RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Prestij motora telefonda sorabilirsin, ben onlardan memnun kaldım, yetkili servisdir. 0212 356 97 14
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Sizlerin motorundada yanıyor mu bu ışık.. yoksa benim motorda gerçekten bir arıza var da ondan mı yanıyor..
ustama gösterdim çok önemli birşey yok motor temiz dedi .. sizce daha detaylı baktırmalımıyım.?

Kontağı çevirdiğinde kırmızı ışık yanmıyorsa sorun var, marşa bastıktan sonra kırmızı ışık sönmeli.
Sarı ışık ise benzin uyarısı, benzin göstergesi yok ya, böyle bir uyarı var. O da hep yanıyorsa şamandıranda sorun olabilir, bende öyle bir sorun yok ama sanki diğer kullanıcılarda vardı.

Bu arada, ben de dayanamayıp GokhanD'nin yaptığı gibi etiketleri söktüm:
2ZkXEq.jpg

ZdVbOa.jpg

o7ZD6m.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
Hocam çok teşekkür ederim cevaplar için. Dediğiniz gibi kırmızı ışık marşa bastımı sönüyor. Sarı da sanırım şamandıra ile alakalı bir durum..
Bu arada fotograflar çok hoş .. Tam benim aklımdan geçen hali olmuş motosikletin.
T direksiyon sürüş esnasında zorluk çıkarıyor mu? rahat mı?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Kaan herhangi bir iz kaldı mı?

polo34: km saati bozuldu, 400 TL değişti
GökhanD: benzin pompası bozuldu, yenisi 650 TL olduğu için şimdilik kendi tamir etti
gooner: Egzoz saplaması kırıldı, egzoz yolda düştü, ucuza halletti, yakıt lambası bozuk
yegen70: bir enjektörü bozuk, 231 TL fiyatı var, ne yaptı bilmiyoruz
cuma_01: yakıt lambası sürekli yanıyor
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Hocam çok teşekkür ederim cevaplar için. Dediğiniz gibi kırmızı ışık marşa bastımı sönüyor. Sarı da sanırım şamandıra ile alakalı bir durum..
Bu arada fotograflar çok hoş .. Tam benim aklımdan geçen hali olmuş motosikletin.
T direksiyon sürüş esnasında zorluk çıkarıyor mu? rahat mı?

Kırmızı ışık kontağı çevirdiğinizde yanacak, marşa bastığınızda sönecek hocam kural bu. :) Valla ben orjinal gidon ile sorun yaşıyordum, bir türlü oturuş pozisyonumu oturtamıyordum; ape hanger gidondansa T gidon tercihim, ben çok rahat ediyorum. Benim gidona gelince, projesini ben çizdim, uçlardan 10cm eğim vermem yeter diyordum ama daha eğmek istiyormuş, bir de krom yapamadım Çanakkale'de malesef. O yüzden ilerde 5.5 inçlik riser ile standart, şunun gibi bir krom t gidon almayı düşünüyorum.


Kaan herhangi bir iz kaldı mı?

Yok hocam, sadece doğal olarak kalın verniğin farkı var. Durumu bilmeyen adam dibine girmedikçe fark etmez, şimdiye kadar neden beklemişim diyorum. GokhanD sağ olsun. :)

He ama ilerde sıfırdan bir siyah boyatacağım, benim depoda biraz kozmetik sorun var çünkü, belki plastidip denerim.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Başka kronik gibi arızası olan ya da maliyeti yüksek bir arızayla karşılaşanlar varsa listeye ekleyip örgütlenelim:)
 
Katılım
6 Mar 2014
Mesajlar
8
Ne cevherler varmış da bilmiyoruz:) ön camın hikayesini nasıl hocam, nasıl geldi ülkemize:)


Türkiye de çoğu yerde yaygınlaşmaya başladı bu batwing olayı artık kolay bulunabiliyo ama fiyatı çok yüksek.. Ben sevdiğim bi Abimin aksesuar değişikliğinden dolayı fazlaya çıktı onunkini alıverdim. (EKOMOTO diye bi grup var facebook da fiyatı en uyguna satan kişi bağlantı aparatı olmadan satıyo yalnız.. Burdan sayfasına ulaşabilirsiniz.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154220275351162&set=gm.563236050518294&type=3&theater

Arka palet basamaklarıda taktıktan sonra fotoğraflarını koyarım yakın zamanda, Bunlarda motorumun şu an ki hali..

B24RdL.jpg


ZdJAq3.jpg


l190DQ.jpg


nr25DN.jpg


v4RQDA.jpg


Farı beyaz led taktım rahatsız etmeyecek şekilde. Xenon farlar çok gözümü aldığından karşımda ki sürücünün de gözünü almasını istemem..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bizim motorun sayısı piyasada az ama modifiyeye yatkın ki alanlar hep oynuyor motoruyla:)

Ruffsucker sende pahalı bir arıza ya da kronik yada kullanıcı hatasını aşan bir sorun oldu mu? Kaç bin km yaptın?
 
Katılım
6 Mar 2014
Mesajlar
8
Bizim motorun sayısı piyasada az ama modifiyeye yatkın ki alanlar hep oynuyor motoruyla:)

Ruffsucker sende pahalı bir arıza ya da kronik yada kullanıcı hatasını aşan bir sorun oldu mu? Kaç bin km yaptın?

Abi 7Bin de aldım motoru şu an 15bin oldu çok şükür büyük bi arıza ile uğraşmadım olmadı hiç, ama aldığımda ilk Gebzeden gelirken çok sıkıştırmışım sanırım keçeleri patlattım yağ kaçırdı ama eminde değilim aldığım kişiden de böyle almış olabilirim motoru günahına girmek istemem de tabi bi taraftan.. ama makineden olsun başka bi parçasından olsun bi problem yaşamadım çok şükür rutin bakımları dışında..
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Rks ve benelli'nin aynı kalitede olduğunu söyleniyor bazı forumlarda bilgin var mı @polo34
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Rks ve benelli'nin aynı kalitede olduğunu söyleniyor bazı forumlarda bilgin var mı @polo34

Keeway ve benelli de aynı fabrikanın ürünü, ancak benelli daha kaliteli, gerçi benelli de chopper yok, belki yeni keeway blackster ile benelli kaliteline yaklaşmışlardır, benelli italya ile halen bağları olduğu için demek ki istedikleri zaman çok kaliteli araç da yapabiliyorlar.
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
KaanKly çok güzel iş yapmışsın eline sağlık.
Ruffsucker senin sarı lambaları bağladığın yere ben sisleri taktım ama giderken titreşim sallantı oluyor. Sende de var mı aynı durum?
 
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
2
@polo34 abilerim iyi akşamlar bayadır giremedim foruma motor sürmekten abi bu senin hava filtresi motora herhangi bir zarar veriyo mu çabuk aşınma yada fazla yakıt gibi
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Yabancı forumlarda bu motora hep benim taktığım öneriliyor, bana göre problem olan şey 90-100 den itibaren çok ses çıkarması, yoksa şehir içinde ben buradayım demesi güzel:)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
Sarı ışık bende de var.. sürekli yanıyor, hiç sönmedi.

Batwing çok güzel, izmirde yardımcı olacak varmı? Uzun yol için taktırmam lazım.


Yanlara çanta bulamadım, önceki sahibinden çantasız aldım motoru.

Son olarak benzin deposu benim boyalı, ancak benzin alırken benzin taştı ve boyada iz kaldı. Nasıl kaldırılabilir? Birde ayaklıkta pas var.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
polo34: km saati bozuldu, 400 TL değişti
GökhanD: benzin pompası bozuldu, yenisi 650 TL olduğu için şimdilik kendi tamir etti
gooner: Egzoz saplaması kırıldı, egzoz yolda düştü, ucuza halletti, yakıt lambası bozuk
yegen70: bir enjektörü bozuk, 231 TL fiyatı var, ne yaptı bilmiyoruz
cuma_01: yakıt lambası sürekli yanıyor
exhell: sürekli sarı ışık (yakıt lambası) yanıyor
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Keeway ve benelli de aynı fabrikanın ürünü, ancak benelli daha kaliteli, gerçi benelli de chopper yok, belki yeni keeway blackster ile benelli kaliteline yaklaşmışlardır, benelli italya ile halen bağları olduğu için demek ki istedikleri zaman çok kaliteli araç da yapabiliyorlar.


Teşekkürler. Benelli'yi yurtdışı forumlarında araştırdım epeyi RKS birbirine yakın parçalar kullanıldığını yazanları gördüm. Chooper için şimdilik Blackster250i'ye bakacaz :)
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Sarı ışık bende de var.. sürekli yanıyor, hiç sönmedi.

Batwing çok güzel, izmirde yardımcı olacak varmı? Uzun yol için taktırmam lazım.


Yanlara çanta bulamadım, önceki sahibinden çantasız aldım motoru.

Son olarak benzin deposu benim boyalı, ancak benzin alırken benzin taştı ve boyada iz kaldı. Nasıl kaldırılabilir? Birde ayaklıkta pas var.

Benim çantaları sırf kilitli olmadığı için satmayı düşünüyorum. İlgilenirsen konuşalım.

Ayrıca polo34 hava filtrene talip olabilirim. Önce şu mevcut benzin pompası sorununu atlatmam lazım. Markası modeli neydi onun?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst