Skullhunter'in Düğün ResimLeri ve YorumLarı

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Mutlu çifti tebrik ediyorum, Allah bir yastıkta kocatsın.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
patronumun bu gününde yanında olamadığım için çok üzgünüm resimleri gördükçe dahada üzüldüm :( ama malum çalııyordum inşallah başka bir gün affettiricem kendimii
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Erhan kardeşimize geçmiş olsun:mrgreen: Yakında anlar dünyanın kaç bucak olduğunu:cherry:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Çok şeyler söylenebilir. Ancak hepsi bu saatten sonra boş olur.
Boş işler de boş adamların işidir.Boş topiklere boş adamlar gelir.
Çünkü boşturlar.(istisna olanlar ve olaylar hariç)
Cumartesi günü dolu bir gündü .İstisnalar hariç tutulursa
İşi gücü bırakıp bir dolu işle iştigal edelim dedik.Sonuçta dolu adamlardık.Günümüzü de doldurduk.

Yeni çiftimizi tekrardan allah mesut ve bahtiyar etsin.
Minibike'leri de kısa zamanda göstermeyi nasip etsin . :)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Ya sen terazilerce aLtın yüklenmiş gibisin Sen ah sen bir biLsen
keşke bilselerdi Herkesin tek hakkı var . Ömrü aLtın sepeti sanma Sepete konulan
En sonunda ruhsuz bir cesed olur sonunda Beklediğin bi medet olur dünya ölüm üzerinde bir iki anlık misafirdir ömür..Bu neşenin sonudur elbet derin bi baş ağrısı..Kahkahalar bugün senin peki ya bundan sonrası Gün geçer ve dost göçer.. Azdır yandaş sayısı..1 Ocak kışında gözün uzaktan izLer Mayısı..


söyleyen ne güzel sölemiş dimi :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
kortej sonrası geri kalan bir kaç iyi insan .... teşekkürler...
kız kulesine nazir bir çay molası...kısa sürdü ama çok güzeldi...

dsc00837fy1.jpg

dsc00839vx8.jpg

dsc00840je2.jpg

dsc00843sr8.jpg

dsc00844lc2.jpg
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
son ana kadar anti entelle gelebilme ümidim vardı ama malesef olmadı son dakkada iptal etmek zorunda kaldım çok üzgünüm orda olamadıgım için :pale:
erhan ve damla ya bi kez daha mutluluklar diliyorum :rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Allah ikinizide bir yastıkta kocatsın.. :)

Ömür boyu mutluluklar.. :rendeer:

Mutluluğunuz hiç eksik olmasın..:wiinkk:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyi boş vericem abi.. Adammı millet ya insan mı..

5000 bini anca burada bir bayan çıkar bana motor kullanmayı öğretmek isteyen varsa gelsin şu saatte orada buluşalım die bir başlık açarsa kırılır..

o zaman neler olur gitde gör.. Ulan!! Ulan!! Ulan!! Söylecek çok şey varda bugun ki o güzelliğin o mutlu tablonun üstüne..

abi sadece Allah mutlu mesut etsin yazacaktım ama okudukca dayanamadım yazayım :p

erhanı gecen seneki ufak fuar öncesi kapıda sağolsun bana yardımcı olmustu orada tanımıstım. düğününe gelmedim bi daha düğün yapsalar yine gelmem :p

gelebilen gelmiş , gelemeyen istemeyen üşenen isteyipte işi çıkan gelememiş , neyi tartışıyorsunuzki , Allah mesut etsin diyin geçiverin , yok gelmiş yok gelmemiş , yok mangala bin kişi gelir , anlamayadım sizi arkadaşlar kusura bakmayın
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hayırlı olsun, ömür boyu mutluluklar dilerim.
Darısı başımıza bakalım, şaka maka 20 gün kaldı şurada:cherry:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Erhan kardeşim sana ve değerli eşine bir ömür boyu sağlık ve mutluluk dilerim:rendeer:
Ee.... darısı bekarların başına:wiinkk:

Fotoğraflar ve paylaşım için teşekkürler:cat:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
bir ömür boyu mutluluklar diliyorum ERHAN... Hayırlı ugurlu olsun... orda olmayı cok isterdim ama malum...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
öncelikle çok güzel bir nikah ve düğün oldu kanısındayım orda olabilen ve olamayan arkadaşlarada teşekkürler:rendeer:
iki değerli dostumu evlendirdik allah mutlu mesut bahtiyar etsin
resimler birazdan geliyor arkadaşlar :queen:
hazırmıyızzz:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst