Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Burasıda Konya ovası gibi değil ama ben her türlü senden az yakarım dip gaz Adem :cherry: çünkü ben tın tın sürüyom :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abı benim motor tın tın sevmiyor.ben motorun çevik ve atik olanını severim :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
banada müsade. Arada girip bakarım. Ahmet abi uyku vakti artıkın. Burdan tren geçmiyo :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
abı benim motor tın tın sevmiyor.ben motorun çevik ve atik olanını severim :)
Bende az yakanını severim özellikle benzin 5 TL iken :cat:

bana müsade iyi geceler herkeze.
iyi geceler :king:

banada müsade. Arada girip bakarım. Ahmet abi uyku vakti artıkın. Burdan tren geçmiyo :queen:
Banada müsade ulen siz yatcaksınızda ben oturcakmıyım bende yatarım :p zaten ordan tren geçse hiç boş bırakmazdım oraları Adem emin ol :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Hayırlısı fatih Manisaya yakın bir yer çıkarsa çarşı izinlerinde motoru veririm salcano hasretini giderirsin :)

sağol meriç sınav yeri izmir çıktı hazır ol aralık başında yanındayım :)

inşallah motorcu bi bölük komutanına yada bölük astsubayına denk gelirsinde onun motora ayar kayar yaparken bitirisin askerliği :cherry: hakkında hayırlısı olsun

inş. abi inş.

fatih ayardan ne anlar abi :) Benim motörü ayarlıyamadı karbüratörü değiştir diyordu :p :p

senin motor sorunlu meriç ayarı kaçmış ayar tutmuyor ben ne edem bak ayarladığım kişiler memnun :)

benimkıde çokmu yakıyo ne? Bi dürtsem nasıl olur acep?

valla adem abi benim ayarı bir bozarsan sana deyem bir daha tutturaman ben yedeğe düşene kadar 525 km rhat gidiyordum erdek gezisinde 585 km yapmıştım yedeğe düşene kadar :)

tek başına geçer tabi. Ben full artçılıyım. Memlekette konya ovası gibi değil, her taraf rampa viraj. 4 cü vitesi zor görüyom. :santa:

abi sen kendinde söylüyorsun sizin oralar rampa ve engebeli 2 kişide sürüyorsan salcano gene iyi km yapmış 445 km sen birde çok deyon

valla benim motürü ayarladı :cat: ana depodayken yedeğe geçmeden odiometre (km göstergesinin sıfırlanan bölümü) her 420 yi geçtiğinde Allah razı olsun diyorum ona :rendeer:

teşekkür ederim abi yararlı olduysa ayarım ne mutlu bana

abı benim motor tın tın sevmiyor.ben motorun çevik ve atik olanını severim :)

o zaman neden aldın salcanoyu adem abi titanı antepe götürüp 200 cc yapıp devam edecedin hayata :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
fatih 150 cc yaptırsan daha iyi. 200 cc çok. Ben salcanoyu 300 cc ye çıkartıcam. (rüyamda)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatih 150 cc yaptırsan daha iyi. 200 cc çok. Ben salcanoyu 300 cc ye çıkartıcam. (rüyamda)

adem abi ben senin için dedim ben 125 cc bile sürerim sıkıntı yok ama sana bakarsak 200 cc anca kurtarır seni :)
salcanoyu 300 az yapıyon abi 500 cc idaeldir :p :p :p

meriç şimdiden her şey için teşekkürler
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
adem abi 125 den 133 e bile yükseltsen gelmez salcano :) oynamıcan orjinal binecek gelmiyor kurcalamaya
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
mesela diyelim yağ yakmaya başladı, çekişten düştü. Ya rektefe, yada silindir değişimi. Ben rektefe tercih ettim ve rektefede 130 cc kadar oldu. Kaldırmazmı? Arora yebereler 138 cc?
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Kaç gündür girmiyoum baya muhabbet olmuş :) bu arada benzin 4.56 ya düşmüş var bunda bit yeniği ...:)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
mesela diyelim yağ yakmaya başladı, çekişten düştü. Ya rektefe, yada silindir değişimi. Ben rektefe tercih ettim ve rektefede 130 cc kadar oldu. Kaldırmazmı? Arora yebereler 138 cc?

yağlaması yetişmiyormuş abi silindirle oynayınca.125 alır takarsın randuman vermez rektefiye
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
abi düşük devirlerde kullanıcaksan sıkıntı yaratmıyormus şahsen denemedim ama deneyenlerin ortak kararı ybr motoru oynamaya gelmez :) :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
mesela diyelim yağ yakmaya başladı, çekişten düştü. Ya rektefe, yada silindir değişimi. Ben rektefe tercih ettim ve rektefede 130 cc kadar oldu. Kaldırmazmı? Arora yebereler 138 cc?

adem abi aroranın sadece esd modeli 138 cc onunda gerçekten 138cc mi olduğunu bilmiyorum yakından hiç görmedim silindirine balmak gerek eğer öğle ise motor yapısında birşeylik vardır yağ ponpasında flan

enterasan bi motor. Yeni silindir çakar geçeriz napalım.

adem abi yeni siklindire gerek yok ya birince rektefeyi yaptırırsın güzelce iyi bir tornacıya sonrada iyisinden bir piston sekman attın mı tamamadır ama sen bınları düşünme önünsde 100 bin km ye kadar yolu var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst