selam arkadaşlar. bu titaniclerle 20000km deviren arkadaş varmı? bu motor hakkında biraz bilgi sahibi olmak istiyorum.
ben bir yıl bitmeden devirmiş olacağım bu gidişle

0km aldım bugün 35 gün alalı ve 2700 km deyim.500 ve 2000 km de bakıma girdim.Şuana kadar gayet memnunum.titreşim var fakat cbf ybr ile apaçi arasında diyorlar ben kullanmadığım için yorum yapamam.titreşimde daha çok ayak peginde hissediliyor.zırıltı tıkırtı yok.aldığım günden beri rahatsız eden bi takırtı vardı başlarda meğer koltuk altındaki alet çantasıymış ses yapan.üstünü bezle sarınca ses kalmaz.lastikler ıslak zeminde pek güven vermiyor ama kuru asfaltta eğitimde 30-40km gibi hızlarda sürekli pegleri yere sürttüm.o kadar yatmaya rağmen bir sıkıntı olmadı.frenleri kıyaslayamam ama fena değildir sanırım.ama sanki önü biraz daha sert olsa süspansiyon olarak o zaman daha iyi durabilir.fakat o yumuşaklık bozuk yolda konfor oluyor o iyi.dijital göstergemde hiç sıkıntı yok.herşeyi çalışıyor.vites göstergeside düzgün çalışıyor.bulunduğun vitesin ışığı yanmaması yada yanlış vitesi gösterme durumu yok.düzde cbf den ve bir diş büyük orta dişliye sahip driftten 3-5km kadar daha yavaş,daha fazla değildir.otoban gibi yolda herkes bastığında benden adım adım uzaklaşabiliyorlardı.115-117 arası 10.500de kesiciye giriyor o hızda rampa aşağı inse bile daha hızlanamıyor.sıcakta şişme bayılma yok.600lük 1000lik motorlarla geziyoruz sürekli performans olarak cbf nin gidipte benim kesildiğim yer olmuyor.bu arada 195 ve 95 kiloyum.ona rağmen bir sıkıntı yok.20 km aralıksız 10,000-10,500 gittim 2 defa.3 kere geziye çıktım biri 230 biri 450 biri 360 km hiçbir sorun yaşamadım.yakıt 3-3,1lt arası 2700 km ortalaması.2600 km yolda 365 tl benzin yaktım şuana kadar.km de 14 kuruş.depo 17 lt.lastikler 90/90-17 arka 110/80-17. ben 2 bakımda da motul koydum 1 lt yağ alıyor..vites geçişleri net ve tıkır tıkır hissediliyor.1-n-2 geçişlerinde boşa almak yada 1-2/ 2-1 geçişi yapmakta sıkıntı yok.kronik hastalığı alan herkes bir kere vites peginin şanzıman bağlantı çubuğunu düşürmüş.bende dahil.elle 2. vitese geçirip öyle gitmiştim servise.loctite yaptık yeni taktığımız çubuğa ve 2000 km dir esneme gevşeme yok.herhangi bir yerinde kaçak yağ sızıntısı yok.yan ayak açıkken çalışmama özelliği bunda da var.oturuş pozisyonu apaçilere göre hatta cbf ve ybr ye göre bile alçak rahat.orta sehpa var.direksiyon kilidi var.4lü faşör yok.aynalar rahat ben bu cüsseyle arkamı çok iyi görebiliyorum.şehirlerarası yol konforu iyi.apaçi ve cbf gibi olmadığından burnu rüzgar daha çok.
benim en çok canımı sıkan sık sık artçıyla bindiğim için zincirin gevşemesi.geçen cuma gerdik,bugün gene şıkırtı başladı.zincir o-ringliymiş ama çabuk salıyor.