saniyede. Bir SS ise 7-8 sn'de 200'ü görebilir tahmin ediyorum. Zaten 0-100 hızlanması neredeyse G (9.81 m/sn2) ivmesine eşit diyebiliriz. 2.9 sn'de 100 Km/saat hıza ulaşan bir motor için hesaplayalım:
100 km/saat= 27.78 m/sn ve
v=a*t için
a=v/t => a=27.79/2,9 => a=9,56 m/sn2 ivme değeri bulunur.

9.81 değeri ile 9.56 değeri neredeyse birbirine eşit olduğu için G ivmesiyle kalktığını söyleyebiliriz. Bu durumda kalkış anında kollarımıza bizim ağırlığımızın neredeyse tümü biniyor (sanki ağaçta bir dala tutunmuş ve sarkmış gibi oluyoruz). Olayın vahametini anlatmak için bunu belirttim. İşte bu güce karşı koyma ve organlarımızın sahip olduğu eylemsizlik momenti sebebiyle geride kalma isteğini hissettiğimizde zevk alıyoruz. Bir uçağın kalkışından zevk almayan bir motorcu olamayacağını zannediyorum. Uçağın kalkışa kadar ulaştığı hız olsa olsa 250 km/saat 'tir ama o değere çok kısa sürede ulaştığı için koltuklarımıza gömülüyoruz. Halbuki uçak havadayken 800-900 km/saat hızla uçarken aynı hazzı duymuyoruz. Demek ki esas olan İVME'dir, yani ani hızlanmadır.
:cat:
zaten eyer basıp çekmiyceksen 100 lük cup ta bile gidersin mazallah :pale:
herşey yerinde zamanında güzel tadında bırakırsan güzel:cat:
fren elimizin altında deyil beynimizin içindedir:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yaw adamın taziye topiği nerelere geldi..... Yakında ölü ve yaralı sayısı artıcak devam ederseniz.....

Bırakın tamam.... Ölenlere rahmet yakınlarına sabır dileyelim.... Biz birbirimizle anlaşamıyoruz daha 4 tekerlilerle nasıl anlaşalım....:farao:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Arkadaşlar forum kurallarını okuyunuz lütfen, meydan okumak, yarış teklifinde bulunmak v.s. doğru değil.:pale:

Bu başlık altında bunların konuşulması hiç doğru değil, lütfen mesajlarımızı editliyelim.

Teşekkürler.

Ek:
Sanırım gerekenler yapılmış, mod arkadaş mümkünse bunuda silin artık yersiz kalıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar çatalan köprüsünde sattığı kawasakisiyle son heveslerini almak isteyen kardeşimiz wolsvagen transportere yandan 220 civarı hızla çarptı.olay 3 gün önce oldu.fırsat bulamadım eklemeye gazeteler vermiş sanırım.
23 00 da işten çıkmıştım,bende olta balıkçılığı merakı var,malzememi aldım gölün kenarına gittim,hazır betonun önündeki buruna.malzememi indirdim,oradan köprü tamamen görünüyor,tahminen 01 civarı oradaydım.
köprünün üzeri ana baba günüydü.ambulanslar,itfaye arabası,jandarma,arabalar.ben 3,4 km. kadar mesafedeyim.tabi ilk anda bilmediğimden oltalarımı attım.diğer oltacı arkadaşlarla sohbete başladım,ne oldu derken,bizim motorlu kardeşimiz ortalıgı yırtan bir sesle basmaya başlamış,düşünün gece vakti nasıl ortalıgı yırttığını.farın ışığından ne derece hızlı olduğu belliydi diyorlar,köprünün ortalarına geldiğinde çok büyük bir sesle kazayı yapıyor,motor alev alıyor.
bizim bulundugumuz yer tamamen köprüyü görüyor,neyse motor oldugunu duyunca dayanamadım dedim siz oltalara bakın ben bi gidim.gitmez olaydım
ben o mekana gelmeden yaklaşık 1 saat önce kaza olmuş.motoru çekiciyle götürmüşler,kardeşimiz parçalara bölünmüş,arabaya arka yolcuların inip bindiği ortadaki kızaklı kapının oradan vurmuş,araba çekicinin üzerindeydi,ortayı resmen gömmüş.
arkadaki oturanlardan iki kişi ölü.ortalık kan gölü diyorlar,itfaye yerleride yıkamıştı,konuştuğum kişiler köprü civarının özel güvenliği,onlarında altında zealsun motor vermişler,neredeyse ağlamak üzereler soru soruyorum anlatamıyorlar.her yer kan gölü diyorlar.ben arabanın resmini çektim.oradan tahmin edin olayı.
66ajaz4.jpg
[/IMG]
4lny0dj.jpg
[/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
forumda verilmişti suç motorcudadır büyük ihtimal demiştim 220 km/h.sözün bittiği yer.allah rahmet eylesin
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Özer024;796019' Alıntı:
Söylediklerini aynen sana iade ediyorum.Allah bilir daha hayatında 60'ı geçememişindir çin malı motorunla.Gelir burada bizleri kıskanırsın.Olsun önemli değil.Biz çin malı kullananlarıda motorcu olarak görürüz ama sendeki bu zihniyetle ne motorcu olursun nede 60'geçersin :mrgreen:

bu arkadaşımızın "çin malı" motoru olan insanları motorcu olarak görmeyip hakaret eden post una alıntı yapıp yazdığım mesaj neden silinmiş acaba?
yazdığım mesajda ahlak kurallarını aşan bi durum mu vardı?neden yani?
yada hyo su olan bi mod arkadaşımız varda zoruna mı gitti bu olay anlayamadım..
aklımda kaldığı kadarıyla tekrar yazıyorum

sen Japon kökenli race bozması dışı büük içi küçük makinenle 60 ı geçince eline ne geçti ? Birde "bizleri ksıkanırsın" lafın dikkatimi çekti ..bu arkadaş o çin malını satıp üstüne cüzi bir miktar(bir maaş kadar)ekleyince senin canavardan bi tane alabiliyor.Bende söyledim o kadar al bi tane sende motorcu ol artık diye ama neden almıyor anlamıyorum..
-tarzı birşeylerdi..
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorcu kardeşimizin ailesine sabır filiyorum başımız sağolsun...

minübüsteki gariplerede nediyimki Allah rahmet eylesin çok geçmşi olsun... :salut:

kader işte...

.... Allah bilir daha hayatında 60'ı geçememişindir çin malı motorunla.Gelir burada bizleri kıskanırsın.Olsun önemli değil.Biz çin malı kullananlarıda motorcu olarak görürüz ama sendeki bu zihniyetle ne motorcu olursun nede 60'geçersin :mrgreen:

senin zihniyetine ne diyimki ben lafa bak

motorculuk = sürat değil sen bu ruhun ne demek olduğunu bilmiyosan buralarda ziyan olma istersen... ki zaten motorculuğun manasını bilmiyosun biraz araştır büyüklerine küçüklerine sor soruştur istersen...

kolpa motorcu...
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Üzerinize alındığınıza göre kıskanıyorsunuz arkadaşım.Kıskanmayın bukadar.Yada satın çin malı motosikletlerinizi kurtulun, bu iş bu kadar basit.Benim çin malı motosiklet kullananlara lafım yok...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet kıskanıyorum dostum... bi gs 1200 üm olmasını yada bi dr800 big im olmasını çok isterdim.... herkes bütçesine göre hareket etmek zorunda bunun farkına var...

ne olursa olsun kimseyi aşağılamaya hakkın yok.. 60 ı geçmiyo dediğin motorlarla insanlar neler yapıyor...

umarım anlarsın bi gün tekrarlıyorum kolpa motorcusun..
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hemşooo kızmaya hakkınız yok sizin ss'cilerle ilgili yaptığınız genelleme ne kadar doğruysa özerin çin mallarıyla ilgili yaptı genellemede o kadar doğrudurr kısasa kısas denir bunaaa uzatmayın bence bu muhabbetii
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
İso zaten kimsenin bişe uzattıgı yok konu kapandı bitti.Herkes kendini biliyo.Dün çin malı scooter a binip bugun ufak hacim ss e binenler ortalıgı karıştırıyor.Herkes önce bi dün neydim die baksın sonra bugununu konuşsun.Bu konuyu da şu an 3-5 kişi biliyo bence fazla sallanıp budaklanmasın yoksa butun site polemige girecek.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
ya yeter kesin artık şu polemiği yaaa,
çin malı motora daaaaa, cross'a daaaaaaa, racing'e deeeeeeeee !!!!!!!!!

kasksız gezen tahta kafalılara laf söyleyin !!!!! :farao:

dün mendereste 3 saat kadar oturduk arkadaşlarla,
100 tane motor gördüysem 100'ünde de kask yoktu !!!
%100 kasksız gezen tipler.

(sadece 1 tane atv'li amcada kask vardı)

eve dönerken polis çevirmesinde durdum,
'arabalardan çok motorlarla ilgilenseniz nasıl olur' dedim,
'haklısın bacım, daha şimdi 2 tane bağladık' dediler.
'sadece kask değil, ehliyet ve ruhsat için de yüklenin' dedim.
'en güzeli valla' dediler.

es mi geçtiler bilmem ama, buz gibi oldum :mrgreen:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231

Sen nesin ya... Tarla motorcusu.

İso zaten kimsenin bişe uzattıgı yok konu kapandı bitti.Herkes kendini biliyo.Dün çin malı scooter a binip bugun ufak hacim ss e binenler ortalıgı karıştırıyor.Herkes önce bi dün neydim die baksın sonra bugununu konuşsun.Bu konuyu da şu an 3-5 kişi biliyo bence fazla sallanıp budaklanmasın yoksa butun site polemige girecek.

Arkadaşım benim Mondial 100 KH motosikletim'de var.Ben neye bindiğimi iyi biliyorum.Çin malı işte inkar etmenin bir anlamı yok.Ama ben çin malı kullanıyorum diye kimsenin malınada çamur atmıyorum.Kimse kıskançlık yapmasın.Herkes altındaki makineyi bilsin.İki teker kullanan herkes motosikletçi'dir benim gözümde, ayrımı yapan sizlersiniz.Konuşmalara baştan dikkat edilse bu tartışma bu kadar uzamazdı...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
133
Gercekten Cok Uzucu Diyecek Bişey Yok En Cokda Minibustekilere Yazik
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst