derrrmişşş :queen::queen::queen:O fatihi düzde geçemedim ama hesabım bitmedi daha. Bu işin rövanşı var. Gör bak.
Valla bu gün şanslı günümdeydim herhaldeteli söktük ben hemen ybr km teli alıp geldim 10 TL ye ilk önce bi baktık olmadı :sunny: hem boyu kısa hem bağlantıları değişik :sunny: ybr servisine (aynı zamanda salcanonunda servisi) bunun orjinali yokmu diye sordum yok ama istersen getiritiriz dedi kaça mal olur dedim oda 10 TL olsa 8 TL de kargo tutar 18 TL ye mal olur dedi :sunny: bende akşam buradan sizlere bi danışayım ve netten araştırayım diyerekten şimdilik kalsın bakalım getirtmeyelim dedim başka bi motorcuya eski teli göstererek sorduğumda var abi dedi çıkardı aynısını verdi bizim telin :cherry: sanırım mondial 150 hs scooterın km teliymiş ama bizim kinin birebir ayynıısıı :cat: kaç para dedim 5 lira abi dedi hemen aldım taktık :cat:
Tabi tabidüşününce kestirebildin değilmi tabi başına gelecekleri ondan sonrada muhabbete bağlayarak geri vites yapayım diyosun şimdide Apaçi Adem
![]()
Neyse eyi geceler bakayım yat uyuda F54 ü geçersin belkim rüyanda :queen: haa bu arada nöbette çok uyuyon bu aralar :sunny: aman bi sakatlık olmasın oralarda dikkat et :thumright
aga ben gene gidicim oralara ama ademin biraz gazı toplansın benim motorda şöyle 50000 km bi geçsin daha da açılacak o zaman ondan sonra verecem tokat ı adem'e:queen:Hangi FatihF54 Fatih mi
bak duymasın gene gaz yapmışın gelir gazını alır gider gene :queen:
salconun arka teker tekrar patladı bende ıc lastıgı yenıledım... elcıklere sunger taktım bısıkletlere takılandan bırde arkaya küçük bir sepet taktım ... hala sıgortayı yaptırmadım öyle bınıyom trafıge cıkmadım da pek adam on gun suren var dedıydı ıkıncı hafta oldu yaptırmadım acaba yaptırmadıgım gunler ıcın ceza yermıyım yoksa normal sıgorta polıcesımı yapılır sıgortacı kasımın 15 ucuzlayacak fılan demişti de