Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 2 Nis 2007
- Mesajlar
- 423
Allah bir yastıkta kocatsın Mutluluklar dilerim, 
Ayrıca motor üzerinde cuma günü tarzan gibi bindiğimden çok sağlam üşütmüşüm hala boğazım açılmadı gelemediğim için üzgünüm
Ayrıca motor üzerinde cuma günü tarzan gibi bindiğimden çok sağlam üşütmüşüm hala boğazım açılmadı gelemediğim için üzgünüm

































































