- Katılım
- 20 Ara 2011
- Mesajlar
- 452
kendileri kaybeder..
gösterge olmamış işte ama hayırlı olsun tekrar kazasız belasız inşallah
selam arkadaşlar 2 gündür motorla 250 km falan yaptım eski motorum olan cb125 honda dan çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim seçim yapmakta zorlananlariçin
rodajda olduğu için maksimum 70-80 km hızlarda sürdüm sürüşü rahat selesi yumuşak cb den iyi cbf den kötümotor kuvvetli gaza tepkisi güzel 110 kmh da rahat yolculuk yapılır diye umuyorum görücez bakalım .. titreşim yok 70 kmh a kadar sonrasıda çok hafif var gibi cb125 kadar titremiyo ama
birkaç foto atmaya çalışayım almaya niyetli kişilerden sorusu olan varsa bildiğim kadarıyla cevaplarım
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
bence bu gösterge de güzel saat olmasın önemli değil benim için analog yakıt göstergesi daha kullanışlı herkesin tercihi tabi ki görüntüyü öteki kadar tamamlamıyor ama çabuk arızalanacağına varsın böyle olsun napalım
Fırsatın varsa göstergelerin fotosunu atar mısın bakalım nasıl olmuş
Motor pek hız yapmıyor 110 km yaparsın ama rahat seyretmez![]()
foto nasıl yüklerim
unuttum


http://www.hizliresim.com/
bu siteye gir dosya ekleye tıkla sonra şimdi yükle de oraya yükleyince forumlar için olan yeri kopyala
buraya yapıştır
[url]http://j1307.hizliresim.com/1c/f/q7q0x.jpg[/url]


