Skullhunter'in Düğün ResimLeri ve YorumLarı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Allah bir yastıkta kocatsın Mutluluklar dilerim, :)

Ayrıca motor üzerinde cuma günü tarzan gibi bindiğimden çok sağlam üşütmüşüm hala boğazım açılmadı gelemediğim için üzgünüm :(
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Alpercim ellerine sağlık duygulandırdın beni harika fotolar bazı pozlar insanın içine işliyor ve gönül verdiğin insanların güzelliğine bir kere daha vakıf olmak gözlerindeki ışığı,güzelliği,temizliği görmek insanı duygulandırıyor.
Erhanım damla kardeşim iyiki sizleri iyiki sizlerile beraber motosikletciliği insanlığı paylaştığımız tüm arkadaş kardeşlerimi tanımışım onur duyuyorum sizlerden allah nasip ederse dünya tatlısı bebişler bekliyorum sağlık,mutluluk hep yanınızda olsun.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Erhan , klasik olacak ama Allah bi yastıkta kocatsın , Her daim mutlu kalın ; huzurlu olun ; hayırlı olsun:rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ahanda son resimler oh beaa bitti
allahtan hızlı yükledim hehehe:queen::queen::queen:























































 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292




hıck.. böhöhöhöhöhöyyt aynı anda hem feraye tanyolaç hem eda taşpınar .. hemde nasuh mahruki ile çıkıyorum ...hıck.... aynı mekandayız kimsenin birbirinden haberiyok hıccccckk

yarında cemişl ipekçi ile randevulaştık .. ..şşşşş ulan saroj kafa sesli düşündüm .. kamerada kaydetmiş. bari azımı kapiimda konuştuklarımı çözemesinler .. boylede kusuyomuş gibi oldum yaaaa.... amann zaten alkolün dibine vurmuşum hııcck

neydi o şarkı .. diibineee dibiinee vuruuyoruum şişeelerii bendeeiiil barrlaarr şeerrhoşşş .. teeyy teyyy ffiiyyyuufffffiiiiyyt
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Genç çifte ömür boyu mutluluklar dilerim. :rendeer:

18:30 gibi nikah dairesinden ayrılmak zorunda kaldım. Toplu sürüşe ve toplu fotolara katılamadım ama iki güzel kardeşimin yeni bir hayata beraberce başladıkları anlara şahit olma mutluluğunu yaşadım.

Nikah törenine katılan arkadaşlar ile görüşebilmiş olmak ve daha önce tanışamadığım bazı kişilerle tanışmış olmak da bu mutluluğuma tuz biber ekti.

Darısı sıradakilerin başına...
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
resimlere bakma derdine patrona yakalanıcam şimdi :p
olay budur süper görüntüler ellerine saglık alper
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
süpürgenmi bozuldu :queen:

evet gezegenin bu boyutundada tamirci yok malesef :queen:

ya aylar öncesinde bi kız arkadaşım talihsiz bi olay yaşamıştı uzun dönem yogun bakımda kalmıştı bazı arkadaşlar bilirler o aylar sonra ilk kez dışarı çıktı ilk kez oglunu gördü ve bana gelmek istedi onu bırakıp gelmem çok kaba bi davranış olurdu hani bi ara gitmiyonmu kızım işim gücüm var dedim de neyse :p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
evet gezegenin bu boyutundada tamirci yok malesef :queen:

ya aylar öncesinde bi kız arkadaşım talihsiz bi olay yaşamıştı uzun dönem yogun bakımda kalmıştı bazı arkadaşlar bilirler o aylar sonra ilk kez dışarı çıktı ilk kez oglunu gördü ve bana gelmek istedi onu bırakıp gelmem çok kaba bi davranış olurdu hani bi ara gitmiyonmu kızım işim gücüm var dedim de neyse :p

iki dakkada senaryo yazdın varya :queen::queen::queen::queen: hadi hadi inandık
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159




ibrahim sayz : yaeeavvv bak bir bir süylüyorum ... burdan çıkalım .. lastik yakacam .. teker yapacam stopie bile deniyecem ... ..

- abi sen motorla gelmedin ki ??*??

ibo : dogruya o zman .. hee onu dişyorum bende .... xenon var .... yeni lastik ... balata ön arka sıfır . yag da filitrede degişti . çok muayyer yani görülmeye deger..

- abi gene yanlış konu ???? !!!!^++%&@

ibo : yaw kafam karıştı ne anlatıyodum ben .. olmaski boyle .. peynire zam.. ekmege zam suya zam .. benzine zam.. nereye kadar boyle ....

- abi sen bi hava alsana iyi gelir ...

ibo : lastik havalarım 36 ön 40 arka .................

La iboooo sen gene kayboldun ya sana diyecek başka lafım yok valla..




bagı bahçeyi . tarladaki traktörü .. ahırdaki ineği ... evdeki karıyı.. sattım Q7 aldım ....

niye .. jeep seviyorum ben .. boyle aliim süzliim geziim . budur olayım .. hayat bana çok acı yaklaştı zamanında .. küçükken dedemle tarlaya gidiyorduk .. traktörle ....oyle o zmanlar curise control .. tam bagımsız süspansiyonlar ,, kızaklamayan kanallı lastikler, abs,eds,bss,tsk,bjk,tjk,tbmm,imkb, geniş iç hacim , klima, airbag, açılır tavan, 4 çeker .. hep içimde kaldı ..

şimdi aldım da nolldu .. tarla yok bag bahçe yok ,, ahırdaki sarıkız yok ,, evdeki aykız yok ,, ,, neyim var Q7

şu aralar dügünden dügüne gelin arbası işine girdim .. çok yanlızım ... radyatör suyuyla yıkandım... iki koltuk arasında yattım ..

lan nasıl para kazanıyom biLemezsin :D


evet gezegenin bu boyutundada tamirci yok malesef :queen:

ya aylar öncesinde bi kız arkadaşım talihsiz bi olay yaşamıştı uzun dönem yogun bakımda kalmıştı bazı arkadaşlar bilirler o aylar sonra ilk kez dışarı çıktı ilk kez oglunu gördü ve bana gelmek istedi onu bırakıp gelmem çok kaba bi davranış olurdu hani bi ara gitmiyonmu kızım işim gücüm var dedim de neyse :p

bizim mahallede var sanayici :p
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
genç çiftlere ömür boyu mutluluklar dilerim..en kötü gününüz böyle olsun..bir yastıkta ömür boyu mutlu ve huzurlu yaşlanmanız dileğiyle hoşca kalın:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
ALper denklankşöre basan parmağına Allah zeval vermesin kardeşim çok çalıştın . Her şey için teşekkürler.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst