- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
Bulunduğun yerde pirelli bayi yokmu abi.Git sor oraya ben bu model lastik istiyorum getirtme imkanımız varmı fiyatı nedir diye.Bu ara bende motorun ilanını kaldırdım.Bıktım artık saçma telefonlardan.Şu paraya olmazmı burada şu fiyata veriyorlar.İşte gel git masrafını düşersen gelelim alalım diyorlar.En sonunda satmıyorum ulan dedirttiler banada![]()
Tanıdık biri denk gelirse satarız yoksa dursun.
vallaha çok sevindim meriç ::blusssh:: tam yerinde bi karar :cat: