Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
meriç elinde kalmaz. Ama ben hiç çekmedim. Yani el ile nekadar düzgün olur bilemiyorum.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Valla banada lastik lazım .. önlerin dişleri 2 cm arkalarınn 1 cm falan kaldı..

Hankook,sava,continantal var ucuz olarak..

Bilindikler mishelin,Good year ..

Yazlık alıcam ben burda yagmur kar yagmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:27 ----------

ahmet abi seninimi ilan..


http://www.sahibinden.com/ilan/yede...ant-cms-40-uygun-fiyat-13-inc-109393741/detay
Evet benim İzzetçim

giriyorum giriyorum araba muhabbeti. Ben motor formunda ne yapayım arabayı? Araba muhabbeti yapacak olsam araba formuna girerim. Araba muhabbetlerine katılmıyorum. Ve YÖNETİCİLERDEN ARABA MUHABBETLERİ KISIMLARININ SİLİNMESİNİ RİCA EDİYORUM. tatlıhız izzet kusura bakmasın.

Selamlar iyi geceler arkadaşlar nassınız bakkem :) Adem işin ucu bizede dokunuyor kovuyorsan gideriz aga :sunny:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet ağa senin hic olmazsa motorun var :) hem sen nereye yazacağını biliyosun. Mesela konu dışı bölümünde serçedes gibi. Ne alıngan adamsın yahu. Aynı ben. :sunny:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Heee motur satsak o zaman kovacan yani hee :santa: (alınganlıkta son radde) :p muayyen günümdeyimdir nedir :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi motorun olup, onu tanıyıp satmak başka, ömründe hiç motoru olmamış, ehliyeti yok, araba almış gezmiş şöyle böyle yapmış başka. Ya ben anlatamıyom yada ısrarla anlamamaya çalışıyon :pr: aman yahu banane. Zaten canım sıkkın.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
ahmet abi motorun olup, onu tanıyıp satmak başka, ömründe hiç motoru olmamış, ehliyeti yok, araba almış gezmiş şöyle böyle yapmış başka. Ya ben anlatamıyom yada ısrarla anlamamaya çalışıyon :pr: aman yahu banane. Zaten canım sıkkın.

Ben anlıyorum ahmet abi seni.Senin niye canın sıkkın de bakam hele.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Kızma efem takılıyom len :) noldu neye canın sıkkın hayırdır:silent: salco çok yakıyor deyemi yoksa :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok abi wolfa bok atıpduruyolar siz uyuyosunuz. Takip yok. Wolf çin malıymış, ibresi ybr den çok gösteriyomuş, kalitesizmiş vs vs. Rks 200 titanikmi ybr mi konusu. Mt motosohbet. Yazmıcam artık oraya. Ya uyarı yicem yada ban.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
yok abi wolfa bok atıpduruyolar siz uyuyosunuz. Takip yok. Wolf çin malıymış, ibresi ybr den çok gösteriyomuş, kalitesizmiş vs vs. Rks 200 titanikmi ybr mi konusu. Mt motosohbet. Yazmıcam artık oraya. Ya uyarı yicem yada ban.
abi sen rahat ol..
bu sene fuarda ben bu işin peşini bırakmıcam ..
sadece lafta kalmıcak bu jianshe olayı..
mühendislerine kadar gidip bulup kurucalıcam
onlara ispat lazım evraklı :D
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
yok tsubasa uğraşma. Alsınlar diğer çinlilerden, rks mks falan titreşip dursunlar. Keway miş fasa fiso. Kewayıda görüyoruz yollarda. Bilmediğimiz halt değil.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Ah be adem abim gene kendi kendini sinir stress yapmışsın.Bırak gönüllerince b.k atsınlar kimseye bizim motorun iyi olduğunu kanıtlamak zorunda değiliz ki.Beğenen alsın beğenmeyen almasın.Salla gitsin yav
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Kimseye hiç bir şey ispatlamak zorunda değiliz (yada değilim) arkadaşlar biz kullanıyormuyuz memnunmuyuz tamamdır olay bitmiştir bence :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
tamamdır arkadaşlar. Biri wolf önermiş, diğeri çamur atmış, 3 cü bi şahısta araya maydanoz olmuş :santa:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst