Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ne yüzbini len? 10 bin km sonra segman piston kömür :santa: :queen:
Silindiri yanlış yazmışsın çok komik olmuş. Ayıp ayıp :queen: :queen: :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------

adem abi aroranın sadece esd modeli 138 cc onunda gerçekten 138cc mi olduğunu bilmiyorum yakından hiç görmedim silindirine balmak gerek eğer öğle ise motor yapısında birşeylik vardır yağ ponpasında flan



adem abi yeni siklindire gerek yok ya birince rektefeyi yaptırırsın güzelce iyi bir tornacıya sonrada iyisinden bir piston sekman attın mı tamamadır ama sen bınları düşünme önünsde 100 bin km ye kadar yolu var
Ban yicen fatih, silindir silindir :queen: :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yazın uzun yol yaparım. Dinlendirme yok ve allah ne verdiyse. Kömürleşirmi acep?
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
yok abi 450 km kontak kapatmadan gittim hiç sıkıntı yaşamadım.Fatih daha iyi bilir kontak kapatmadan kaç km gidilir gelinir diye :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hadi hayırlısı. Zaten bide titan var elimde. 2 motor. Biri bozulsa diğeri var. Sıkıntı yok.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
herkese slmlar uzun zamandır online olamıyorum
bugun altunizade köprü girişinde cbfle zincir koptu.. geri kalanı söylemiyorum herkes biliyordur
motosiklet üsttünden attı
arkadan gelen araba motosiklete vurdu
şükür pek bişeyim yok
mobese filan vardır tv de gösterir filan kim bu ucan manyak derseniz o benim :D
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ne yüzbini len? 10 bin km sonra segman piston kömür :santa: :queen:
Silindiri yanlış yazmışsın çok komik olmuş. Ayıp ayıp :queen: :queen: :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------


Ban yicen fatih, silindir silindir :queen: :queen:

yanlışlıkla yazmışım abi klevyede elim değmiş kusura bakmayın

deneyip görecez artık. Temennim dayanması yönünde.

adem abi normal 80-90 gidersen 100 bin garanti veririm ama senin sürüş şekliğnle 50 bini bile korkuyorum yaparmı deye :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok yahu görende motorun canını çıkarıyom sanacak. O kadar zorlamıyorum. Aldı alalı kesiciye bile sokmadım. Sokmamda. Burlarda bisürü apache ybr ci var. Kestire kestire geziyolar. Motor nasıl dayanıyor hayret.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
yok yahu görende motorun canını çıkarıyom sanacak. O kadar zorlamıyorum. Aldı alalı kesiciye bile sokmadım. Sokmamda. Burlarda bisürü apache ybr ci var. Kestire kestire geziyolar. Motor nasıl dayanıyor hayret.

o zaman sıkıntı yok
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
yok yahu görende motorun canını çıkarıyom sanacak. O kadar zorlamıyorum. Aldı alalı kesiciye bile sokmadım. Sokmamda. Burlarda bisürü apache ybr ci var. Kestire kestire geziyolar. Motor nasıl dayanıyor hayret.
ben geberiyordum diyorum siz hala makaradasınız :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih biraz senden sert kullanırım okadar.yani sende 100 bini bulacaksa bende 80 bin falan der yani.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------

ben geberiyordum diyorum siz hala makaradasınız :queen:

hakikaten nerlerdesin sen yahu? Bikişi eksik eksik geliyo kaç gündür? Hayrola geçmiş olsun noldu?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
herkese slmlar uzun zamandır online olamıyorum
bugun altunizade köprü girişinde cbfle zincir koptu.. geri kalanı söylemiyorum herkes biliyordur
motosiklet üsttünden attı
arkadan gelen araba motosiklete vurdu
şükür pek bişeyim yok
mobese filan vardır tv de gösterir filan kim bu ucan manyak derseniz o benim :D
Vallahi cepten giriyorum kaçırmışım kusura bakma artık. Nasıl zincir koptu? Tekerleğemı dolandı? Bişeyin varmı? Geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
teşekkürler adem abi ve fatih
zincir 50 60la giderken tekere dolandı motosiklet zıpladı 2 metre sıcramışımdır havaya
düştüm sol omuzumun üstüne venom kask catladı
bende bişi yok ama motor pert oldu arkadan gelen taksici yapıştırdı motora
neyseki bana bişi olmadı
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
teşekkürler adem abi ve fatih
zincir 50 60la giderken tekere dolandı motosiklet zıpladı 2 metre sıcramışımdır havaya
düştüm sol omuzumun üstüne venom kask catladı
bende bişi yok ama motor pert oldu arkadan gelen taksici yapıştırdı motora
neyseki bana bişi olmadı

allah korumuş tekrardan geçmiş olsun yere demekki çok sert vurmuşsun ki kask bile çatlamış abi omuzun flan kırılmamaış allahtan
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih benim salcanonun zinciri kaç km de? Çabuk cvp yaz. Tusubasa gibi olmasın sonum. Tsubasa motor bakımsızlıktan zincir kopartmış. İnş. Sana yüklemezler zararı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst