Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yav 2004 üst kapak, katalizatörsüz taksak 12.5 hp olmamı? Daha çokmu yakar? Vizede farkederlermi? Sorularım bu kadar. Cevaplara arada bi bakarım.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
yav 2004 üst kapak, katalizatörsüz taksak 12.5 hp olmamı? Daha çokmu yakar? Vizede farkederlermi? Sorularım bu kadar. Cevaplara arada bi bakarım.

adem abi derdin bu muydu abi taksan bir nebzede olsa gücü artabilir ancak tam 12,5 hp olcağını sanmam sebebi 2004 modelle 2005 modelin krank ve egsantrik dişlileri farklı abi
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
krank farklımı? Bunu bilmiyodum. Egzantrik dişlileri değişebilir ama krank değişecekse vazgeçtim şimdilik.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
krank farklımı? Bunu bilmiyodum. Egzantrik dişlileri değişebilir ama krank değişecekse vazgeçtim şimdilik.

abi sen salcanoyu titan sandın galiba titanı kurcalasan hiç bir şey olmaz oynamaya musait bir motor yapısı var titanın ancak ybr motorlu yani muadili motorlar oynamaya gelmez onlar binmelik ş.içi dışı sürmelik motorlar kurcalama işte bin motoru ölünce bakarsın sen kardeşinin titanıyla oyna kırmızı şeyle salcanoyu elleme sonra elinde patlar ben karburatörüyle oynadım elimde patladı sonra gidip ybr karburatörü takdım görüyon kurcalamaya gelmez :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Uzun bir aradan sonra motoru detaylı şekilde yıkadım.Altına takoz koyup üstünü örttüm bir süreliğine motor işini askıya aldım.Malum ders çalışmak için geldim manisaya motor elimin altında olunca gezme isteği uyanıyor içimde.Evde müsait olunca kaldırdık bakalım ne kadar durabilcez.İşte resimler.Maşallah demeyi unutmayın :queen::queen:


1000631q.jpg


Gündüz Farlarım :) Bir ara ne uğraşmıştım şunlarla.Ispartada koruma demirini deldircek
bir yer bulamadım.En sonunda birisi ben yaparım dedi oda delemedi baya uğraşmıştı.
1000632jv.jpg


1000633r.jpg


Olmazsa Olmazım Xenon Far :)
1000634c.jpg


Geçen lastik patladı yaptırmıştık.Yıkarken fark ettim ki arka lastik hava kaçırıyor.
Kimin aklına uyup tubless e çevirdiysem :p :p
1000635rj.jpg


Dörtlü tuşu ve çakmaklık :)
1000637si.jpg


1000639k.jpg


1000640c.jpg
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
:) :) fatih kurcaladın kurcaladın simdi diyon kurcalamayın.Sende az değilsin

rapsy ne kadarda doğru bi cevap :cat:

abilerim ben yaptım ve nelerle karşılaştığımı anlattım siz yapmayın diye şimdiden söylüyorum sizinde başınız ağrımasın diye iyilikten de anlamıyorsunuz :)

NEDEN ayar tutmaz bu makıne alla alla bende anlamadım salcano cok hassas desene

abi ybr motoru olduğu için dedim ybr de oynamaya gelmez istersen araştır atarını bozanların çoğu randumana oturtamamıştır ybr yi

Uzun bir aradan sonra motoru detaylı şekilde yıkadım.Altına takoz koyup üstünü örttüm bir süreliğine motor işini askıya aldım.Malum ders çalışmak için geldim manisaya motor elimin altında olunca gezme isteği uyanıyor içimde.Evde müsait olunca kaldırdık bakalım ne kadar durabilcez.İşte resimler.Maşallah demeyi unutmayın :queen::queen:


http://imageshack.us/a/img11/6103/1000631q.jpg

Gündüz Farlarım :) Bir ara ne uğraşmıştım şunlarla.Ispartada koruma demirini deldircek
bir yer bulamadım.En sonunda birisi ben yaparım dedi oda delemedi baya uğraşmıştı.
http://imageshack.us/a/img32/2465/1000632jv.jpg

http://imageshack.us/a/img19/9928/1000633r.jpg

Olmazsa Olmazım Xenon Far :)
http://imageshack.us/a/img818/3913/1000634c.jpg

Geçen lastik patladı yaptırmıştık.Yıkarken fark ettim ki arka lastik hava kaçırıyor.
Kimin aklına uyup tubless e çevirdiysem :p :p
http://imageshack.us/a/img209/8720/1000635rj.jpg

Dörtlü tuşu ve çakmaklık :)
http://imageshack.us/a/img402/6498/1000637si.jpg

http://imageshack.us/a/img685/2615/1000639k.jpg

http://imageshack.us/a/img850/2965/1000640c.jpg

meriç motorunun maşallahı var satacak olursan alan yaşadı :) :thumleft:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bu ybr, salcano bujileri ne kadar ufak yahu? Titan bujisinin yarısı kadar :sunny: tevekkeli torku düşük. 100 cc cub bujisi kadar.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
bu ybr, salcano bujileri ne kadar ufak yahu? Titan bujisinin yarısı kadar :sunny: tevekkeli torku düşük. 100 cc cub bujisi kadar.

aynen adem abi.Jawa 350 TS dan sonra bunu aldım ben.Motora Reno 12 bujisi kullanıyorduk.Ondan sonra bu gelince oyuncak gibi oldu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst