"Son bir defa motora bineyim" dedi, öldü

Katılım
24 Mar 2007
Mesajlar
286
Arkadaş Racing kullandığı için ölümü göze almış ve sürat de yaptığı için herkes istediği şekilde arkadaşı değerlendirebilir. Herkes kendince haklı. Kaskı varmıydı bilmiyorum ama bir köprü üzerinde+sürat+kasksız. Eğer parametreler bu şekilde ise yarı intihar denebilir.

Köprüde kaçacak yer olmaz,
o hızda durmak hayal,
gece görüş kısıtlı,
kask da yoksa zaten gözünü bile açabilir mi o süratte acaba.

Fakat işin diğer yanı bence minibüstekilerin alkollüy olma ihtimali daha fazla. Benim bildiğim gidiş geliş köprülerde araç sollamak bile yasaktır, kaldı ki araç u dönüşü yapıyormuş. Kapı da açık.

Alem yapıyor olmasınlar?

Yakında daha da netleşir olay herhalde...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst