RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2012
Mesajlar
9
Arkadaşlar merhaba 28 sayfayı da üşenmedim okudum.. Bende rks almayı düşünüyor-dum ama bu gösterge olayı aklımı karıştırdı açıkcası.. Tamam motorun genel görüntüsü güzel falan ama analog gösterge hoşuma gitmedi açıkcası.. 2013 model analog göstergeli rks alıp 3400 vereceğime 2013 model mh drift alır 2800 tl veririm diye düşünmeye başladım.. Sonuçta 1 en fazla 2 sene binip motorumu değiştirmeyi düşünüyorum ve drift'in de görüntüsü hoşuma gitmiyor değil.. Ne yapsam karar veremedim şimdi.. :/
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
40
selam arkadaşlar bende bugün ödemesini yaptım rks titanic 150 aldım eski motorum olan honda cb 125e yi 5 ay önce satmıştım bu sefer bunda karar kıldım inşallah yüzümü kara çıkarmaz
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
5
hayırlı olsun en kısa zamanda görüşlerini merakla bekliyoruz motorumuz honda ile kıyaslayan pek olmadı deneyimlerini paylaşman alacak olanlar içinde bi yol gösterici olur, bi de göstergesi analog mu dijital mi? diye bi soru sorayım :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Yeni göstergelerle motorun bütün karizması gitmiş. RKS, motor başına daha fazla kazanacağını beklerken bir bakacak satışları yarıya düşmüş.
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
40
teşekkür ederim kardeşim en kısa zamanda görüşlerimi paylaşırım gösterge analog bu arada
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
40
selam arkadaşlar 2 gündür motorla 250 km falan yaptım eski motorum olan cb125 honda dan çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim seçim yapmakta zorlananlariçin :)
rodajda olduğu için maksimum 70-80 km hızlarda sürdüm sürüşü rahat selesi yumuşak cb den iyi cbf den kötü :p motor kuvvetli gaza tepkisi güzel 110 kmh da rahat yolculuk yapılır diye umuyorum görücez bakalım .. titreşim yok 70 kmh a kadar sonrasıda çok hafif var gibi cb125 kadar titremiyo ama :) birkaç foto atmaya çalışayım almaya niyetli kişilerden sorusu olan varsa bildiğim kadarıyla cevaplarım

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------

gösterge olmamış işte ama hayırlı olsun tekrar kazasız belasız inşallah

bence bu gösterge de güzel saat olmasın önemli değil benim için analog yakıt göstergesi daha kullanışlı herkesin tercihi tabi ki görüntüyü öteki kadar tamamlamıyor ama çabuk arızalanacağına varsın böyle olsun napalım
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
selam arkadaşlar 2 gündür motorla 250 km falan yaptım eski motorum olan cb125 honda dan çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim seçim yapmakta zorlananlariçin :)
rodajda olduğu için maksimum 70-80 km hızlarda sürdüm sürüşü rahat selesi yumuşak cb den iyi cbf den kötü :p motor kuvvetli gaza tepkisi güzel 110 kmh da rahat yolculuk yapılır diye umuyorum görücez bakalım .. titreşim yok 70 kmh a kadar sonrasıda çok hafif var gibi cb125 kadar titremiyo ama :) birkaç foto atmaya çalışayım almaya niyetli kişilerden sorusu olan varsa bildiğim kadarıyla cevaplarım

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------



bence bu gösterge de güzel saat olmasın önemli değil benim için analog yakıt göstergesi daha kullanışlı herkesin tercihi tabi ki görüntüyü öteki kadar tamamlamıyor ama çabuk arızalanacağına varsın böyle olsun napalım

Fırsatın varsa göstergelerin fotosunu atar mısın bakalım nasıl olmuş :)
Motor pek hız yapmıyor 110 km yaparsın ama rahat seyretmez :)
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
40


---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

geliyor kardeş

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------


göstergeler

kask

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------

avatarı nasıl değiştiriyoz
cb 125 fotosu var bende değiştirmem lazım :p
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Motor yine aynı motor güzelde o gösterge nedir yav :S
100 200 lira daha fazla kar edecez diye motoru fena hale getirmişler :)
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Analog da olsa güzel olabilirdi..

PCX_Electronic-Speedometer-950x660.jpg
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
Gösterge tablosuyla ben çinliyim diye haykıran bi motor olmuş,olmamış bence

Ybr yada cb125 gibi olsaydı en azından yazı karakterleri iyiydi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst