RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
5
arkadaşlar bu motoru ilk çıktığı zamandan beri araştırıyorum ve forumdan takip ediyorum şimdiye kadar hiç olumsuz bi şey duymadım tip olarak çok hoşuma gittiği için ilgimi çekti aslında ybrden vazgeçmeyen bir insandım ama açıkçası 1ay içinde almayı düşünüyorum ama kafamı karıştıran bazı sorunlar var 1.si yakıt nasıl 2.si vibrasyon ybrye göre nasıl kıyaslayacak olabilen varsa çok sevinirim 3. servis yedek parça ağı nasıl ve son olarakta uzun yol yapmış olan varsa uzun yoldaki durumu hakkında bilgi alabilirsem çok sevinirim şimdiden bilgi verebilecek olanlara teşekkürler
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
88
http://www.rksmotor.com.tr/products.php?group=motorcycle&id=2

Bir bu linke bakınız birde konunun ilk resimdeki özelliklerine bakınız.
Konuda ilk yazılmış resimde 11 Hp diyor rksmotorun sitesinde 12 hp diyor.
Birinde yağ birinde hava soğutma.
Neden oynamışlar ? Yalan mı bu veriler hangisine inanacağız ?
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
http://www.rksmotor.com.tr/products.php?group=motorcycle&id=2

Bir bu linke bakınız birde konunun ilk resimdeki özelliklerine bakınız.
Konuda ilk yazılmış resimde 11 Hp diyor rksmotorun sitesinde 12 hp diyor.
Birinde yağ birinde hava soğutma.
Neden oynamışlar ? Yalan mı bu veriler hangisine inanacağız ?

yalan değilde yanlış


doğrusu:
motor 148cc hava soğutmalı 12,2hp
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
1 BG az olmuş fazla olmuş çok fark etmez takılmayın bunlara, Titanic iyi motor.
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
88
Teşekkürler.
Tvs apache 2012 model ile Rks titanic 150 arasında kaldım.
Pazartesi günü iki motoruda görmeye gideceğim.
Arada 900 TL fark var.Bu farkı vermeye değer mi değmez mi ?
Rks kalitesi nasıldır ? Alınan motorlar kaç kmye kadar gidiyor ?
Çinliler kadar 20-30 Kmyi geçmiyor mu ?
Honda kadar kaliteli mi ?
Bunları öğrenmek istiyorum ve araştırıyorum.
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
88
Bunu kalite açısından mı söylüyorsunuz ?
Aradaki 900 TL benim için çok büyük bir para.
Rks titanic 150'yi araştırdım güzele sağlama benziyor gördüğüm okuduklarıma kadar.
Ama kalitesini merak ediyorum.
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
Bunu kalite açısından mı söylüyorsunuz ?
Aradaki 900 TL benim için çok büyük bir para.
Rks titanic 150'yi araştırdım güzele sağlama benziyor gördüğüm okuduklarıma kadar.
Ama kalitesini merak ediyorum.

İyi güzel motor.Benimde gözdem.İkisi arasında kaldıysan apaçi al.Daha iyi.Biri çinli birisi hintli
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
5
honda kadar kalte beklemen doğru olmaz açıkçası ama onlarda kalır bir yanı olmayan motor geçekten gs alt motor teknolojisi kullandığını unutmamak lazım ki gs alt motor şuan dünyanın 1 numarası konumunda

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

çinli dye motoru küçümsememek gerekir diye düşünüyorum daha türkiyede 1.5 yıldır olan bi motor olmasına rağmen kendini ispatladığını ve kalitesi gösterdiğini biliyoruz aradaki farkı ve tipinin kazandırdığı avantajı düşünürsek rks daha iyidir
 
Katılım
2 May 2013
Mesajlar
88
Motor çin malıymış yeni öğrendim bilmiyordum size kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
30 Ara 2012
Mesajlar
517
honda kadar kalte beklemen doğru olmaz açıkçası ama onlarda kalır bir yanı olmayan motor geçekten gs alt motor teknolojisi kullandığını unutmamak lazım ki gs alt motor şuan dünyanın 1 numarası konumunda

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------

çinli dye motoru küçümsememek gerekir diye düşünüyorum daha türkiyede 1.5 yıldır olan bi motor olmasına rağmen kendini ispatladığını ve kalitesi gösterdiğini biliyoruz aradaki farkı ve tipinin kazandırdığı avantajı düşünürsek rks daha iyidir

Tamam rks kötü değil.Geldiğindne beri savunurum ama.Bence abartmamak lağzım tvs bu
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
dostlar sahibinden.com da bakarken gördüm. bizim motorların gösterge paneli değişmiş. bildiğin eski tip analog gösterge gelmiş. ne alaka anlamadım. belki daha sorunsuzdur ama göze sıradan görünüyor şimdi de.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Evet öyle olmuş .
Zamanında göstergeyi beğenip almıştık şimdi ne olur bilinmez :)

Bu arada ön dişliyi büyülten yada arka dişliyi küçülten var mı ?
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
vites göstergesi ortada dijital olmuş sanırım.

5000 km yi devirdik 2 ayda.orjinal zinciri kalitesiz ve durmadan salıyor kendini motul sprey le kullanmama rağmen bıktım gerdirmekten.2 ayda 5-6 kere zincir gerdirdim.şuan zincirin altı ve üstü birbirine değiyor neredeyse.bulursam ön dişliyide 14 tırnak yapıp en azından biraz saldığında zincirin şıkır şıkır ses yapmasındanda kurtulmuş olacağım.bu hafta daha kaliteli bir zincirle değiştireceğim.

tekirdağ-izmir 1490 km yol yaptım 165tl benzin ile.

sıfır km aldığımdan bugüne 5000km de 705 tl benzin harcadım.ortalama tam 3litre/100km
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
5
bu analog kafa olayını anlamadım ne şimdi bu dalga geçer gibi
resmi sitede analogla alakalı bişey yok hala dijital var
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Kuba bunu daha önce de 125 lik 12D modelinde yaptı.. Birkaç dolar daha fazla kazanıcaklar motor başına..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst