![]()
askerdede artık tamirhaneye girersin
kademeci olmada seni süründürsün o zaman aklın başına gelir:mrgreen:yok orda bulaşmasam daha iyi olur benim için![]()
kademeci olmada seni süründürsün o zaman aklın başına gelir:mrgreen:
orda tamircilere kademeci derler
tamirhanelere de kademe derler şimdi anladın mı
fatıh sıvılde kaynak makınasını bıkez acıp kapatan kendını profesyonel kaynakcı tanıtıyo.zaten kademeye gıdınce alt devresı gelene kadar getır gotur aptırdıklarından o 3 aylık surede bıseyler kapıyo adam.sonrası nemı...aha oldun ıste kademecı.senın artıların var.en azından bılıosun buısı.kıyak bıde subaya denk geldımı bıttı sana askerlık..