RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Önceden daha ince bi aparatla bağlamıştık aynı sallanma durumu vardı, daha kalın sert bi paslanmazla bağladık sorun ortadan kalktı.. 2-3 milim kalınlığında bağlantı parçası.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------



Bu batwing yapım satım işi zaten ya İzmir'de ya da İstanbul'da dönüyo, çok rahat bulabilirsin link bırakmıştım yukarıda,
Yan çanta olarakda http://urun.n11.com/canta/armode-intruder-deri-canta-ar-901-kilitli-P31538740?cid=604001&gclid=CKXE4L7vsc0CFVRsGwod0VUC9g&gclsrc=aw.ds

Şu tarz birşey tavsiye ederim yan çanta da kilitli ve kullanışlı..

Çantalar güzelmiş, teşekkür ederim. Alacağım.

Boya konusuna gelince, depoyu sökmeden boyayı kusursuz yansıtabilirmiyiz ki? Alt taraflarına dahil.

Batwing konusuna gelince, verdiğiniz ekomoto linki facebooktan kaldırılmış. googledan da bi sonuca ulaşamadım
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Çantalar güzelmiş, teşekkür ederim. Alacağım.

Boya konusuna gelince, depoyu sökmeden boyayı kusursuz yansıtabilirmiyiz ki? Alt taraflarına dahil.

Batwing konusuna gelince, verdiğiniz ekomoto linki facebooktan kaldırılmış. googledan da bi sonuca ulaşamadım

Kusursuz olmasada görünen tüm yerleri boyanabilir gazete ve kağıt bant yardımı ile
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
geçen serviste usta güzel ayar çekmiş, motor zımba gibi olmuş, neredeyse en ufak tıkırtı vs yok, yalnız mercekli zenon takmıştık, aydınlatma iyi olmuş, ekstra sinyal lambaları da takmıştık, şimdi sinyaller tutukluk yapıyor, bazen yanıyor bazen yanmıyor, ne iş :)
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Slm arkadaşlar.ben de hızlandıkça artan şıkırtı üzerine tamirciye uğradım dün.zincir çok gevşemiş.arka dişli balans yapmış. Ön arka dişli değişcek.zinciride oringli takalım kafan rahat etsin daha kullanışlı olur dedi. Bende ok ledim.şimdi parça bekliyoz.bakalım. ön camı ve arka çantayı söktüm.daha şık oldu.
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
9
Çantalar güzelmiş, teşekkür ederim. Alacağım.

Boya konusuna gelince, depoyu sökmeden boyayı kusursuz yansıtabilirmiyiz ki? Alt taraflarına dahil.

Batwing konusuna gelince, verdiğiniz ekomoto linki facebooktan kaldırılmış. googledan da bi sonuca ulaşamadım


batwing fairing diye aratırsanız bulursunuz ki genelde yurt dışı sitelerde mevcut
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
uzun yol ayaklığı/basamağı diyorlar, motor koruma demirine takılıyor, boş otobanda ayaklarını uzatıyorsun gel keyfim gel :)
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
465
uzun yol ayaklığı/basamağı diyorlar, motor koruma demirine takılıyor, boş otobanda ayaklarını uzatıyorsun gel keyfim gel :)

Daha önce görmüştüm ama pegleri elcik gibi yuvarlaktı, uyanamadım fotodan :) Benim ev-iş arası otobanı bırak hep sokak arası,işimi görmez :)
Pegleri uzatabilsem güzel olur, 183 cm boyla biraz uzun kalıyorum. Seleyi değiştirip ince yaptıracağım,bir kaç cm kazanırım belki biraz daha aşağıda oturunca :)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
n11 de motosiklet katogorisinde %11 indirim var,

http://urun.n11.com/canta/armode-intruder-deri-canta-ar-901-kilitli-P31538740?cid=604001&gclid=CKXE4L7vsc0CFVRsGwod0VUC9g&gclsrc=aw.ds

bu cantayı aldım, 20 tl indirim sağladı.. bakalım nasılmış çanta.

Polo hocam, beyaz led farlardan mennunmusun? bana acil far takviyesi gerek, kısa far ampülüde patladı, hep uzun farla geziyorum.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Benzin hortumu olmasın? Gidon tarafından benzin filtresinden gelip ikiye ayrılıp enjektöre giriyor.
Ayrıca Karter havalandırma hiç duymadım ben. O nedir ki?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
normalde virago 250'lerin hava filitresi kutusunda bir hava girişi, bir de karterden gelen yağ buharı için giriş vardır, aynı hava filitre kutusu bizde de var, bizde de iki giriş var, ancak karterden gelen boşta:) viragolara açık hava filitresi taktığın zaman bir de karter havalandırmasına da takarsın, yani iki hava filitresi olur, krank filitresi de denir, eğer onu takmazsan motor yağı oradan atabilir, yağ illa ki azalır, bizim motorda karter havalandırma sebebiyle yağ eksilme riski sıfıra böylece indirilmiş diyebiliriz...
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
goYv53.jpg


elimde bu fardan mevcut, motora olurmu

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:56 ----------

http://olx.co.id/iklan/kaisar-ruby-full-custom-bobber-chopper-IDiwuOg.html#a060029ac3

evet bobber :)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Motora muadil sinyal bulamadım. Daha doğrusu arka led sinyal arıyorum ama yok. Son çare mct 250 aldım, bi baktım oda çok büyük.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Bu akşam gaz koluna kaskı asmıştım. 5 Metre asılı halde hareket edeyim dedim. Durmak için frene bastığımda kask fren maneti ile araya sıkıştı. Ne olduysa sigorta attı. Değiştirdim, ön frene dokununca sigorta atıyor. Fikriniz nedir, ne olabilir sebep? Yarın ustaya baktıracağım.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Bu akşam gaz koluna kaskı asmıştım. 5 Metre asılı halde hareket edeyim dedim. Durmak için frene bastığımda kask fren maneti ile araya sıkıştı. Ne olduysa sigorta attı. Değiştirdim, ön frene dokununca sigorta atıyor. Fikriniz nedir, ne olabilir sebep? Yarın ustaya baktıracağım.

Hiçbir tecrübeye bağlı olmadan, ilk aklıma gelen: Acaba müşür tarafında mı bir sorun oluştu?
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
Bu akşam gaz koluna kaskı asmıştım. 5 Metre asılı halde hareket edeyim dedim. Durmak için frene bastığımda kask fren maneti ile araya sıkıştı. Ne olduysa sigorta attı. Değiştirdim, ön frene dokununca sigorta atıyor. Fikriniz nedir, ne olabilir sebep? Yarın ustaya baktıracağım.

Şöyle söyleyim ben elektrik elektronik mühendisiyim fakat branşım bu tarz şeyler değil ancak tahminlerimi söyleyim. Simdi bakın fren manetinin elektriksel anlamda bağlı olduğu yer stop lambası ve lamba ile manet arasında içinde çelik uçlar bulunan 2bacakli bir müşir var, müşirde bir sorun olabilir. Diğer olabilecek ihtimal ise lambanın içine su kaçmış olabilir ve buda sigortayı kısa devre yaptırıyor olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst