Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Wolfle R6 gibi gidilmez gidilse bile R6 dan fazla yakar (orantılarsan yani) hee sen illede gidecem diyorsan yolun açık olsun tosun paşa :king:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
senin motor r 6 gibi gitmiyosa ben ne yapayım abi? Benimki hayabusa mübarek. :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bi şey yapman gerekmiyor zaten tosunum hayalbusanla mutluluklar dilerim sana Allah kaza bela vermesin :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi hayabusa halt yemiş yanında. Jet motorlu uçak mübarek. F16 gibi, güdümlü füze gibi gidiyo. Fatih artık kime okutmuşsa :santa:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hangi Fatih :p F54 Fatih mi :) bak duymasın gene gaz yapmışın gelir gazını alır gider gene :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok bu fatih fat280 fatih. Zaten benim salcano ilk üretimden olduğu için özel. Yani yan sanayi değil.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hımm bakıyomda F54 ü duyunca tüylerin ürperdi :queen: Fat280 in motorunu hocaya üfletmesine gerek yok o kendi okuyup üflemiştir zaten :) dikkatli kullanda güdümlü f16 füzesi gibi giderken patlama bi yerlerde :santa: sonrada bizleri arkandan okuyup üflemek durumunda bırakma emi :bounce:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
korkma abi ben düştüğüm yeri yakarım kendimi değil. O fatihi düzde geçemedim ama hesabım bitmedi daha. Bu işin rövanşı var. Gör bak.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
uyku vakti geldi abi. Ben yatar. Yoksa nöbet bitmez. Muhabbet için teşekürler. Muhabbet olsun diye yazıyom bunları. Yoksa apaçi kim, ben kim? Ne anlarım ben basmaktan. Demi yani?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Tabi tabi :) düşününce kestirebildin değilmi tabi başına gelecekleri ondan sonrada muhabbete bağlayarak geri vites yapayım diyosun şimdide Apaçi Adem :p
Neyse eyi geceler bakayım yat uyuda F54 ü geçersin belkim rüyanda :queen: haa bu arada nöbette çok uyuyon bu aralar :sunny: aman bi sakatlık olmasın oralarda dikkat et :thumright
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Valla bu gün şanslı günümdeydim herhalde :) teli söktük ben hemen ybr km teli alıp geldim 10 TL ye ilk önce bi baktık olmadı :sunny: hem boyu kısa hem bağlantıları değişik :sunny: ybr servisine (aynı zamanda salcanonunda servisi) bunun orjinali yokmu diye sordum yok ama istersen getiritiriz dedi kaça mal olur dedim oda 10 TL olsa 8 TL de kargo tutar 18 TL ye mal olur dedi :sunny: bende akşam buradan sizlere bi danışayım ve netten araştırayım diyerekten şimdilik kalsın bakalım getirtmeyelim dedim başka bi motorcuya eski teli göstererek sorduğumda var abi dedi çıkardı aynısını verdi bizim telin :cherry: sanırım mondial 150 hs scooterın km teliymiş ama bizim kinin birebir ayynıısıı :cat: kaç para dedim 5 lira abi dedi hemen aldım taktık :cat:

ahmet abi bunu öğrendiğimiz iyi oldu wolfu olanlar km teli bozulsa gidip 150 lik scooterinkini takabilir desene hemde ucuza :)

Tabi tabi :) düşününce kestirebildin değilmi tabi başına gelecekleri ondan sonrada muhabbete bağlayarak geri vites yapayım diyosun şimdide Apaçi Adem :p
Neyse eyi geceler bakayım yat uyuda F54 ü geçersin belkim rüyanda :queen: haa bu arada nöbette çok uyuyon bu aralar :sunny: aman bi sakatlık olmasın oralarda dikkat et :thumright

dokunmayın ademime uysunda büyüsün tıpış tıpış yürüsün
şaka bir yana dikkat et ahmet abiin de dediği gibi nöbtde uyumak tehlikelidir
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Hangi Fatih :p F54 Fatih mi :) bak duymasın gene gaz yapmışın gelir gazını alır gider gene :queen:
aga ben gene gidicim oralara ama ademin biraz gazı toplansın benim motorda şöyle 50000 km bi geçsin daha da açılacak o zaman ondan sonra verecem tokat ı adem'e:queen:
onun beni geçmesi için cbf 250 alması lazım yoksa daha çok motor alır satar:cherry:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
salconun arka teker tekrar patladı bende ıc lastıgı yenıledım... elcıklere sunger taktım bısıkletlere takılandan bırde arkaya küçük bir sepet taktım ... hala sıgortayı yaptırmadım öyle bınıyom trafıge cıkmadım da pek adam on gun suren var dedıydı ıkıncı hafta oldu yaptırmadım acaba yaptırmadıgım gunler ıcın ceza yermıyım yoksa normal sıgorta polıcesımı yapılır sıgortacı kasımın 15 ucuzlayacak fılan demişti de
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
salconun arka teker tekrar patladı bende ıc lastıgı yenıledım... elcıklere sunger taktım bısıkletlere takılandan bırde arkaya küçük bir sepet taktım ... hala sıgortayı yaptırmadım öyle bınıyom trafıge cıkmadım da pek adam on gun suren var dedıydı ıkıncı hafta oldu yaptırmadım acaba yaptırmadıgım gunler ıcın ceza yermıyım yoksa normal sıgorta polıcesımı yapılır sıgortacı kasımın 15 ucuzlayacak fılan demişti de

abi bende senin gibi önceki aldığım cgnin sigortasını yaptırmadıydım 1 ay oldu benim ruhsatda gelmedi öğrendim ki sigorta yapmazsan emniyet göndermiyormuş ruhsatı birde sigortayı cezalı yaptırdım 120 ödeyeceğime 140 ödedim allahtan sattım motoruda geri aldım paramı :D

bence en kısa zamanda git yaptır
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tamam haftaya yaptırayım madem demek emnıyette göndermıyor ruhsatı ha herşeyden bı haberler
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
parlak fikirlerim var akşama açıklayayımda tartışalım. Bu fikirler niye benim aklıma gelir bilmem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst