Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Bulunduğun yerde pirelli bayi yokmu abi.Git sor oraya ben bu model lastik istiyorum getirtme imkanımız varmı fiyatı nedir diye.Bu ara bende motorun ilanını kaldırdım.Bıktım artık saçma telefonlardan.Şu paraya olmazmı burada şu fiyata veriyorlar.İşte gel git masrafını düşersen gelelim alalım diyorlar.En sonunda satmıyorum ulan dedirttiler banada :) :) Tanıdık biri denk gelirse satarız yoksa dursun.

vallaha çok sevindim meriç ::blusssh:: tam yerinde bi karar :cat:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Ben yıkasam ne olcak hey meric abi bugun gezdim :D yeni adliyeden cıktım.. sanayiye ordan muradiye sanayi ordan yeni yol :) manisa garaj a :D yolda 2 uno gördüm 2 seritli yolda 3 araba olduk :D yan yana baktım basıyorlar 2 si gaza :D bende asıldım 2.vitesteydi 40 ile falandı 4 e kadar cıktım 110-115 diyordu :D yol bitti vay akideşş :D cok zevkli yaa :D

30 tl gaz aldım 11 litre 135 km oldu :D devammm :D
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
İzzet abisi ehliyetini almadan gezme.Hani tamam iyi kullanıyor olabilirsin kendine güveniyor olabilirsin ama birde işin diğer boyutu var.Gelir biri sana çarpar veya bir yaya önüne atlar işin içinden çıkamazsın.Bekle 3 ay 5 ay kafan rahat gez.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
İzzet abisi ehliyetini almadan gezme.Hani tamam iyi kullanıyor olabilirsin kendine güveniyor olabilirsin ama birde işin diğer boyutu var.Gelir biri sana çarpar veya bir yaya önüne atlar işin içinden çıkamazsın.Bekle 3 ay 5 ay kafan rahat gez.


Orası öyle ama ne yapayım.. sürmessem yatıcak araba,o yüzden
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Ahaha ama saka deyil valla yok..o yüzden mecburum yani kullanmaya :D gezdiririm bi gün söz denize gideriz
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
İzzet naparsan yap abisi.Benim wolfüm bana yeter saolasın.Kimse yazmıyor bugün nerede millet ??
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
oh oh muhabbetler koyu bakiyorumda eskisi kadar bende giremiyorum is degisikligi yaptim ayin 15. nde a2 sinavina girmistim kazanmisim 95 puan ile simdi direksiyon sinavina girecegiz 15 gun icinde kismetse 1,5 aya kadar ehliyet cepte olacak.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Motor işini naptın abi kazadan sonra toplandımı? Yeni işin hayırlı olsun bu arada.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
İzzet naparsan yap abisi.Benim wolfüm bana yeter saolasın.Kimse yazmıyor bugün nerede millet ??

giriyorum giriyorum araba muhabbeti. Ben motor formunda ne yapayım arabayı? Araba muhabbeti yapacak olsam araba formuna girerim. Araba muhabbetlerine katılmıyorum. Ve YÖNETİCİLERDEN ARABA MUHABBETLERİ KISIMLARININ SİLİNMESİNİ RİCA EDİYORUM. tatlıhız izzet kusura bakmasın.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
adem abi sende :) Al sana motor muhabbeti.Elimde jant şeriti var ama aparatı kayıp.Aparatsız en düzgün nasıl çekerim.
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
:) :) Yanak neysede şerit işi ince işçilik istiyor.Aparatla yapabiliyorumda elle olacak iş değil kanımca
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kayınço el ile yapmıştı bi ara. Ben geri sökmüştüm. Yamuk yumuk oluyor el ile.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst