RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Malzemenin kendisi değil. üzerindeki kaplama kısmı seramik. Seramik, ısı ve basınca daha dayanıklıdır. Aynı yerde kullanılan aluminyuma göre daha uzun ömür sağlar..
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Bugün motora Castrol 10-40 yağ koydurdum 500 bakımında Respol 15-50 koymuşlardı bu daha hoşuma gitti tavsiye ederim :)
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
yağ değiştirmeden bi bakım yaptık gene zinciri gerdik,yarınki koşuya hazır.300-350km kadar bir yol yapıcaz yarın tekirdağ-iğneada arası.döndüğümde 3200km ye gelecek motor :) 1 yılda 20.000km yi geçeceğim gibi gözüküyor
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
apache ile 90a kadar kafa kafaya gittiğinide görmüş olduk bu gece.90 dan sonra apaçhe adım adım amaya başlamıştı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tüketimler nasıl gidiyor? sehir içi ve uzun yol değerlerini yazar mısınız
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
maşallah o zaman titaniklere

kanka bugun ben bi tane bizim burda ışıklarda denk geldi kırmızı.
benimki rodajda oldugu halde bastım.
2 ışık arası 2 km filandır. en az 250 metre filan fark koymuşumdur.
150 cc de biraz zor o rks ın geçmesi
yzf r 125 haricinde 100 e kadar gecemez küçük cc ve commuter sınıfındaki motorlar apache yi
cbr 125 bile 100 den sonra geçebiliyor iken.
rks ın geçiyor olmasını yazmışsınız. apache nin üstündeki adam bilmiyordur yada basamamıştır bişi olmuştur yani
bende bugun rksın biriyle boş yolda kapıştım diye buraya yazayım diye girdim . belki burdandır diye benden önce birileri yazmış =)
benim dediğim olay balıkesir edremitte geçti saat 4 sularında
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Tvs apache yi bilememde beni de 100 luk cup lar bile geçiyor çünkü ben yavaş yavaş sürmeyi seviyorum sağa Sola bakarak :) şimdi o cup ların sahipleri de girip geçtik demesin hahaha şaka bir yana karşılaştırmak önemli değil commuter motorları sürüş zevki önemli :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Tvs apache yi bilememde beni de 100 luk cup lar bile geçiyor çünkü ben yavaş yavaş sürmeyi seviyorum sağa Sola bakarak :) şimdi o cup ların sahipleri de girip geçtik demesin hahaha şaka bir yana karşılaştırmak önemli değil commuter motorları sürüş zevki önemli :)

hacı arkadaşın dediği bi kere canlı örnegini ben bugun öglen yaşadım. 90 dan sonra geçtim diyince pek inandırıcı gelmedi
bi kere kagıt üzerinde bakınca bile fark gözüküyor
tvs 13.5 hp rks 12 hp.
tvs de balansör yok. rks da balansör var
balansör olmadıgından bu motorun cıkardıgı ürettiği tork güç direkt zincire kayıpsız gidiyor.
ama balansörlü bir motorun torku titreşimi azaltmak için balansör motorun ürettiği güçü bir kısmını yiyor.
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
90 dan sonra apache gectı diyor bence :)
Zaten şuan bence 150 cc sınıfında binilebilecek 3 marka var biri cbf 150 diğeri tvs apache diğeride rks .
Bizim motor bu ikisinin yanına yaklaşabilmişse kalite olarak kim kimi geçerse geçsin farketmez :)
Çok şükür çok memnunum motordan şuan kullananlar arasındada memnun olmayan yoktur .
Tek sıkıntı servis :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
hacım bak ben 3 motoru da satın aldım bindim 2006 dan beri
ybr ye bindim 2 yıl
cbf e bindim 1 yıl.
şimdi bi tvs kalmıştı binmediğim onu da aldım.
şu kadarını söyliyim sana
parca kalitesi olarak honda yamaha gibi üst kalitede.
kronik sorunu olmayan.
dış görünüşü 150cc sınıfında en yakışıklısı ve en agresif en hızlısı. 4700 verdim aldım ama sonuna kadar hakediyor bu parayı bu motor.
rks da gördüm güzel motor o paralara tabi ki.
biraz marka güveni kronik sorunları filan cıkar cıkmazsa tutar.
ama dediğim gibi cbf ybr tvs nin bir tık altında bu rks
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
84
Arkadaşlar STRİKE 150 aldıaktım titaniç 150 ile makina birebir bu arada sizinde bilginiz olsun yağ filitremiz tvs apaçhi 150 aynı ben bizzat taktım kumpasla inceledim boyutlar aynı şimdi gelelim sıkıntım ön dişli degişimi strike ön 13 diş muhtemelen titaniçtede aynıdır aranızda 14-15 diş takan oldumu taktı ise sonuç ve nereden buldu ben arıyorum bulamadım yardım arkadaşlar.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
kanka bugun ben bi tane bizim burda ışıklarda denk geldi kırmızı.
benimki rodajda oldugu halde bastım.
2 ışık arası 2 km filandır. en az 250 metre filan fark koymuşumdur.
150 cc de biraz zor o rks ın geçmesi
yzf r 125 haricinde 100 e kadar gecemez küçük cc ve commuter sınıfındaki motorlar apache yi
cbr 125 bile 100 den sonra geçebiliyor iken.
rks ın geçiyor olmasını yazmışsınız. apache nin üstündeki adam bilmiyordur yada basamamıştır bişi olmuştur yani
bende bugun rksın biriyle boş yolda kapıştım diye buraya yazayım diye girdim . belki burdandır diye benden önce birileri yazmış =)
benim dediğim olay balıkesir edremitte geçti saat 4 sularında
İyi güzel yazmışında rks apaçiyi geçti diyen yokki??? :)

Geçtiğini yazmadık iddia ertmedik 90a kadar yan yana gidiyor dedim,sonrasındada apaçi uzuyor ama 150 cc 2side ışık hızıyla geçmiyor

Cbf ve apaçiye oranla 1tık altta katılıyorum ama ucuz olması bunu kapatıyor,fiyat/fayda hesabı yapınca onlardan geri kalmıyor

En sevmediğim o onu bu bunu geçti demek ben sadece kendi denememi söyledim ve geçtim demedim tekrar söylüyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst