- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 1,159
- Konu Yazar
- #101
Loft;
Güzel Türk delikanlısı diyorum senin gibi atak kardeşlerime.
Çok gençken ben de senin gibiydim.
Tepkilerin hoşuma gidiyor.
Haksızlığa tahammülün yok.
Bırak kendini,başkasına yapılan bir haksızlığa bile ateşin üstüne yürürsün.
Nerden biliyorum?
Kendimden.
Fakat yıllar insana tepkiyi vereceğin zamanı ayarlamayı da öğretiyor.
Ateş sönmüyor.
Hep aynı ateş.
Ama tecrübe, zamanını beklemeyi ve sabretmeyi yavaş yavaş ve sindire sindire öğretiyor ateşli ve cüretkar bünyeye.
Benim nacizane tecrübelerim bana bu olayla ilgili şunu söylüyor.
Utanmaz utanmazdır.
Sen ne söylersen söyle bu onu değiştirmez.
Utanacak adam zaten sen bir şey yazmadan da utanacaktır.
Bazı önceliklerinin, değerlerinden baskın çıkması karşısındaki zayıflığından hicap duyacak, kendini kötü hissedecektir.
Yani her iki gurup içinde kendini yormaya gerek yok.
İnsanların öncelikleri vardır.
Bu öncelikler onu ya adam eder, ya da bokun içine sürükler.
Her bir birey birbirinden farklı karakterlere sahip ve birbirinden farklı yaşıyor.
Bunlardan her biri için doğru olan yolu bizim belirlememiz ve gösterebilmemiz zaten imkansız.
Bu nedenle müdahale edemeyeceğimiz ve katkıda bulunamayacağımız şeyler için bu kadar sıkıntı yaratmanın gereği yok.
Bu gün öyle ya da böyle birlikte bir hayatı paylaşmaya adım atan iki kardeşimiz için en önemli gündür.
Onların birinci önceliği bu imzayı atabilmekti.
Yani kimse olmasa da bunun bir önemi yoktu.
Bu nedenle üzüntüye,sıkıntıya gerek yok.
Sevenler kavuşmuş.
Bundan büyük mutluluk olur mu hiç?
Bize düşen şey nedir biliyormusunuz?
Onları tek başına aşamayacakları bir problemle karşılaştıklarında yalnız bırakmamak...
Onlar bu gün zaten yalnız kalmak istiyorlar.:wiinkk:
Bu konuyu çok büyüttüğünüzü düşünüyorum arkadaşlar...
Zaten başkanı sevenler , onu bu mutlu gününde yalnız bırakmak istemeyen arkadaşları , düğünde olmuşlardır.
Gerisi ne sizi ne beni ilgilendirmez.
Orada birbirinden alakasız 100 kişi olsa ne olur , bu çifti gerçekten kutlamaya gelmemişlerse?
Önemli olan az ama öz çoğunluk.
Söz verip de gelemeyenleri bilmem , beni de ilgilendirmez.
Ama burada adamdır-değildir tartışması biraz ağıra kaçıyor gibime geliyor.
Kimse keyfinden gelicem deyip de boşver bu gün de evde televizyon izleyeyim dememiştir.
Insanların geçerli sebepleri olduklarına inanıyorum.
Ben çok istedim gelmeyi , fakat benim de sebeplerim vardı gelemedim.
Ben bu mesajı kendime bir cevap olarak yazmadım , genel olarak yazdım.
Zaten Erhan-Damla çiftini müsait olduklarında bizzat kutlamaya gideceğim...
Önemli olan kaç şakşakçı gelmiş (gerçekten sevip , orada bulunmuş insanlardan bahsetmiyorum) değil , önemli olan onların ömür boyu mutlulukları...
Ben de onlara ömür boyu mutluluk diliyorum :cat:
söliyeceğim şu 2 nizinde yüreğinize elinize sağlık..
Benim tek derdim şu ben gelicem orada olucam diyipde gelmeyenler oldu..
Neyse biz dostları olarak yanındaydık Erhan ve DamLa'nın. Onlar mutluu olsun yeter bize.. Nasipse pazarteside tüm resimler eklenmiş olur siteye..





