- Katılım
- 20 Ağu 2012
- Mesajlar
- 529
- Motosikleti
- '08 GTR 1400
Karter havalandırma olmalı
Bemim de ilk aklima gelen buydu ama bir ucunun bosta olmamasi dusundurdu.
Karter havalandırma olmalı
Önceden daha ince bi aparatla bağlamıştık aynı sallanma durumu vardı, daha kalın sert bi paslanmazla bağladık sorun ortadan kalktı.. 2-3 milim kalınlığında bağlantı parçası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------
Bu batwing yapım satım işi zaten ya İzmir'de ya da İstanbul'da dönüyo, çok rahat bulabilirsin link bırakmıştım yukarıda,
Yan çanta olarakda http://urun.n11.com/canta/armode-intruder-deri-canta-ar-901-kilitli-P31538740?cid=604001&gclid=CKXE4L7vsc0CFVRsGwod0VUC9g&gclsrc=aw.ds
Şu tarz birşey tavsiye ederim yan çanta da kilitli ve kullanışlı..
Çantalar güzelmiş, teşekkür ederim. Alacağım.
Boya konusuna gelince, depoyu sökmeden boyayı kusursuz yansıtabilirmiyiz ki? Alt taraflarına dahil.
Batwing konusuna gelince, verdiğiniz ekomoto linki facebooktan kaldırılmış. googledan da bi sonuca ulaşamadım
Çantalar güzelmiş, teşekkür ederim. Alacağım.
Boya konusuna gelince, depoyu sökmeden boyayı kusursuz yansıtabilirmiyiz ki? Alt taraflarına dahil.
Batwing konusuna gelince, verdiğiniz ekomoto linki facebooktan kaldırılmış. googledan da bi sonuca ulaşamadım
uzun yol ayaklığı/basamağı diyorlar, motor koruma demirine takılıyor, boş otobanda ayaklarını uzatıyorsun gel keyfim gel![]()
mercekli zenon takmıştık, aydınlatma iyi olmuş, ekstra sinyal lambaları da takmıştık, şimdi sinyaller tutukluk yapıyor, bazen yanıyor bazen yanmıyor, ne iş![]()
Bu akşam gaz koluna kaskı asmıştım. 5 Metre asılı halde hareket edeyim dedim. Durmak için frene bastığımda kask fren maneti ile araya sıkıştı. Ne olduysa sigorta attı. Değiştirdim, ön frene dokununca sigorta atıyor. Fikriniz nedir, ne olabilir sebep? Yarın ustaya baktıracağım.
Bu akşam gaz koluna kaskı asmıştım. 5 Metre asılı halde hareket edeyim dedim. Durmak için frene bastığımda kask fren maneti ile araya sıkıştı. Ne olduysa sigorta attı. Değiştirdim, ön frene dokununca sigorta atıyor. Fikriniz nedir, ne olabilir sebep? Yarın ustaya baktıracağım.