dün cem abi polise benim motoru ittirmiş vurdurmuşlar
plaka kuyruk altı, performans egzos var
allah razı olsun kendisinden![]()
evet haklısınz ama her polis sizn gibi değil yunus polis bana geçn sene an avrat söğdü bişey diyemedim.herkess haddini bilsin
Kim polisin faydasını görmüş biz görelim![]()
bende bir polis olarak bu yazılanların hiç de doğru olduğunu düşünmüyor ve çok acımasızca eleştirdiginizi düşünüyorum.kimse kimseye kötü muammele keyfi işlem yapamaz heleki günümüz ortamında.arkadaşım madem küfür yedigini söylüyorsun neden hakkını aramayı düşünmüyorsun en basitinden 155 denen tlf var ekibin plakası kodudur(motorun plakası) alır ihbar edersin veya aracın plakasından ekip veya karakol ekibi herneyse bir üst amirine çok rahat çıkarsın oda olmuyor bunlardan bir netice alamayacağını düşünüyorsan bir dilekçeyle adliye ye başvurursun olur biter.diger kurumları bilmem ama emniyetin içinde yapılan ihbarlar veya şikayetler anında degerlendirmeye alınır.
bende bir polis olarak bu yazılanların hiç de doğru olduğunu düşünmüyor ve çok acımasızca eleştirdiginizi düşünüyorum.kimse kimseye kötü muammele keyfi işlem yapamaz heleki günümüz ortamında.arkadaşım madem küfür yedigini söylüyorsun neden hakkını aramayı düşünmüyorsun en basitinden 155 denen tlf var ekibin plakası kodudur(motorun plakası) alır ihbar edersin veya aracın plakasından ekip veya karakol ekibi herneyse bir üst amirine çok rahat çıkarsın oda olmuyor bunlardan bir netice alamayacağını düşünüyorsan bir dilekçeyle adliye ye başvurursun olur biter.diger kurumları bilmem ama emniyetin içinde yapılan ihbarlar veya şikayetler anında degerlendirmeye alınır.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 PM ----------
sen her konuda kendi işini kendin hallediyorsun galiba.burda yazmak için yazıyorsun anlaşılan nasıl olsa sanal ortam istedigini yaz gitsin.emniyet büyük bir camia ve kurum bunun içinde illaki bu meslegi haketmeyen insanlar ve davranışlarda bulunanlar olacak ama bunları emniyetin bütün mensuplarına maletmek yanlıştır. bende zamanında 4 sene gibi bir müddet yunuslarda çalıştım ve sizin gibi düşünen insanların malı, canı için kendimizi tehlikeye atarak motor kullanmak zorunda kaldım ama hiç de şikayetçi degilim.onun için mantıklı eleştirilere açığız saygılar.
ben polisim ve acımasızca eleştiriyorsunuz ama kendiniz çok doğrumusunuz. tabi bizde de kendini bilmezler var. ben trafikciyim ve akşama kadar neler yaşadığımızı anlatsam inanmazsınız. bu çin malı motorlar yok mu motorculuğu rezil etti. 500 tl ye motor alan motorcu oldu. ayrıca hız limiti şehirler arası yolda 70 km tabiki bunun üzerine çıkan (radarla tesbit edilirse) cezayı yer. birde bizim yerimize kendinizi koyunuz.
Benim ödediğim vergilerle maaşını alan, görevi benim huzurumu ve güvenliğimi sağlamak olan bir devlet memurunun, yetkilerini kişisel kompleksleri ve egolarını tatmin etmek için kullanması kabul edilemez. Bu tip kendini bilmez insanlar nedeniyle teşkilatın imajı da yerlerdedir zaten. Kimse polisi sevmez, neden acaba? Nedeni belli..
Tamamen katılıyorum.
Benzer bir söz:
"Çingeneye silah vermişler, babasını vurmuş."
|
||||||||||