- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
ne yüzbini len? 10 bin km sonra segman piston kömür :santa: :queen:
Silindiri yanlış yazmışsın çok komik olmuş. Ayıp ayıp :queen: :queen: :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
Silindiri yanlış yazmışsın çok komik olmuş. Ayıp ayıp :queen: :queen: :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------
Ban yicen fatih, silindir silindir :queen: :queen:adem abi aroranın sadece esd modeli 138 cc onunda gerçekten 138cc mi olduğunu bilmiyorum yakından hiç görmedim silindirine balmak gerek eğer öğle ise motor yapısında birşeylik vardır yağ ponpasında flan
adem abi yeni siklindire gerek yok ya birince rektefeyi yaptırırsın güzelce iyi bir tornacıya sonrada iyisinden bir piston sekman attın mı tamamadır ama sen bınları düşünme önünsde 100 bin km ye kadar yolu var