RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Gönderi dahil 29 usd ye almışım, kendi yağı da var, daha açılmadı, özelden ilk adres yazana vereyim, 100 TL havale edersiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

30 TL de sl200 krom kapağı var, onu da alırsanız görüntü tamamlanıyor:)
 
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
14
Sarı ışık bende de var.. sürekli yanıyor, hiç sönmedi.

Batwing çok güzel, izmirde yardımcı olacak varmı? Uzun yol için taktırmam lazım.


Yanlara çanta bulamadım, önceki sahibinden çantasız aldım motoru.

Son olarak benzin deposu benim boyalı, ancak benzin alırken benzin taştı ve boyada iz kaldı. Nasıl kaldırılabilir? Birde ayaklıkta pas var.

motor kaç bin km de hocam bu kadar sorun can sıkıcı?
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
Depo yu boyattirmaya karar verdim.






İnş güzel birşey çıkar ortaya..

2. Adımım Eksoz açtırmak olacak. Tavsiye edermisiniz??
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Depo yu boyattirmaya karar verdim.
İnş güzel birşey çıkar ortaya..
2. Adımım Eksoz açtırmak olacak. Tavsiye edermisiniz??

Benim de bir ara boyattırmam lazım, çok sıkıntı yok ama iyi olur yani. :cherry:
Egzoz açtırma konusuna gelince, benim motorun egzozlarında birer susturucu sökülmüş, sesi gerçekten çok iyi. Ama sanırım bu performans sorunu çıkartıyor ortaya, sorun benim motorumda mı bilmiyorum siz de burada benimle karşılaştırırsanız anlarız;
Görebildiğim son hız 120-125 arası oluyor, 4. vites hiçbir yerde hiçbir şekilde bayılmıyor ama 120 ile de girsem 5. vites ile yokuşta vites düşürmem gerekiyor ve 4. vitesin hızlanması 5'ten daha iyi, dediğim gibi bunların sebebi egzoz mu yoksa bu motorun yapabildiği iş bu mu bilmiyorum, siz de bu konu da deneyimlerinizi paylaşırsanız anlayabiliriz.
 
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
14
Rks cruiser 250 aldım arıza ışığı FI 4-5 tane arıza veriyor bu arızaların anlamlarını bilen var mı?mesela 10 kere yanıp sönmesi ne anlama geliyor?
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Rks cruiser 250 aldım arıza ışığı FI 4-5 tane arıza veriyor bu arızaların anlamlarını bilen var mı?mesela 10 kere yanıp sönmesi ne anlama geliyor?

Bizim enjeksiyon arızaya göre ışığı mı yakıp söndürüyormuş? Ben sadece ışık yanmıyor diye biliyordum; bir ara bozabilecek miyim diye sıkça kontağı kapatıp açmıştım ışık yanmamış ve marş basmamıştı.

Hata kodlarının anlamlarını bulmak için kullanılan enjeksiyon beyninin marka modeli hakkında bilgi almak lazım; yanlış hatırlamıyorsam polo34 bir ara enjeksiyon kısmı ile ilgilenmişti.
 
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
14
Rks cruiser 250 aldım arıza ışığı FI 4-5 tane arıza veriyor bu arızaların anlamlarını bilen var mı?mesela 10 kere yanıp sönmesi ne anlama geliyor?

evet hocam sadece enjeksiyon için değil motorun tüm elektronik aksamı için uyarı veriyor bendeki arıza uyarı şu şekilde;
10-3-5-2
10-1-3-2
10-10-3-1
10

arıza ışığının uyarı videosuda mevcut bu şekilde 500 km yol yaptım herhangi bir sorun yaşamadım ama aklımı kurcalıyor çözmem lazım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
evet hocam sadece enjeksiyon için değil motorun tüm elektronik aksamı için uyarı veriyor bendeki arıza uyarı şu şekilde;
10-3-5-2
10-1-3-2
10-10-3-1
10

arıza ışığının uyarı videosuda mevcut bu şekilde 500 km yol yaptım herhangi bir sorun yaşamadım ama aklımı kurcalıyor çözmem lazım:)

Ya yetkili servise ya da direk Antepteki fabrikasına telefon edebilirsin

polo34: km saati bozuldu, 400 TL değişti
GökhanD: benzin pompası bozuldu, yenisi 650 TL olduğu için şimdilik kendi tamir etti
gooner: Egzoz saplaması kırıldı, egzoz yolda düştü, ucuza halletti, yakıt lambası bozuk
yegen70: bir enjektörü bozuk, 231 TL fiyatı var, ne yaptı bilmiyoruz
cuma_01: yakıt lambası sürekli yanıyor
Asew: FI lambası yanıyor, arıza kodları var

Bu sorunları yazıyoruz, belki bir gün bajajdaki Ekrem Bey gibi firmadan bir yiğit çıkar, yardımcı olur, firmada sattığı malın arkasında olduğunu göstermiş olur

Bu arada hava filitresi demiştik, çok mu söyledim:) sıfır gibi, ayrıca 20-25 TL ye de hava filitresi var, hem performans olsun hem de motora bir şey olmasın, toz toprak içeri girmesin, zengin fakir karışım hatası olmasın diyorsanız benim gibi marka alacaksınız, onların da fiyatları malum ama motora zarar vermeme garantileri var
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Ondan bende de var, debriyaj balatası sıyırmaya başladığı için oluyor. İkinci viteste rampa yukarı zorla göreceksin, sanki motor boşa dönüyor gibi. 4'te kopup gidiyor, 5'e atınca bayılmaya başlıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------

Sarı ışık bende de var.. sürekli yanıyor, hiç sönmedi.

Batwing çok güzel, izmirde yardımcı olacak varmı? Uzun yol için taktırmam lazım.


Yanlara çanta bulamadım, önceki sahibinden çantasız aldım motoru.

Son olarak benzin deposu benim boyalı, ancak benzin alırken benzin taştı ve boyada iz kaldı. Nasıl kaldırılabilir? Birde ayaklıkta pas var.

Beyler motorun yağ filtresi nerede?
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Ondan bende de var, debriyaj balatası sıyırmaya başladığı için oluyor. İkinci viteste rampa yukarı zorla göreceksin, sanki motor boşa dönüyor gibi. 4'te kopup gidiyor, 5'e atınca bayılmaya başlıyor.

Beyler motorun yağ filtresi nerede?

Ben 2'ye alıp basarsam motor kaptırıp gidiyor hiç öyle zorlanma falan yok ama. :cherry:
Bizim motorda yağ filtresi var mı? :queen:
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Hayırlı ramazanlar arkadaşlar. Yağ filtresi motorun sağ tarafında rks yazan küçük metal kapağın altında.üç tane vidası var.orda diye biliyorum. Dün yağ değiştirdim. 1650 km de motor.çıkan yağ ter temizdi. Filtreyi bi dahakine değiştirelim dedi usta. Castrol yağ koydu.bariz bir fark var.vites geçişi ve motor sesinde.seviyorum ben bu aleti yahu. Resmen ilgi çekiyor.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Hayırlı ramazanlar arkadaşlar. Yağ filtresi motorun sağ tarafında rks yazan küçük metal kapağın altında.üç tane vidası var.orda diye biliyorum. Dün yağ değiştirdim. 1650 km de motor.çıkan yağ ter temizdi. Filtreyi bi dahakine değiştirelim dedi usta. Castrol yağ koydu.bariz bir fark var.vites geçişi ve motor sesinde.seviyorum ben bu aleti yahu. Resmen ilgi çekiyor.

Açıp baktınız mı hocam var mı diye?
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
ben yağ olarak motul 10-40w ile değiştirdim piyasadaki en kaliteli marka. onuda tavsiye ederim.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
93
Orayı açıpta bakmadım. Ama aldığım eski sahibi de prda olduğunu söyledi. Hatta kendi değiştirmişde.
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Orayı açıpta bakmadım. Ama aldığım eski sahibi de prda olduğunu söyledi. Hatta kendi değiştirmişde.

Hmm... Dediğin gibi yağ filtreleri hep orada olur ama olanlarda hep filtrenin orada olduğuna dair bir ibare bulunur, bunun üzerine usta da yağ filtresi yok diyince(şaşırmıştım) hiç kontrol etme gereği duymamıştım. Sonraki değiştirmem de kurcalayayım bir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst