- Katılım
- 27 Haz 2013
- Mesajlar
- 5
arkadaşlar bu motoru ilk çıktığı zamandan beri araştırıyorum ve forumdan takip ediyorum şimdiye kadar hiç olumsuz bi şey duymadım tip olarak çok hoşuma gittiği için ilgimi çekti aslında ybrden vazgeçmeyen bir insandım ama açıkçası 1ay içinde almayı düşünüyorum ama kafamı karıştıran bazı sorunlar var 1.si yakıt nasıl 2.si vibrasyon ybrye göre nasıl kıyaslayacak olabilen varsa çok sevinirim 3. servis yedek parça ağı nasıl ve son olarakta uzun yol yapmış olan varsa uzun yoldaki durumu hakkında bilgi alabilirsem çok sevinirim şimdiden bilgi verebilecek olanlara teşekkürler