Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Jianshe nin zaten 150 lik motoru var türkiyede abi :) Kanuni puma
Hakikaten varmış :) hatta topiciği bile açılmış ama hareket yok henüz alan yok herhalde hiç http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/84533-kanuni-puma-150-a.html

---------- Post added at 02:27 ---------- Previous post was at 01:58 ----------

arkadaşlar demin yazamadım. Patron burda. Neyse cevapları meriç vermiş sağolsun. :) ahmet abi ve herkesin yeni yılı hayırlı olsun. Of gene 1 yaş daha yaşlandık :pr:
Ademim bir yaş daha yaşlandık deye üzülüyordun emme hadi sana gözel bi haber vereyimde için ferahlasın gece gece :mrgreen: sen bir yaş daha yaşlandın ve doğal olarakta senin motorda 1 yaş daha yaşlandığı için 99 tl / yıllık vergi diliminden 76 tl /yıllık vergi dilimine geçti yani bu ay Salco için 49.5 yerine 38 tl ödeyecen 11.5 tl kardasın yani hadi iyisiiiinn iyiii :p:cherry:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
abi ben titana 7.5 iki taksitle yılda 15 tl vergi ödüyodum :santa: :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Titana yakında hurda indirimide çıkar daha üste parada verir sana devlet merak etme :queen:
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
oh oh muhabbetler koyu bakiyorumda eskisi kadar bende giremiyorum is degisikligi yaptim ayin 15. nde a2 sinavina girmistim kazanmisim 95 puan ile simdi direksiyon sinavina girecegiz 15 gun icinde kismetse 1,5 aya kadar ehliyet cepte olacak.

bende 100 almışım , ayıptır söylemesi :)
ama 20 soru için sınavda 1 saat kapalı kalmak ne saçma bişeydir ? 10 dakikada kontrol edip bitirdim ben.
şu direksiyon sınavınıda geçip alsam ehliyeti .. inmiyecem wolften

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

len sınavdan 100 aldık ama dün gene motoru düşürdüm.
bayırda dururken ayaklıktan indirirken yan yattık. 120kg motor zaptedemiyorum, at gibi :)
bişey farkettim. düşünce motorda çizik bile olmuyor ?
bide düşüpte motoru kaldırdıktan sonra, uzun bi müddet marş basmama rağmen , çalışmıyor motor.
son hız artçılı direk 95. motorcunun demesi en az 110-120 gider. göreceğiz bakalım.
neyse dün motorcuya katalitik konvertörü iptal ettirip ayar çektirmeye gittim. başı kalabalıktı. sonra gidicem.
ama eski model yuvarlak far ybr ile karşılaştırma fırsatı buldum wolfu.
birebir aynı. ama wolf acayip kalıplı duruyor.
wolfteki karenaj, uzay kafa, depo büyüklüğü ve sele genişliğine bağladım bunu.
ve bi kezdaha aşık oldum wolfe :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

meriç ön diski taşlatcağına değişsen daha iyi dedin ama orjinali pahalı. getirtmen lazım. bide fabrika çıkış yansanayi disklerin 100/90 atık. taşlattım. fren pamuk gibi. titreme kesildi. ileride ötme yaparsa orjinal mondial scooter balatası takacağım öne
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
bende 100 almışım , ayıptır söylemesi :)
ama 20 soru için sınavda 1 saat kapalı kalmak ne saçma bişeydir ? 10 dakikada kontrol edip bitirdim ben.
şu direksiyon sınavınıda geçip alsam ehliyeti .. inmiyecem wolften

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

len sınavdan 100 aldık ama dün gene motoru düşürdüm.
bayırda dururken ayaklıktan indirirken yan yattık. 120kg motor zaptedemiyorum, at gibi :)
bişey farkettim. düşünce motorda çizik bile olmuyor ?
bide düşüpte motoru kaldırdıktan sonra, uzun bi müddet marş basmama rağmen , çalışmıyor motor.
son hız artçılı direk 95. motorcunun demesi en az 110-120 gider. göreceğiz bakalım.
neyse dün motorcuya katalitik konvertörü iptal ettirip ayar çektirmeye gittim. başı kalabalıktı. sonra gidicem.
ama eski model yuvarlak far ybr ile karşılaştırma fırsatı buldum wolfu.
birebir aynı. ama wolf acayip kalıplı duruyor.
wolfteki karenaj, uzay kafa, depo büyüklüğü ve sele genişliğine bağladım bunu.
ve bi kezdaha aşık oldum wolfe :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

meriç ön diski taşlatcağına değişsen daha iyi dedin ama orjinali pahalı. getirtmen lazım. bide fabrika çıkış yansanayi disklerin 100/90 atık. taşlattım. fren pamuk gibi. titreme kesildi. ileride ötme yaparsa orjinal mondial scooter balatası takacağım öne
ben hem direksiyondan 100
hem sınavdan 100 aldım
en az 10 kazam oldu =)
her defasında benim hiç bir hatam olmadıgı halde
karşı taraf kaynaklı kazalar yaptım ..
yolda giderken kapı actı malın biri kapıya captım gibi şeyler oldu
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
1 yıl sonra tekrar aranızdayım mıllet..... :) ....far ampulum harlamıstı dun gıdıp degıstırdım pilipis marka ıle.6 tl aldı usta sok tak dahıl.gecen taktırdıgım o-ringlı zıncırıde cok begendı bu gıttıgım usta.sessız sedasız ne guzel dıyor.90-90-18 ebatlarında dublex lastık alasım var arka lastık ıcın uzerındekı ırc marka.10750 km oldu bırde gecen patladı usta tamır ettı ama ben pımpırık yapıyorum gene....onerınız nedır...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
mutlu ırc marka lastik çok patlar.tecrubeyle sabittir. Sana 1 çift prelli dura tractıon öneririm.
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
zaten bu da patladı cıvı gırıp cıkmıs bende usta tamır ettı ama ıcım rahat degıl.oyuzden sorayım ıstedım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
mutlu oralarda ne kadar çivi var yav? :silent: ben olsam değiştirirdim. Irc nin kalitesi belli zaten. Mıchelın sport (biraz pahalı) veya prelli dura tractıon öneririm. Aklında lastik markası varsa sorabilirsin :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
benimkide 3 yaşında. allah analı babalı büyütsün hepimizin çocuklarını

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------

1 yıl sonra tekrar aranızdayım mıllet..... :) ....far ampulum harlamıstı dun gıdıp degıstırdım pilipis marka ıle.6 tl aldı usta sok tak dahıl.gecen taktırdıgım o-ringlı zıncırıde cok begendı bu gıttıgım usta.sessız sedasız ne guzel dıyor.90-90-18 ebatlarında dublex lastık alasım var arka lastık ıcın uzerındekı ırc marka.10750 km oldu bırde gecen patladı usta tamır ettı ama ben pımpırık yapıyorum gene....onerınız nedır...

bendede ön arka irc duplex. arka sert basınca hemen kayıyor . hele yağmurda felaket.
bence başka bi marka derim abi
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
211
Motor işini naptın abi kazadan sonra toplandımı? Yeni işin hayırlı olsun bu arada.

motoru orjinal olarak degistirdim 230 tl ye patladi iscilik dahil on kafa komple degistirdim kaynak isine de girmedim gayet iyi oldu is konusu icinde sagol..

mutlu ırc marka lastik çok patlar.tecrubeyle sabittir. Sana 1 çift prelli dura tractıon öneririm.

patlama konusunda birsey diyemem ama yagmurda kaymasi felaket benim motor ondan kaydi zaten degistirecegim bende bir ara..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bende ırc vardı. Ne güzel kayıyodu, bol bolda patlıyodu. Niye değiştirdirdimki sanki? :pr: :queen:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
giriyorum giriyorum araba muhabbeti. Ben motor formunda ne yapayım arabayı? Araba muhabbeti yapacak olsam araba formuna girerim. Araba muhabbetlerine katılmıyorum. Ve YÖNETİCİLERDEN ARABA MUHABBETLERİ KISIMLARININ SİLİNMESİNİ RİCA EDİYORUM. tatlıhız izzet kusura bakmasın.



Adem abi sende kusura bakma motor almadım diye burdan kimse git diyemez.. araba sitesinede üyeyim forumdonanım.hb + turkuno.com.. arabamda stiker i bile var.. 2. olarak mayıstan beri üyeyim.. cok kişiyi tanıdım.. sırf muhabbet için burdayım yani + olarak motorum yok ne muhabbet edicem söyle edeyim varsa EGELİM ahmet abi lastik muhabbeti actı diye sordum konustum.. DAHADA KONUSUNU BİLE ACMAM..böyle iş ne gördüm ne duydum araban var git.. motorun var gel..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
kovmuyorum, kovamam. Motor sitesinde araba muhabbeti hoşuma gitmiyor. Benimde var arabam. Sen beni hiç burda arabam ile paylaşım yaptığımı gördünmü? Şu kadar bastım, trafik çevirmişmidir? Şukadar benzin, gaz aldım, şu kadar yol gıttim vs araba ile ilgili herşey? Motor muhabbeti yapıyosan gel. Yoksa burda beni kimsenin arabası ırgalamaz. Sırf araba muhabbeti için geliyosan gelme. Kovmak haddime değil, motor ve motor üzerine paylaşım oldukça.
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
kovmuyorum, kovamam. Motor sitesinde araba muhabbeti hoşuma gitmiyor. Benimde var arabam. Sen beni hiç burda arabam ile paylaşım yaptığımı gördünmü? Şu kadar bastım, trafik çevirmişmidir? Şukadar benzin, gaz aldım, şu kadar yol gıttim vs araba ile ilgili herşey? Motor muhabbeti yapıyosan gel. Yoksa burda beni kimsenin arabası ırgalamaz. Sırf araba muhabbeti için geliyosan gelme. Kovmak haddime değil, motor ve motor üzerine paylaşım oldukça.



Söyle abi, ne konusucam motor hakkında 1 ipucu ver ya bana.. ha motor da alıcam,su arabayı bitireyim..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
ulen benim oyuncak arabam bile yok..
izzete bi tane wolf alak yada bora alak
bora alak izzet sana bana yoldaş cıksın yoksa yakıcam bu forumu :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst