Skullhunter'in Düğün ResimLeri ve YorumLarı

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Ben bile sol bilekte 4 kırık, bir platin, saplama bi demir, sag elde tendom yıpranması bi hatun ve bir cocukla geldim :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
aslında çok haklsın, ama bide şu yandan bak..
sen adam gibi adammışsın ki istanbula geldiğimde alo derim gkn koşar ahmet koşar mehmet koşar diyebiliyosun..
demekki adam olmak lazım herşeyin başında.. ki; arayabilesin, aranacak adam olabilesin..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ne yapıyım kardeşim, adam gel düğün arabası yapıcaz senin arabayı dedi bende mecbur öle geldim..

Ama hiç olmazsa gelmemezlikk yapmadım.. Sonradan siteye gelipde ay unutmuştum, ay akLımdan çıkmış, ay hastaneye gittim, ay misafirim var die bahane atmadım..

Ama emin olun bu başlığı bir bayan açsaydı, sitenin yarısı gelirdi sırf yalanmak için...


( Sap )- aaaa Merhaba ben siteden .......

( Bayan )- Ayyy canım hoş geldin..

( Sap ) - Varya inanırmısın sitedeki avatarından daha güzelsin.. Numaranı versene beraber gezilere gideriz..


Kimse laf atmasın bana.. Doğruları söylüyorum.. Herkes kimin ne olduğunuda çok iyi biliyor..


Doğru sölüyeni 9 köyden kovarlar.. şimdi banLanırım.. Eyvallah derim.. Girmem bir daha.. Ama Adam gibi arkadaşlarım dostlarım msnde de ekli..
Cep telefonları var.. Ulaşırım dialoğumu kurar gider buluşurum.. Ama çok iyide bilirim ki ben İstanbul'a geldiğimde 2 elide kanda olsa gene gelir karşılar beni..




:cat::cat::cat::cat::cat::cat:

maltepe yerine tophanede olması lazımdı nikahın ... katılım olurdu .. nikahtan sonrada nargile içerlerdi :farao:

aslında çok haklsın, ama bide şu yandan bak..
sen adam gibi adammışsın ki istanbula geldiğimde alo derim gkn koşar ahmet koşar mehmet koşar diyebiliyosun..
demekki adam olmak lazım herşeyin başında.. ki; arayabilesin, aranacak adam olabilesin..

:cat::cat::cat::rendeer::bounce::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
aslında çok haklsın, ama bide şu yandan bak..
sen adam gibi adammışsın ki istanbula geldiğimde alo derim gkn koşar ahmet koşar mehmet koşar diyebiliyosun..
demekki adam olmak lazım herşeyin başında.. ki; arayabilesin, aranacak adam olabilesin..

saolasın kardeşim.. biliyorum çok işinin olduğu bir gecede bile çıkıp gelip karşıladın beni.. Saolasın..

Evet tophanede değil etilerde Olması lazımdı bence.. Sitede ben gelicem diyipde döneklik yapan yumuşaklar çok.. Düğünden sonra kendi mekanlarına gitsinler tekrar die
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
ne yapıyım kardeşim, adam gel düğün arabası yapıcaz senin arabayı dedi bende mecbur öle geldim..

Ama hiç olmazsa gelmemezlikk yapmadım.. Sonradan siteye gelipde ay unutmuştum, ay akLımdan çıkmış, ay hastaneye gittim, ay misafirim var die bahane atmadım..

Ama emin olun bu başlığı bir bayan açsaydı, sitenin yarısı gelirdi sırf yalanmak için...


( Sap )- aaaa Merhaba ben siteden .......

( Bayan )- Ayyy canım hoş geldin..

( Sap ) - Varya inanırmısın sitedeki avatarından daha güzelsin.. Numaranı versene beraber gezilere gideriz..


Kimse laf atmasın bana.. Doğruları söylüyorum.. Herkes kimin ne olduğunuda çok iyi biliyor..


Doğru sölüyeni 9 köyden kovarlar.. şimdi banLanırım.. Eyvallah derim.. Girmem bir daha.. Ama Adam gibi arkadaşlarım dostlarım msnde de ekli..
Cep telefonları var.. Ulaşırım dialoğumu kurar gider buluşurum.. Ama çok iyide bilirim ki ben İstanbul'a geldiğimde 2 elide kanda olsa gene gelir karşılar beni..

Triplerin oliyim LOFT ağzından çıkan kelimelerle harca beni :p

Takma kafana kasktan başkasını janımm

Lem sen ist devamlı gel pasta yapcem san sözz neyli istiyon de bakem :) Bie tek tekr yaparız seninle :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Triplerin oliyim LOFT ağzından çıkan kelimelerle harca beni :p

Takma kafana kasktan başkasını janımm

Lem sen ist devamlı pasta yapcem san sözz neyli istiyon de bakem :)

yumuşaklı olsun, adminin bile düğünene bir karı için adam satanlardan olsun, dönekli olsun ki yedikden sonra ağzımın kenarında kalanları silipde lahım deliğine atıyım..

Skullhunter'in Düğün ResimLeri ve YorumLarı
Bu konuya 87 cevap yazıldı 1029 kere görüntülendi

utancından çoğu cevap bile yazamamış..
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
anlamadığım tek meselede bu..
hadi 2-3 kişi gelmesin hastası olsun, yalan olsun, cacık olsun..
klavyeden yazmak güzel, konuşmakta öle..
şimdi biz giydirince sorun olcak belki, inceldiği yerden de kopar tabi..
ta yalovaya iş güç bırakılıp geliniyo, ama bi nikaha tenezzül etmiyoruz..
ben elim kolum yağlı motorumla uğraşmam gerekirken, bide yanıma misafirimi de bıraktım geldim..
neden mi geldim; bize bu ortamı sağlıyan kalplerimizin buluşmasını sağlayan adamın en güzel gününe söz veripte gelmeseydim bi daha kendimi adamdan saypta bu satrılara yazmazdım..
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
anlamadığım tek meselede bu..
hadi 2-3 kişi gelmesin hastası olsun, yalan olsun, cacık olsun..
klavyeden yazmak güzel, konuşmakta öle..
şimdi biz giydirince sorun olcak belki, inceldiği yerden de kopar tabi..
ta yalovaya iş güç bırakılıp geliniyo, ama bi nikaha tenezzül etmiyoruz..
ben elim kolum yağlı motorumla uğraşmam gerekirken, bide yanıma misafirimi de bıraktım geldim..
neden mi geldim; bize bu ortamı sağlıyan kalplerimizin buluşmasını sağlayan adamın en güzel gününe söz veripte gelmeseydim bi daha kendimi adamdan saypta bu satrılara yazmazdım..

budur abicim...:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
yumuşaklı olsun, adminin bile düğünene bir karı için adam satanlardan olsun, dönekli olsun ki yedikden sonra ağzımın kenarında kalanları silipde lahım deliğine atıyım..

Skullhunter'in Düğün ResimLeri ve YorumLarı
Bu konuya 87 cevap yazıldı 1029 kere görüntülendi

utancından çoğu cevap bile yazamamış..


Sen çok sertsin şu aralar yumaşamazsın kanımca dokunmuyorum sana:)
olur böle vakalar konuşmaya değmez değerde değmez işte

ben kaçar iyi geceler diliyorum herkezee pai pai
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
anlamadığım tek meselede bu..
hadi 2-3 kişi gelmesin hastası olsun, yalan olsun, cacık olsun..
klavyeden yazmak güzel, konuşmakta öle..
şimdi biz giydirince sorun olcak belki, inceldiği yerden de kopar tabi..
ta yalovaya iş güç bırakılıp geliniyo, ama bi nikaha tenezzül etmiyoruz..
ben elim kolum yağlı motorumla uğraşmam gerekirken, bide yanıma misafirimi de bıraktım geldim..
neden mi geldim; bize bu ortamı sağlıyan kalplerimizin buluşmasını sağlayan adamın en güzel gününe söz veripte gelmeseydim bi daha kendimi adamdan saypta bu satrılara yazmazdım..

olurmu abicim ya.. bu festival orada muhabet var..
burada ne var bir adamın nikahı.. Ama şöle bir gerçek var ki buradaki tüm arkadaşlıkları hepsi o adam sayesinde kurdu.. Emin ol döndüğünde tek diyeceği laf geldiğiniz için tşkler olur.. Çünki o adamlığını biliyor..

Ya abi motoruna atlasa gelse 15 dk..

İştemisin Al 15 dk izin gel.. Gkn bilirsin benim hafta sonu çıkmamım ne kadar zor olduğunu.. İşten önemli burada bir dostluk var.. Bir güzellik var..

Yarın açsın biri başlık şurada buluşuyoruz die.. Ama bayan olucak.. Yalakalık yapıcak die.. en az 50 kişi gelir..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ya boşverin agalar beyler..... iki gün sonra bi topak açılır .. yok mangal yok sucuk ekmek.. haydi köfte yiyelim haydi nargile...

katılım listesini bırak gelen misafir artçı bile getirir . niye mangal varr yemek içmek gezmek...

ben ciddi ciddi bu sefer ciddi bi katılım olur diye niyetlendim .... hatta 5000 rekoru bu sayede kırılır diye düşşünmüştüm ama yanılmışım .. neyse yaaa uzatmaya gerek yok olmuşla bitmişe ça re yoooooookkkk
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
1 aydır geliboluda marina barda çalıştığım için çok sevdiğim iki kardeşimin düğününe gelemedim küçükyalı sahilde oturduğum için bana 10 dak. mesafede olmasına rağmen kısmet değilmiş.
önemli olan damla ve erhan kadeşimin mutluluğu allah mesut etsin gelende gelemeyende sağolsun herkez dualarını eksik etmesin..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
ya boşverin agalar beyler..... iki gün sonra bi topak açılır .. yok mangal yok sucuk ekmek.. haydi köfte yiyelim haydi nargile...

katılım listesini bırak gelen misafir artçı bile getirir . niye mangal varr yemek içmek gezmek...

ben ciddi ciddi bu sefer ciddi bi katılım olur diye niyetlendim .... hatta 5000 rekoru bu sayede kırılır diye düşşünmüştüm ama yanılmışım .. neyse yaaa uzatmaya gerek yok olmuşla bitmişe ça re yoooooookkkk

neyi boş vericem abi.. Adammı millet ya insan mı..

5000 bini anca burada bir bayan çıkar bana motor kullanmayı öğretmek isteyen varsa gelsin şu saatte orada buluşalım die bir başlık açarsa kırılır..

o zaman neler olur gitde gör.. Ulan!! Ulan!! Ulan!! Söylecek çok şey varda bugun ki o güzelliğin o mutlu tablonun üstüne..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Erhan ve Damla kardeşime ömür boyu mutluluklar,huzur ve sevgi dolu bir yuva diliyorum.
Umarım buradaki anlaşmazlıklar onların beraberliklerinde hiç yaşanmaz.
Allah mesut etsin.....:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Erhan ve Damla kardeşime ömür boyu mutluluklar,huzur ve sevgi dolu bir yuva diliyorum.
Umarım buradaki anlaşmazlıklar onların beraberliklerinde hiç yaşanmaz.
Allah mesut etsin.....:rendeer:

anlaşmazlık değil ustadım.. derdimiz adam olmamaları... gelicem diyipde gelmeyenler..
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Kimi insan gerçekten de olmak istedigi ama onemli mazeretleri oldugu icin gelemedi, kimisi patronumu bizzat tanımadıgı icin gelmek istemedi, kimisi cok onemsemedigi icin gelmedi vs vs...
Bu ornekler cogaltılır be sedatım.

Dikkarleri bir konuya cekmek isterim...

Vefa istanbulda sadece bir semt adı degildir !

Burada kimilerinin hayatının en buhranlı donemlerinde bir cıkıs kapısı olarak, kimilerinin mukemmel dostluklar kurdugu, kimilerinin motosiklet hayatına baslangıcında okulu, kimilerinin ise hayatının buyuk bir zamanını gecirdigi bir ortam.

Ben sahsen ailece nikahta bulunmak istedim. İstedim cunki burada gercekten cok guzel dostlar edindim, istedim cunki Erhan da Damla da mukemmel bir kişiliğe sahipler, istedim cunki kaza yaptıgımda Damla sagolsun bandırmadan istanbula geldiginde daha iner inmez hastanede Erhan ve diger cok degerli kardeslerimle beni ziyarete geldiler, istedim cunki bu insanlar bizim bu yukarıda saydıgım ve sayamadıgım birsuru guzellikleri sagladılar ama dikkat herhangi bir cıkar karsılıgında olmaksızın..... Daha cok seyler icin istedim.. Ama saymakla bitmez.

İste bu istekler o sadece semt adı olmayan VEFA ama oyle okundugu gibi degil Ahde Vefa icin geldim.
Yukarıda da bahsettiğim gibi Ben bile sol bilekte 4 kırık, bir platin, saplama bi demir, sag elde tendom yıpranması bi hatun ve bir cocukla geldim bunu marifet yaptıgım icin söylemiyorum yanlıs anlamayın sakın.
Yemin ederim ameliyattan cıkar cıkmaz ayaga kalkabilseydim narkozlu falan dinlemez yine gelirdim.
Gelirdim cunki bu insanlar bu vefayı hak ediyorlar..

Simdi yazacagım cok sey var ama hakaret degil sadece kırılganlıgın verdigi bir serzenis..

Keske be arkadaslar keske....
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Kimi insan gerçekten de olmak istedigi ama onemli mazeretleri oldugu icin gelemedi, kimisi patronumu bizzat tanımadıgı icin gelmek istemedi, kimisi cok onemsemedigi icin gelmedi vs vs...
Bu ornekler cogaltılır be sedatım.

Dikkarleri bir konuya cekmek isterim...

Vefa istanbulda sadece bir semt adı degildir !

Burada kimilerinin hayatının en buhranlı donemlerinde bir cıkıs kapısı olarak, kimilerinin mukemmel dostluklar kurdugu, kimilerinin motosiklet hayatına baslangıcında okulu, kimilerinin ise hayatının buyuk bir zamanını gecirdigi bir ortam.

Ben sahsen ailece nikahta bulunmak istedim. İstedim cunki burada gercekten cok guzel dostlar edindim, istedim cunki Erhan da Damla da mukemmel bir kişiliğe sahipler, istedim cunki kaza yaptıgımda Damla sagolsun bandırmadan istanbula geldiginde daha iner inmez hastanede Erhan ve diger cok degerli kardeslerimle beni ziyarete geldiler.... Daha cok seyler icin istedim.. Ama saymakla bitmez.

İste bu istekler o sadece semt adı olmayan VEFA ama oyle okundugu gibi degil Ahde Vefa icin geldim.
Yemin ederim ameliyattan cıkar cıkmaz ayaga kalkabilseydim narkozlu falan dinlemez yine gelirdim.
Gelirdim cunki bu insanlar bu vefayı hak ediyorlar..

Simdi yazacagım cok sey var ama hakaret degil sadece kırılganlıgın verdigi bir serzenis..

Keske be arkadaslar keske....

son sözüm bu konu ile ilgil..

eşşek ne anlar hoşaftan diyip STOP diyorum..

Başkada benim ardıma yazmayın arkadaşlar.. bunu bile haketmiyorlar..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Loft;
Güzel Türk delikanlısı diyorum senin gibi atak kardeşlerime.
Çok gençken ben de senin gibiydim.

Tepkilerin hoşuma gidiyor.
Haksızlığa tahammülün yok.
Bırak kendini,başkasına yapılan bir haksızlığa bile ateşin üstüne yürürsün.
Nerden biliyorum?
Kendimden.:)

Fakat yıllar insana tepkiyi vereceğin zamanı ayarlamayı da öğretiyor.
Ateş sönmüyor.
Hep aynı ateş.
Ama tecrübe, zamanını beklemeyi ve sabretmeyi yavaş yavaş ve sindire sindire öğretiyor ateşli ve cüretkar bünyeye.

Benim nacizane tecrübelerim bana bu olayla ilgili şunu söylüyor.
Utanmaz utanmazdır.
Sen ne söylersen söyle bu onu değiştirmez.
Utanacak adam zaten sen bir şey yazmadan da utanacaktır.
Bazı önceliklerinin, değerlerinden baskın çıkması karşısındaki zayıflığından hicap duyacak, kendini kötü hissedecektir.

Yani her iki gurup içinde kendini yormaya gerek yok.

İnsanların öncelikleri vardır.
Bu öncelikler onu ya adam eder, ya da bokun içine sürükler.
Her bir birey birbirinden farklı karakterlere sahip ve birbirinden farklı yaşıyor.
Bunlardan her biri için doğru olan yolu bizim belirlememiz ve gösterebilmemiz zaten imkansız.
Bu nedenle müdahale edemeyeceğimiz ve katkıda bulunamayacağımız şeyler için bu kadar sıkıntı yaratmanın gereği yok.

Bu gün öyle ya da böyle birlikte bir hayatı paylaşmaya adım atan iki kardeşimiz için en önemli gündür.
Onların birinci önceliği bu imzayı atabilmekti.
Yani kimse olmasa da bunun bir önemi yoktu.
Bu nedenle üzüntüye,sıkıntıya gerek yok.


Sevenler kavuşmuş.
Bundan büyük mutluluk olur mu hiç?

Bize düşen şey nedir biliyormusunuz?

Onları tek başına aşamayacakları bir problemle karşılaştıklarında yalnız bırakmamak...

Onlar bu gün zaten yalnız kalmak istiyorlar.:wiinkk:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu konuyu çok büyüttüğünüzü düşünüyorum arkadaşlar...
Zaten başkanı sevenler , onu bu mutlu gününde yalnız bırakmak istemeyen arkadaşları , düğünde olmuşlardır.
Gerisi ne sizi ne beni ilgilendirmez.
Orada birbirinden alakasız 100 kişi olsa ne olur , bu çifti gerçekten kutlamaya gelmemişlerse?
Önemli olan az ama öz çoğunluk.
Söz verip de gelemeyenleri bilmem , beni de ilgilendirmez.
Ama burada adamdır-değildir tartışması biraz ağıra kaçıyor gibime geliyor.
Kimse keyfinden gelicem deyip de boşver bu gün de evde televizyon izleyeyim dememiştir.
Insanların geçerli sebepleri olduklarına inanıyorum.
Ben çok istedim gelmeyi , fakat benim de sebeplerim vardı gelemedim.
Ben bu mesajı kendime bir cevap olarak yazmadım , genel olarak yazdım.
Zaten Erhan-Damla çiftini müsait olduklarında bizzat kutlamaya gideceğim...
Önemli olan kaç şakşakçı gelmiş (gerçekten sevip , orada bulunmuş insanlardan bahsetmiyorum) değil , önemli olan onların ömür boyu mutlulukları...
Ben de onlara ömür boyu mutluluk diliyorum :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst