Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Tayfur wolfün virajları lastikleri değiştirirsen çok güzel oluyor.Manisa-İzmir arasındaki sabuncu veli virajını bilenler bilir.genelde 80-90 arası gidiyorum savurma kayma vb. birşey yaşamadım bugüne kadar.

@ Blackeagletr
Dostum fiyatta biraz pazarlık yapsam alıcı varda pazarlığa yanaşmıyorum.Yaşasın kötülük :pl: :pl: .Tanıdık bildik birine gitsin istiyorum bende.Şubata kalırsa konuşur alaşırız bir şekilde nasip kısmet.

Yok kardeşim ben pazarlık hastası bir insan değilim o konu da anlaşamamazlık olmaz aramızda :) Eğer motoru satabilirsem almayı düşünüyorum, fakat bulunduğun yer bana çok uzak, sıkıntı çıkarsa bi o konuda çıkar çünkü hem zamanım kısıtlı hem peder bey biraz pinpirikli motorla uzun yol konusunda :)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Hava şartları el verdiği sürece istediğin yere (yakıt ve geri dönüş ücretimi çektiğin taktirde) getiririm motoru dostum.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Herkesin yeni yılını kutlar yeni senenin hepimize huzur mutluluk ve sağlık getirmesini dilerim :rendeer:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Tamam o zaman kardeş hayırlısıyla Türkiye'ye döneyim o zamana motorun satılmazsa benim tosunu satıp seninkini alırım, herşeyin hayırlısı :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Ahmet abi görmeyeli cok deyişmişşin profil fotosunda göbekte yok :D fakat kulaklar cok uzamıs :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Pirelli lastikden o kadar çok memnun kaldımki bu gün serçedese aldım 4 tane kartipi vakumlu pirelli hayırlı olsun :p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arkadaşlar demin yazamadım. Patron burda. Neyse cevapları meriç vermiş sağolsun. :) ahmet abi ve herkesin yeni yılı hayırlı olsun. Of gene 1 yaş daha yaşlandık :pr:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Ahahahaha :) vallamı sevinmiştim bende ..

Anam abi.. eski lastikleri nettin:D 13 deme pirelliler.. ne kadar aldın..

bendede bristone var :D yazlık bizim burda kıs yok :D

eski lastikler duruyor satılık 165-70-13 goodyear yarı vakumlu tam senin unoya göre 1 takım 4 adet 185-60-13 basık seri performans lastiğide var nexen marka yazlık oda 1 takım 4 adet sonracıma 165-80-13 hankook kışlık vakumluda var yeni sayılır 10 günlük 2 adet :cherry: 480 tl ye aldım pirellileri :cat:

---------- Post added at 03:11 ---------- Previous post was at 03:08 ----------

arkadaşlar demin yazamadım. Patron burda. Neyse cevapları meriç vermiş sağolsun. :) ahmet abi ve herkesin yeni yılı hayırlı olsun. Of gene 1 yaş daha yaşlandık :pr:

Takma kafaya Adem sırf sen değil hepimiz yaşlandık :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam arkadaşlar netten alışveriş yaptığınız güvenilir sitelerin linkleri verebilirmisiniz.Meriç Cbf uzun tur camını rialliden almıştın sanırım fiyatı 24.500 ve pirelli lastik yok burada,anes motora baktım cam burda 65tl dura tractionda 200tl,siz dura tractionu hangi siteden almıştınız ve bu Rialli com diğer adı Irmak pazarı güvenlimidir alışveriş yapıp sorunla karşılaşan varmı (Irmak pazarındaki cam yan sanayi sanırım)Yıldız ticaret diye bir sitede buldum dura traction takım 160 tl ama hiç alışveriş yapmadım bilen varmı Yıldız ticareti?Cevaplar için şimdiden teşekkürler sağlıcakla kalın.(acil cevap lastik için)
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Lastikleri ben anesten almıştım.Kampanyada idi o zaman şimdi nedir bilmiyorum.İnternetten alışveriş için birşey demek zor.Ben bugüne kadar problem yaşamadım ancak yaşayan arkadaşlar var.Şans işi birazda :) :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lastikleri ben anesten almıştım.Kampanyada idi o zaman şimdi nedir bilmiyorum.İnternetten alışveriş için birşey demek zor.Ben bugüne kadar problem yaşamadım ancak yaşayan arkadaşlar var.Şans işi birazda :) :)
Anes de şu an duratraction 200tl cbf tur camı 65 tl,Irmak pazarında tur camı 24500tl,yıldız ticarette duratraction 160tl...
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Bulunduğun yerde pirelli bayi yokmu abi.Git sor oraya ben bu model lastik istiyorum getirtme imkanımız varmı fiyatı nedir diye.Bu ara bende motorun ilanını kaldırdım.Bıktım artık saçma telefonlardan.Şu paraya olmazmı burada şu fiyata veriyorlar.İşte gel git masrafını düşersen gelelim alalım diyorlar.En sonunda satmıyorum ulan dedirttiler banada :) :) Tanıdık biri denk gelirse satarız yoksa dursun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst