- Katılım
- 16 Nis 2006
- Mesajlar
- 943
Her niyese lem arkiler
Konu uzamasın iyice
RESİMLER NERDE KARDEŞİMMM:cherry:
HALİS ABİ VDEOLAR NOLDU AĞAMMM KURBANIN OLAMMM![]()
resimler ve videolar anca pazartesi hepsi ekLenecak arkadaşlar..
teker videoları millet görecek hava atacan dimi caaaakaaalll![]()
Ne alnka kardeşim senin bu acı lafların beni rencide ediyor şerefizim :cherry::cherry:
Görmeyen arkler görsün dedim kalbin fesat senin benim hava ile civa ile işim olmaz canım:mrgreen::mrgreen:
Cipin yanında karınca kalıyoz lem havamız olsa nolur hem![]()
Ne alnka kardeşim senin bu acı lafların beni rencide ediyor şerefizim :cherry::cherry:
Görmeyen arkler görsün dedim kalbin fesat senin benim hava ile civa ile işim olmaz canım:mrgreen::mrgreen:
Cipin yanında karınca kalıyoz lem havamız olsa nolur hem![]()
he stopide yerleştiriyordum ama az daha sana arkadan![]()
düğün arabası kiminmiş gerçekten 403 otobüs gibi yaa =)))
Yavaşşşş sıkışma :mrgreen: Stopi yapıos kardeşi ağır gel sende
Paranın gözü kör olsun vascoo ağlayan kimse para onda biliyosun :cherry:
Ağlayan kaçtane arki var bizde o cip onun işte![]()
resimleri dügüne gelenler görebiliyo .. özel link atmış loft tekrardan eline saglık ...
( proxy ayarlarınızla oynamayın )
evli çifte bi ömür boyu mutluluklar diliyorum.
loft bu özel link konusunda söylemek istediğim çok şey var ama neyse senin yaptığının motor kardeşliğiyle alakası yok bence bundan sonrada herkez seninki gibi yapsın o zaman buluşmalara gelenler resimleri görebilsin sitede tam bi guruplaşma yaşansın istediğiniz buysa eyvallah :farao::farao:
yok kardeşim öle bişi şaka yapıyorlar yaa =)))
peki link olayı şaka diyelim ya söyledikleri bi bayan şu saatte şurda buluşalım dese 50 kişi gidermiş bu tür konuşmaları bu siteye yakıştıramadım ben nice anlamlı buluşmalarını gördük bu sitenin 29 ekim gibi :farao:
Bu önemli gündede dijital dünyanın dijital duygularının sahteliği ön plana çıkmış,ne diyelim konuşulacak bişey yok,çiftlere bir ömür boyu mutluluklar dilerim:rendeer: