- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
Hakikaten varmışJianshe nin zaten 150 lik motoru var türkiyede abiKanuni puma
---------- Post added at 02:27 ---------- Previous post was at 01:58 ----------
Ademim bir yaş daha yaşlandık deye üzülüyordun emme hadi sana gözel bi haber vereyimde için ferahlasın gece gece :mrgreen: sen bir yaş daha yaşlandın ve doğal olarakta senin motorda 1 yaş daha yaşlandığı için 99 tl / yıllık vergi diliminden 76 tl /yıllık vergi dilimine geçti yani bu ay Salco için 49.5 yerine 38 tl ödeyecen 11.5 tl kardasın yani hadi iyisiiiinn iyiiiarkadaşlar demin yazamadım. Patron burda. Neyse cevapları meriç vermiş sağolsun.ahmet abi ve herkesin yeni yılı hayırlı olsun. Of gene 1 yaş daha yaşlandık
r:
