Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
orda tamircilere kademeci derler
tamirhanelere de kademe derler şimdi anladın mı
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
fatıh sıvılde kaynak makınasını bıkez acıp kapatan kendını profesyonel kaynakcı tanıtıyo.zaten kademeye gıdınce alt devresı gelene kadar getır gotur aptırdıklarından o 3 aylık surede bıseyler kapıyo adam.sonrası nemı...aha oldun ıste kademecı.senın artıların var.en azından bılıosun buısı.kıyak bıde subaya denk geldımı bıttı sana askerlık..
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
fatıh sıvılde kaynak makınasını bıkez acıp kapatan kendını profesyonel kaynakcı tanıtıyo.zaten kademeye gıdınce alt devresı gelene kadar getır gotur aptırdıklarından o 3 aylık surede bıseyler kapıyo adam.sonrası nemı...aha oldun ıste kademecı.senın artıların var.en azından bılıosun buısı.kıyak bıde subaya denk geldımı bıttı sana askerlık..

hayırlısı abi nasipde na varsa artık inş. iyi bir yere denk geliriz
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Hayırlısı fatih Manisaya yakın bir yer çıkarsa çarşı izinlerinde motoru veririm salcano hasretini giderirsin :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
inşallah motorcu bi bölük komutanına yada bölük astsubayına denk gelirsinde onun motora ayar kayar yaparken bitirisin askerliği :cherry: hakkında hayırlısı olsun
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
fatih ayardan ne anlar abi :) Benim motörü ayarlıyamadı karbüratörü değiştir diyordu :p :p
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
valla benim motürü ayarladı :cat: ana depodayken yedeğe geçmeden odiometre (km göstergesinin sıfırlanan bölümü) her 420 yi geçtiğinde Allah razı olsun diyorum ona :rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ne 420 si ahmet abi? 445 km hem artçılı hem şehir içi, hemde bol rampalı. Yazdıklarımı okumadın galiba? Seninki 420 yi ne kadar geçiyokine?
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
420 yi her geçtiğinde diyorum Adem iyi oku :bounce: 445 ide geçiyo yani :cherry: eskiden 420 de geçiyordu yedeğe
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tek başına geçer tabi. Ben full artçılıyım. Memlekette konya ovası gibi değil, her taraf rampa viraj. 4 cü vitesi zor görüyom. :santa:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst