evet hocam sadece enjeksiyon için değil motorun tüm elektronik aksamı için uyarı veriyor bendeki arıza uyarı şu şekilde;
10-3-5-2
10-1-3-2
10-10-3-1
10
arıza ışığının uyarı videosuda mevcut bu şekilde 500 km yol yaptım herhangi bir sorun yaşamadım ama aklımı kurcalıyor çözmem lazım
Ya yetkili servise ya da direk Antepteki fabrikasına telefon edebilirsin
polo34: km saati bozuldu, 400 TL değişti
GökhanD: benzin pompası bozuldu, yenisi 650 TL olduğu için şimdilik kendi tamir etti
gooner: Egzoz saplaması kırıldı, egzoz yolda düştü, ucuza halletti, yakıt lambası bozuk
yegen70: bir enjektörü bozuk, 231 TL fiyatı var, ne yaptı bilmiyoruz
cuma_01: yakıt lambası sürekli yanıyor
Asew: FI lambası yanıyor, arıza kodları var
Bu sorunları yazıyoruz, belki bir gün bajajdaki Ekrem Bey gibi firmadan bir yiğit çıkar, yardımcı olur, firmada sattığı malın arkasında olduğunu göstermiş olur
Bu arada hava filitresi demiştik, çok mu söyledim

sıfır gibi, ayrıca 20-25 TL ye de hava filitresi var, hem performans olsun hem de motora bir şey olmasın, toz toprak içeri girmesin, zengin fakir karışım hatası olmasın diyorsanız benim gibi marka alacaksınız, onların da fiyatları malum ama motora zarar vermeme garantileri var