- Katılım
- 20 Nis 2012
- Mesajlar
- 3,989
Gece her zaman daha çok çevirme oluyo eğer amacın polise ehliyetsiz yakalanmaksa bilemem![]()
Gece sakin oluyor 12 den sonra trafik cıkmaz yola devriye atarlar..O da sakin gidersen birsey olmaz..Gecen motorları durduruyorlardı beni gördüler gec dediler