ne yapıyım kardeşim, adam gel düğün arabası yapıcaz senin arabayı dedi bende mecbur öle geldim..
Ama hiç olmazsa gelmemezlikk yapmadım.. Sonradan siteye gelipde ay unutmuştum, ay akLımdan çıkmış, ay hastaneye gittim, ay misafirim var die bahane atmadım..
Ama emin olun bu başlığı bir bayan açsaydı, sitenin yarısı gelirdi sırf yalanmak için...
( Sap )- aaaa Merhaba ben siteden .......
( Bayan )- Ayyy canım hoş geldin..
( Sap ) - Varya inanırmısın sitedeki avatarından daha güzelsin.. Numaranı versene beraber gezilere gideriz..
Kimse laf atmasın bana.. Doğruları söylüyorum.. Herkes kimin ne olduğunuda çok iyi biliyor..
Doğru sölüyeni 9 köyden kovarlar.. şimdi banLanırım.. Eyvallah derim.. Girmem bir daha.. Ama Adam gibi arkadaşlarım dostlarım msnde de ekli..
Cep telefonları var.. Ulaşırım dialoğumu kurar gider buluşurum.. Ama çok iyide bilirim ki ben İstanbul'a geldiğimde 2 elide kanda olsa gene gelir karşılar beni..
aslında çok haklsın, ama bide şu yandan bak..
sen adam gibi adammışsın ki istanbula geldiğimde alo derim gkn koşar ahmet koşar mehmet koşar diyebiliyosun..
demekki adam olmak lazım herşeyin başında.. ki; arayabilesin, aranacak adam olabilesin..
:cat::cat::cat::cat::cat::cat:
maltepe yerine tophanede olması lazımdı nikahın ... katılım olurdu .. nikahtan sonrada nargile içerlerdi :farao:
aslında çok haklsın, ama bide şu yandan bak..
sen adam gibi adammışsın ki istanbula geldiğimde alo derim gkn koşar ahmet koşar mehmet koşar diyebiliyosun..
demekki adam olmak lazım herşeyin başında.. ki; arayabilesin, aranacak adam olabilesin..
ne yapıyım kardeşim, adam gel düğün arabası yapıcaz senin arabayı dedi bende mecbur öle geldim..
Ama hiç olmazsa gelmemezlikk yapmadım.. Sonradan siteye gelipde ay unutmuştum, ay akLımdan çıkmış, ay hastaneye gittim, ay misafirim var die bahane atmadım..
Ama emin olun bu başlığı bir bayan açsaydı, sitenin yarısı gelirdi sırf yalanmak için...
( Sap )- aaaa Merhaba ben siteden .......
( Bayan )- Ayyy canım hoş geldin..
( Sap ) - Varya inanırmısın sitedeki avatarından daha güzelsin.. Numaranı versene beraber gezilere gideriz..
Kimse laf atmasın bana.. Doğruları söylüyorum.. Herkes kimin ne olduğunuda çok iyi biliyor..
Doğru sölüyeni 9 köyden kovarlar.. şimdi banLanırım.. Eyvallah derim.. Girmem bir daha.. Ama Adam gibi arkadaşlarım dostlarım msnde de ekli..
Cep telefonları var.. Ulaşırım dialoğumu kurar gider buluşurum.. Ama çok iyide bilirim ki ben İstanbul'a geldiğimde 2 elide kanda olsa gene gelir karşılar beni..
Triplerin oliyim LOFT ağzından çıkan kelimelerle harca beni
Takma kafana kasktan başkasını janımm
Lem sen ist devamlı pasta yapcem san sözz neyli istiyon de bakem![]()
anlamadığım tek meselede bu..
hadi 2-3 kişi gelmesin hastası olsun, yalan olsun, cacık olsun..
klavyeden yazmak güzel, konuşmakta öle..
şimdi biz giydirince sorun olcak belki, inceldiği yerden de kopar tabi..
ta yalovaya iş güç bırakılıp geliniyo, ama bi nikaha tenezzül etmiyoruz..
ben elim kolum yağlı motorumla uğraşmam gerekirken, bide yanıma misafirimi de bıraktım geldim..
neden mi geldim; bize bu ortamı sağlıyan kalplerimizin buluşmasını sağlayan adamın en güzel gününe söz veripte gelmeseydim bi daha kendimi adamdan saypta bu satrılara yazmazdım..
yumuşaklı olsun, adminin bile düğünene bir karı için adam satanlardan olsun, dönekli olsun ki yedikden sonra ağzımın kenarında kalanları silipde lahım deliğine atıyım..
Skullhunter'in Düğün ResimLeri ve YorumLarı
Bu konuya 87 cevap yazıldı 1029 kere görüntülendi
utancından çoğu cevap bile yazamamış..
anlamadığım tek meselede bu..
hadi 2-3 kişi gelmesin hastası olsun, yalan olsun, cacık olsun..
klavyeden yazmak güzel, konuşmakta öle..
şimdi biz giydirince sorun olcak belki, inceldiği yerden de kopar tabi..
ta yalovaya iş güç bırakılıp geliniyo, ama bi nikaha tenezzül etmiyoruz..
ben elim kolum yağlı motorumla uğraşmam gerekirken, bide yanıma misafirimi de bıraktım geldim..
neden mi geldim; bize bu ortamı sağlıyan kalplerimizin buluşmasını sağlayan adamın en güzel gününe söz veripte gelmeseydim bi daha kendimi adamdan saypta bu satrılara yazmazdım..
ya boşverin agalar beyler..... iki gün sonra bi topak açılır .. yok mangal yok sucuk ekmek.. haydi köfte yiyelim haydi nargile...
katılım listesini bırak gelen misafir artçı bile getirir . niye mangal varr yemek içmek gezmek...
ben ciddi ciddi bu sefer ciddi bi katılım olur diye niyetlendim .... hatta 5000 rekoru bu sayede kırılır diye düşşünmüştüm ama yanılmışım .. neyse yaaa uzatmaya gerek yok olmuşla bitmişe ça re yoooooookkkk
Erhan ve Damla kardeşime ömür boyu mutluluklar,huzur ve sevgi dolu bir yuva diliyorum.
Umarım buradaki anlaşmazlıklar onların beraberliklerinde hiç yaşanmaz.
Allah mesut etsin.....:rendeer:
Kimi insan gerçekten de olmak istedigi ama onemli mazeretleri oldugu icin gelemedi, kimisi patronumu bizzat tanımadıgı icin gelmek istemedi, kimisi cok onemsemedigi icin gelmedi vs vs...
Bu ornekler cogaltılır be sedatım.
Dikkarleri bir konuya cekmek isterim...
Vefa istanbulda sadece bir semt adı degildir !
Burada kimilerinin hayatının en buhranlı donemlerinde bir cıkıs kapısı olarak, kimilerinin mukemmel dostluklar kurdugu, kimilerinin motosiklet hayatına baslangıcında okulu, kimilerinin ise hayatının buyuk bir zamanını gecirdigi bir ortam.
Ben sahsen ailece nikahta bulunmak istedim. İstedim cunki burada gercekten cok guzel dostlar edindim, istedim cunki Erhan da Damla da mukemmel bir kişiliğe sahipler, istedim cunki kaza yaptıgımda Damla sagolsun bandırmadan istanbula geldiginde daha iner inmez hastanede Erhan ve diger cok degerli kardeslerimle beni ziyarete geldiler.... Daha cok seyler icin istedim.. Ama saymakla bitmez.
İste bu istekler o sadece semt adı olmayan VEFA ama oyle okundugu gibi degil Ahde Vefa icin geldim.
Yemin ederim ameliyattan cıkar cıkmaz ayaga kalkabilseydim narkozlu falan dinlemez yine gelirdim.
Gelirdim cunki bu insanlar bu vefayı hak ediyorlar..
Simdi yazacagım cok sey var ama hakaret degil sadece kırılganlıgın verdigi bir serzenis..
Keske be arkadaslar keske....