Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
tsubasa geçmiş olsun kardeş verilmiş sadakan varmış. Adem abi 10 bin anca olmuştur.Salcanoya bisi olmaz cbf gibi dandik mi bu :) :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
cbf dedinde aklıma geldi. Geçen düzde cbf tokatladım. Arkamdan bastı bastı geçemedi :queen:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatih benim salcanonun zinciri kaç km de? Çabuk cvp yaz. Tusubasa gibi olmasın sonum. Tsubasa motor bakımsızlıktan zincir kopartmış. İnş. Sana yüklemezler zararı.

abi orjinali çok dandikti anca 20 bin gitti bende 20 binde komple takım olarak zincir dişli takımını değiştirdim işte 13 bin km oldu değiştireli durumuna bak 40-50 bin gider rahat ondan sonra değiştitrsin

cbf dedinde aklıma geldi. Geçen düzde cbf tokatladım. Arkamdan bastı bastı geçemedi :queen:

bitrde motora yavaş gidiyor diyorsun bak cbf tokatlamışsın :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ikimizde artçılıydık. Benim artçı hafif bastı galiba. 53 kg :) tamam zinciri 50 bin lerde yenilerim sağol.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
tsubasa geçmiş olsun kardeş verilmiş sadakan varmış. Adem abi 10 bin anca olmuştur.Salcanoya bisi olmaz cbf gibi dandik mi bu :) :)
kaza yapmaktan korkmuyordum zincir kopması felaket bişey
ölmediğime dua ediyorum
tekere dolandı 2 metre yükseldim motor yukarıya attı resmen omzumun üstüne düştüm kask catladı
zincir bakımı en önemlisi
yenileyin bakım yapın bişey yapın
50 binde cbfe biniyorum değişmemiş zinciri hiç
kopması dogaldı
zararı firma ödeyecek
taksicinin de tampon catladı o da önemli değil dedi
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
Fatih bişey sorucam bu hava ayar iğnesini 1 diş uzatıyoruz demişsin bunu nasıl yapıcaz? 1diş büyük boyunu mu satın alıcaz yoksam ayar mı vericez :sunny:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

geçmiş olsun Tsubasa...
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Fatih bişey sorucam bu hava ayar iğnesini 1 diş uzatıyoruz demişsin bunu nasıl yapıcaz? 1diş büyük boyunu mu satın alıcaz yoksam ayar mı vericez :sunny:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

geçmiş olsun Tsubasa...

motor fazla mı yakıyor kardeş öncelikle onu sorayım sana
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
benim zincir bi keresinde 35 binde kopmuştu dağda. Rampada 1 ci viteste koptuğu için sıkıntı çıkarmamıştı. Ama fatihe satarken ön ve arka dişliyle beraber yenilemiştim.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
kaza yapmaktan korkmuyordum zincir kopması felaket bişey
ölmediğime dua ediyorum
tekere dolandı 2 metre yükseldim motor yukarıya attı resmen omzumun üstüne düştüm kask catladı
zincir bakımı en önemlisi
yenileyin bakım yapın bişey yapın
50 binde cbfe biniyorum değişmemiş zinciri hiç
kopması dogaldı
zararı firma ödeyecek
taksicinin de tampon catladı o da önemli değil dedi
Çok geçmiş olsun kardeşim verilmiş sadakan varmış çok şükür :sunny:
Bende bu gün km telimi değiştirdim arkadaşlar 2 gün önce farkettim anca bu gün değiştirebildim hediyesi 5 TL :cherry: SEVİYORUM BEN BU MOTÜRÜ YA :rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
herkese slmlar uzun zamandır online olamıyorum
bugun altunizade köprü girişinde cbfle zincir koptu.. geri kalanı söylemiyorum herkes biliyordur
motosiklet üsttünden attı
arkadan gelen araba motosiklete vurdu
şükür pek bişeyim yok
mobese filan vardır tv de gösterir filan kim bu ucan manyak derseniz o benim :D

Tsubasa geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış allah daha beterinden korusun geçmiş olsun..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi burda 15 tl ye bulabilirsem km telini öpüp başımın üstüne koyarım. :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Valla bu gün şanslı günümdeydim herhalde :) teli söktük ben hemen ybr km teli alıp geldim 10 TL ye ilk önce bi baktık olmadı :sunny: hem boyu kısa hem bağlantıları değişik :sunny: ybr servisine (aynı zamanda salcanonunda servisi) bunun orjinali yokmu diye sordum yok ama istersen getiritiriz dedi kaça mal olur dedim oda 10 TL olsa 8 TL de kargo tutar 18 TL ye mal olur dedi :sunny: bende akşam buradan sizlere bi danışayım ve netten araştırayım diyerekten şimdilik kalsın bakalım getirtmeyelim dedim başka bi motorcuya eski teli göstererek sorduğumda var abi dedi çıkardı aynısını verdi bizim telin :cherry: sanırım mondial 150 hs scooterın km teliymiş ama bizim kinin birebir ayynıısıı :cat: kaç para dedim 5 lira abi dedi hemen aldım taktık :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bu gün kapılmıcam senin tahriklerine Adem :p evet o kadar gidiyor banada yetiyor :cat::bounce:
140 + hızlara çıkmasını istesem R6 alırım :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
he bak kendin itiraf ettin. R6 alınmaz. Benzin 5 tl :sunny: ama wolfle r6 gibi gidilir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst