Evet benim İzzetçimValla banada lastik lazım .. önlerin dişleri 2 cm arkalarınn 1 cm falan kaldı..
Hankook,sava,continantal var ucuz olarak..
Bilindikler mishelin,Good year ..
Yazlık alıcam ben burda yagmur kar yagmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:27 ----------
ahmet abi seninimi ilan..
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...ant-cms-40-uygun-fiyat-13-inc-109393741/detay
giriyorum giriyorum araba muhabbeti. Ben motor formunda ne yapayım arabayı? Araba muhabbeti yapacak olsam araba formuna girerim. Araba muhabbetlerine katılmıyorum. Ve YÖNETİCİLERDEN ARABA MUHABBETLERİ KISIMLARININ SİLİNMESİNİ RİCA EDİYORUM. tatlıhız izzet kusura bakmasın.
tamam merıç. Canını sıkma sen. Altı üstü cant şeridi.![]()
ahmet abi motorun olup, onu tanıyıp satmak başka, ömründe hiç motoru olmamış, ehliyeti yok, araba almış gezmiş şöyle böyle yapmış başka. Ya ben anlatamıyom yada ısrarla anlamamaya çalışıyonr: aman yahu banane. Zaten canım sıkkın.
abi sen rahat ol..yok abi wolfa bok atıpduruyolar siz uyuyosunuz. Takip yok. Wolf çin malıymış, ibresi ybr den çok gösteriyomuş, kalitesizmiş vs vs. Rks 200 titanikmi ybr mi konusu. Mt motosohbet. Yazmıcam artık oraya. Ya uyarı yicem yada ban.
