fatih benim salcanonun zinciri kaç km de? Çabuk cvp yaz. Tusubasa gibi olmasın sonum. Tsubasa motor bakımsızlıktan zincir kopartmış. İnş. Sana yüklemezler zararı.
cbf dedinde aklıma geldi. Geçen düzde cbf tokatladım. Arkamdan bastı bastı geçemedi :queen:
kaza yapmaktan korkmuyordum zincir kopması felaket bişeytsubasa geçmiş olsun kardeş verilmiş sadakan varmış. Adem abi 10 bin anca olmuştur.Salcanoya bisi olmaz cbf gibi dandik mi bu![]()
![]()
Fatih bişey sorucam bu hava ayar iğnesini 1 diş uzatıyoruz demişsin bunu nasıl yapıcaz? 1diş büyük boyunu mu satın alıcaz yoksam ayar mı vericez :sunny:
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
geçmiş olsun Tsubasa...
Çok geçmiş olsun kardeşim verilmiş sadakan varmış çok şükür :sunny:kaza yapmaktan korkmuyordum zincir kopması felaket bişey
ölmediğime dua ediyorum
tekere dolandı 2 metre yükseldim motor yukarıya attı resmen omzumun üstüne düştüm kask catladı
zincir bakımı en önemlisi
yenileyin bakım yapın bişey yapın
50 binde cbfe biniyorum değişmemiş zinciri hiç
kopması dogaldı
zararı firma ödeyecek
taksicinin de tampon catladı o da önemli değil dedi
herkese slmlar uzun zamandır online olamıyorum
bugun altunizade köprü girişinde cbfle zincir koptu.. geri kalanı söylemiyorum herkes biliyordur
motosiklet üsttünden attı
arkadan gelen araba motosiklete vurdu
şükür pek bişeyim yok
mobese filan vardır tv de gösterir filan kim bu ucan manyak derseniz o benim![]()