RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Ayaklık için foto koyabilirsen çok iyi olurdu, benim alacağımı tekirdağdaki kişi üretiyor, sende ondan mı almıştın?

Müzik sistemi Ebaydan aldım, çok iyi çıktı.

Gökhan hava filitresi, dijital göstergeleri istersen özelden bana ulaşabilirsin, aldığım fiyata veririm.
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
polo34 sen bu motorla devam etmekte kararlısın anlaşılan.Çok emek vermişsin zaten.Yaz bitiminde motoru satacağım ben.Yükseltmek istiyorum.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bende 400 TL verip bozuk km saatini değiştirdim:)

Zırt pırt böyle bozulup, parçaları da pahalı alacaksak yakarız küba fabrikasını:)
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Hiç niyetim yok öyle bir ödeme yapmaya, sadece mecbur kalırsam. Bir süre alternatifler arayacağım. Sahibinden yüz liraya pompa dolu. Ben 200 vereyim. 650 nedir?!
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Ebaydan epey önce almıştım, 40-50 usd vermişimdir, benimki çakması, firehouse mu neydi orjinali o, Seninki kaç paraydı?

Radyosu canavar gibi çekiyor, bir anten aldım, bağlayınca lay lay lom:)
40 usd filandı aynen güzel ben bunu şu ana kadar yolda hiç kullanmadım kaskda kit var onu kullanıyorum şimdilik bu arada bu ürünü türkiyede satışı çıktı fiyatıda fena değil.
http://www.kalyoncumotor.com/MOTOSIKLET-GIDON-ARASI-MP-3-PLAYER-Yuksek-Ses,PR-6449.html
 
Katılım
6 Mar 2014
Mesajlar
8
bb2Elb.jpg


db2NnX.jpg


5Vkn8L.jpg


Bana gelen parça bu. yapımı çok basitmiş elime ulaşınca anladım ben pişman oldum..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Kalitesi düşük görünüyor, daha fabrikasyon bir şey bulmak lazım:(

Daelim konusundaki arkadaş ne hikmetse memnundu, foto istemiştim, koymadı henüz...

Müzik sisteminin fiyatı iyiymiş bu arada
 
Katılım
13 Mar 2016
Mesajlar
52
Ustanın bozuk dediği benzin pompasını eve gelirken uğrayıp aldım. Akşam evde otururken tamir ettim. Tıkanan yerlerini güzelce temizledim. Dayadım 12 voltu şıkır şıkır çalıştır. Yarın ulaştırayım da taksın yerine. Durumu gene yazarım.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537

Ne cevherler varmış da bilmiyoruz:) ön camın hikayesini nasıl hocam, nasıl geldi ülkemize:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:22 ----------

Kimlerin nesi arızalandı bir çetele tutsak ve sürekli güncellesek diyorum:)

polo34: km saati bozuldu, 400 TL değişti
GökhanD: benzin pompası bozuldu, yenisi 650 TL olduğu için şimdilik kendi tamir etti
gooner: Egzoz saplaması kırıldı, egzoz yolda düştü, ucuza halletti, yakıt lambası bozuk
yegen70: bir enjektörü bozuk, 231 TL fiyatı var, ne yaptı bilmiyoruz
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
Arkadaslar Merhaba.
Bende 2012 model 28 bin de rks alarak aranıza katıldım.
Ilk iş olarak arka ve yan çantaları söküp depo yu düz siyaha boyayacagim.
Birde
Göstergede yanan kırmızı ışık ve sarı ışık neden yanar. .
Kırmızı Işık nadir yanıyor ama sarı sürekli yanıyor.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
polo34: km saati bozuldu, 400 TL değişti
GökhanD: benzin pompası bozuldu, yenisi 650 TL olduğu için şimdilik kendi tamir etti
gooner: Egzoz saplaması kırıldı, egzoz yolda düştü, ucuza halletti, yakıt lambası bozuk
yegen70: bir enjektörü bozuk, 231 TL fiyatı var, ne yaptı bilmiyoruz
cuma_01: arıza ışığı sürekli yanıyor
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
Sizlerin motorundada yanıyor mu bu ışık.. yoksa benim motorda gerçekten bir arıza var da ondan mı yanıyor..
ustama gösterdim çok önemli birşey yok motor temiz dedi .. sizce daha detaylı baktırmalımıyım.?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst