"Son bir defa motora bineyim" dedi, öldü

Katılım
24 May 2006
Mesajlar
146
arabadaki 3 kişi de komada :pr:

hem kask yok, hem hız var, hem dondurma yemeye çıkan zavallı ailenin katliamı var :pr:

arabadakilere çok üzüldüm :salut:

:salut::salut::salut: burcu mustafaya üzülmedinmi? hepimiz aynı hatayı yapabiliriz. bir anlık dalgınlık kaza yapınca akıl veren cok olur. mustafa bahar a deniz şimşek e ve seçil kusanç a allah rahmet eylesin kederli bahar şimşek ve kusanç ailelerine başsağlığı diliyorum.:salut::salut:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
ölen arkadaşların yakınlarına sabır diliyorum..
lütfen artık vefat haberi almayalım, en azından bu yaz..
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Arkadaşlar Bu konu malesef çok dallandı budaklandı.Toplum olarak birbirimizin yaşamına ve yaşam alanlarına saygısız bi toplum olduk.Eger ben insanları düşünüp nerde nasıl davranacagımı bilirsem,insanların akşamkları serinlemek amacı ile gelip durdukları bir köprüde başkalarının yaşam alanlarına tecavüz etmez isem karşıdakide benim gbi davrandıgı taktirde toplumda bu gbi üzücü olayları daha az duyarız.Ölen arkadaşa gerçekten üzüldüm,hayatının başında temiz yüzlü bi çocuktu kim bilir ne umutları ne hayalleri vardı önündeki hayatı ile ilgili...
Peki ya o Arabada ki 5 insan ? o 2 tane gencecik kızcagız..? Tek suçları dondurma yiyip biraz serinlemekmiydi.Hayat bu kadar acımasız mı yoksa hayatı acımasız kılan biz insanlarmıyız.Dünden beri araba kullanırken çok tedirginim.Artık kaza haberi de duymak istemiyorum.Sürekli ölümlü kaza haberleri yazılıyor ve bu kazaların çogunuda Racing tarzı motor kullanan arkadaşlar yapıo ve özellikle Adana da sürekli ölümlü sürat motorları kazaları oluyor artık YETER..!
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
arabanın kapısı açık olmasaydı nolacaktı demiş birisi,,,,,araba değil zaten minibüs(transporter)raylı kapısı kapalı olsa idi belkide mustafa çarpma anında içeri dalmayıp kendisine olan olacaktı ama minibüstekilere bu kadar büyükk bir acı yaşatmayacaktı,,
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
allah rahmet eylesin..racing kazazedelerine aslında pek üzülmüorum ya nyse..
motor ortadan vurduguna göre demekki orda bi çook salagın yaptıgı gibi köptü üstünde u dönüş yapmaya kalkmışlardır..içkili olabilrler zaten oraya ayık adam pek gitmez!!iki tarfta hatalı...sanırm yine motou taşıt sınıfına koymayan sürücü motoru dikkate almadı ve dönmee çalıştı...
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
165
herkez motosiklete biniyoo ama ne yazıkki bilinçsiz bir şekilde motosiklet kullanan ağır basıyoo .. daha gecenlerde camiadan birini kaybettik onun acısı yüreklerimizden silinmeden mustafa arkadaşımız yaramıza tuz bastıı nereye kadar böyle devam etcek gencecik insanlar 1..2 saniyelikte olsa oo adranalini yaşamak için canlarından oluyolar neden diğer tarz motosiklet kullanıcılarıı kaza yapmıyolarda racing kullanan arkadaşlar gencecik yaşlarda hayata gözlerini yumuyolar mustafaya allahtan rahmet ailesine ve yakınlarına baş sağlığı diliyorum ve şuu hız tutkunu arkadaşlara sesleniyorum sıra bana gelmez demeyin azrahil kullandığınız makinalardanda hızlıı
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
kask + 80km = mutlu son
no kask + son sürat = acı son
başka bişey söleyemem ben çok kötü oldum vallahi. şuan ağlamaklıyım... ne biliyim etkilendim işte ne de olsa motorcu kardeşimiz... ben de 3000 km yol yaptım Allah korusun bi çiziğim yok ne motorda ne bende...

arkadaşlar kask'ı taşımak zor geliyorsa ya da kafanızı sıkıyorsa ya da psikolojik olarak rahatsızlığı olan ne motoiklete binsin ne de bisiklete... binsin dolmuşa nereye gitcekse gitsin...Kardeşimize Allahtan rahmet diliyor kalanlarına da başsağlığı diliyorum... 2tekeriniz yerden kesilmesin inşallah (aamin.)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
bugün bütün gün iş yerimde ve ders arası verdiğim çay molalarında bu haber gözümün önündeydi :salut:

Allah rahmet eylesin. Başka ne denilebilir ki :silent:

Zaten bugüne kadar çok şey söylenmedi mi :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
allah rahmet eylesin..racing kazazedelerine aslında pek üzülmüorum ya nyse..
...

bu cümleyi iyi niyetle söylediğini düşünüyorum hemşommm ama motoru sınıflandırma istersen akıllı adam hepsinde akıllı delisi heryerde deli zaten sadece bizimkilerin eksozu biraz fazla ses çıkardığı için dikkat çekiyo o kadar
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
allah rahmet eylesin..racing kazazedelerine aslında pek üzülmüorum ya nyse..

Sen ne konuştuğunun farkındamısın, ortada ölen bir motosiklet kullanıcısı var.Hepsini, bir kenara at ölen bir insan var.Ne yani racing kullananlar ölümü hakediyorlarmı, bunumu demek istiyorsun.Ne konuştuğunun farkında değilsin sanırım.Herkes senin gibi dağ, bayır, tarlamı gezecek.Hem motosiklet kullanıyorsun hemde konuştuğun lafa bak.Yazıklar olsun... :farao:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
İso sadece egzost biraz fazla ses çıkardıgı içinmi yoksa 0 dan 100 e 3-4 saniyede çıktıgı içinmi dikkat çekiyor? Chopperlar da Racingler kadar ses çıkarıyor en son ne zaman bi chopperlının yüksek surat ya da dikkatsizligi yüzünden bi kaza oldugunu gördün ?

Tamam deli adam heryer de deli,dün mobiletlinin biri tarsus yolunda dragstarı yakalicam die mobiletin üstüne pide gbi atladı öyle sürdü ama bu delilik degil cahillik.Deli diyerek bazı insanların yaptıgı ve yapacagı hatalara prim vermemek lazım.Piyasa da şekil olsun die o kadar çok yarış tipi motosiklete binen var ki senin benim gbi akıllı süren motorcular bile bu adamlar yüzünden serseri damgası yiyebiliyoruz.Tanıdıgım evli barklı çocuklu bi adam dilberler sekisinden çıkarkan önce arkadaşımın sagından sonra da benim yarım metre solumdan 2 kişi kasksız korumasız öyle bir geçti ki neye ugradıgımızı anlatamam.O yüzden bu tarz motor kullanan arkadaşlara biraz on yargılı olmamızı da anlayışla karşılamanızı umut ederim.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
26
:salut:şimdi anlıyorum herşeyi ALLAH rahmet eylesin abilerim tavsiyesi buydu sanırım Özellikle Tubis ve GKN abilerime ALLAH ailesine sabır versin:salut:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
165
Özer024;795020' Alıntı:
Sen ne konuştuğunun farkındamısın, ortada ölen bir motosiklet kullanıcısı var.Hepsini, bir kenara at ölen bir insan var.Ne yani racing kullananlar ölümü hakediyorlarmı, bunumu demek istiyorsun.Ne konuştuğunun farkında değilsin sanırım.Herkes senin gibi dağ, bayır, tarlamı gezecek.Hem motosiklet kullanıyorsun hemde konuştuğun lafa bak.Yazıklar olsun... :farao:

neye yazıklar olsun cevredekilere hava olsun diyee altındaki makinaya bnip kontağıı cevirdiğinde azrahilin arkasında artcı olduğunu unutup trafiğe acık bir yolda bilincsiz bir şekilde gaz kolunu kıvıranlaramı yoksa trafiğe kapalı bir alanda dağ bayır tarlada gezenleremii tekrar sölüyorum azrahil racinglerden daha hızlıdır ve dağ bayırdada gezer
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
evet ya bu haberi sabahın yedi buçuğunda okudum bilmiyorum vefat eden abimin amacı neydi ama o insanlara da yazık olmuş:pale:Hepsine Allah'tan rahmet,geride kalan yaralılara acil şifa ve sabır diliyorum...

Tüm abilerim ve ablalarım çok çok dikkatli olalım hakimiyeti kaybedeceğimiz hızlara ulaşmak hiç de iyi bişi değil herkese iyi sürüşler diliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst