polis ve motorsiklet!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün cem abi polise benim motoru ittirmiş vurdurmuşlar :)

plaka kuyruk altı, performans egzos var

allah razı olsun kendisinden :)
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
dün cem abi polise benim motoru ittirmiş vurdurmuşlar :)

plaka kuyruk altı, performans egzos var

allah razı olsun kendisinden :)

aynen öle barboros bulvarında stop etti polis geldi çalışmıyormu diye sordu bende hacım el at şuna vurduralım dedim adam allah razı olsun ikilemeden ittirdi...
geçen akşamda ehliyet yok plaka yok durdurdular ruhsata baktı devam et dedi...
bir elin 5 parmağı bir değil...
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
118
suçlu olanın cezası varsa kesilsin buna kimse darılmasın gücenmesin ama neden sivil vatandaşa özür diliyerek söylüyorum havyan muamelesı yapıolar ben buna sinir oluyorum üniforma var dokunamıyoruz diye nedir bu çektiğimiz neden düzgün konuşmuyorlar hep höt höt bi davranış içersindeler neden bu davranış şekilleri ellerine ne geçicek!!! bu böyle uzar giderrrrrrrrrrrrrrrrrr...
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
74
1 haftada sadece ist 32541 kişiye trafik cezası kesiliyorsa diyeceek bişey yok
 
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
1
ben polisim ve acımasızca eleştiriyorsunuz ama kendiniz çok doğrumusunuz. tabi bizde de kendini bilmezler var. ben trafikciyim ve akşama kadar neler yaşadığımızı anlatsam inanmazsınız. bu çin malı motorlar yok mu motorculuğu rezil etti. 500 tl ye motor alan motorcu oldu. ayrıca hız limiti şehirler arası yolda 70 km tabiki bunun üzerine çıkan (radarla tesbit edilirse) cezayı yer. birde bizim yerimize kendinizi koyunuz.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
polis teşkilatına mensup olmuş emekli bir bireyin torunuyum(kadro derece önemli değil ;) ) . Arada konu açarım dedemle o bile düzenin bozukluğundan şikayet ediyor. Kendi zamanında devriye gezmesi gerekirken arabayı kuytuya çekip uyuyan iki polisi yakalıyor iki satır dilekçe ile meslekten attırıyor.
bir anı daha
karakola garip fukara geliyor. parasının olmadığını ve memlektine gitmek istediğini söylüyor. tamam diyor . Otogara telefon açıyor 1 kişilik yer ayır yolcu var diyor ama adamın yanında sıkı sıkı tembih ediyor bu adam memleketine gidene kadar göz kulak ol. bizim uyanık vatandaş aklı sıra otobüs parasını cebine atacak ama sert kayaya tosluyor ve diyor ki :
amirim ben memlekete gitmekten vaz geçtim :D

ee dövermisin sövermisin nazikçe karakoldan kovuluyo tabiki :)

kişi ahlaklı olmadıktan sonra isterse savcı bürokrat olsun ya da bakan .. Başımızdaki gemicik alıyo , diğeri yumurtacılık yapıo altındaki memurun da yapması normal.
Balık baştan kokuyor işte ne yaparsın...

dipnot: insanla uğraşılan meslek en zor meslek bence. polislerle muhattap olurken konuşmamıza özen gösterdiğimiz taktirde kolay kolay sorun olmaz kendim yaşayıp gördüm tecrübe ettim.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
evet haklısınz ama her polis sizn gibi değil yunus polis bana geçn sene an avrat söğdü bişey diyemedim.herkess haddini bilsin
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
85
Bazı kendini bilmezler her meslekte oluyor malesef üzücü bir olay A.B. girince düzelecek inşallah
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
evet haklısınz ama her polis sizn gibi değil yunus polis bana geçn sene an avrat söğdü bişey diyemedim.herkess haddini bilsin

bende bir polis olarak bu yazılanların hiç de doğru olduğunu düşünmüyor ve çok acımasızca eleştirdiginizi düşünüyorum.kimse kimseye kötü muammele keyfi işlem yapamaz heleki günümüz ortamında.arkadaşım madem küfür yedigini söylüyorsun neden hakkını aramayı düşünmüyorsun en basitinden 155 denen tlf var ekibin plakası kodudur(motorun plakası) alır ihbar edersin veya aracın plakasından ekip veya karakol ekibi herneyse bir üst amirine çok rahat çıkarsın oda olmuyor bunlardan bir netice alamayacağını düşünüyorsan bir dilekçeyle adliye ye başvurursun olur biter.diger kurumları bilmem ama emniyetin içinde yapılan ihbarlar veya şikayetler anında degerlendirmeye alınır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 PM ----------

Kim polisin faydasını görmüş biz görelim :)

sen her konuda kendi işini kendin hallediyorsun galiba.burda yazmak için yazıyorsun anlaşılan nasıl olsa sanal ortam istedigini yaz gitsin.emniyet büyük bir camia ve kurum bunun içinde illaki bu meslegi haketmeyen insanlar ve davranışlarda bulunanlar olacak ama bunları emniyetin bütün mensuplarına maletmek yanlıştır. bende zamanında 4 sene gibi bir müddet yunuslarda çalıştım ve sizin gibi düşünen insanların malı, canı için kendimizi tehlikeye atarak motor kullanmak zorunda kaldım ama hiç de şikayetçi degilim.onun için mantıklı eleştirilere açığız saygılar.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
bende bir polis olarak bu yazılanların hiç de doğru olduğunu düşünmüyor ve çok acımasızca eleştirdiginizi düşünüyorum.kimse kimseye kötü muammele keyfi işlem yapamaz heleki günümüz ortamında.arkadaşım madem küfür yedigini söylüyorsun neden hakkını aramayı düşünmüyorsun en basitinden 155 denen tlf var ekibin plakası kodudur(motorun plakası) alır ihbar edersin veya aracın plakasından ekip veya karakol ekibi herneyse bir üst amirine çok rahat çıkarsın oda olmuyor bunlardan bir netice alamayacağını düşünüyorsan bir dilekçeyle adliye ye başvurursun olur biter.diger kurumları bilmem ama emniyetin içinde yapılan ihbarlar veya şikayetler anında degerlendirmeye alınır.

abi ben motoumu denemek için antep istikametinde yola çıkmıştım . amacım sadece yeni iridyum bujimi ve yağımı deneyip dönmekti. adana istikametinde Başbakanımız konuşma yaptığı için yolu tıkamışlar. ben de antep istikametine doğru gazladım.yol 3 şerit ve önüm bomboş. arkamdan 3 transit connect gelmeye başladı ışıklar yandıktan sonra ben sirenlerini duydum iyice asıldım gaza .arkadan kortej vb araç geliyor zannediyorum bana yetişemezler dedim hem baktım trafik ekibi de değildi. sonra yetişti ve durdurdu ama durdurana kadar bana çaldığını anlamamıştım.o sırada bu 3 çevik kuvvet bir mahallede bıçaklı kavga olmuş 20 kişi arasında oraya yetişmek için gidiyorlarmış . polisler benimde oraya gittiğimi sanmış.
çevik kuvvet arabaından biri önümü kesti ben durdum halbuki her türlü kaçardım suçlu olsam.zaten hızlı gitmemin sebebi arkadan makam arabası geliyor zannetmemdi .konvoya girmemek içindi.
sonra polis indi bana neden durdun dedi. ben bir şey demedim önüme baktım.telefonunu ver dedi:silent: abi tel im yok yanımda dedim bin arabaya dedi . abi motoru kitleyeyim saati alayım dedim . adam kaba kuvvet ve kaba sözlerle beni arabaya soktu ve dediki . senin motorunu bağlatacağım dedi. yarım saat sonra biraz yumuşadı en küçük cezayı yazmak için bir uyduruk ceza yazdı.



bazen yanlış anlaşılmalar oluyor. benim dediğim bazı polislerin üslubunun bozuk olması
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bende bir polis olarak bu yazılanların hiç de doğru olduğunu düşünmüyor ve çok acımasızca eleştirdiginizi düşünüyorum.kimse kimseye kötü muammele keyfi işlem yapamaz heleki günümüz ortamında.arkadaşım madem küfür yedigini söylüyorsun neden hakkını aramayı düşünmüyorsun en basitinden 155 denen tlf var ekibin plakası kodudur(motorun plakası) alır ihbar edersin veya aracın plakasından ekip veya karakol ekibi herneyse bir üst amirine çok rahat çıkarsın oda olmuyor bunlardan bir netice alamayacağını düşünüyorsan bir dilekçeyle adliye ye başvurursun olur biter.diger kurumları bilmem ama emniyetin içinde yapılan ihbarlar veya şikayetler anında degerlendirmeye alınır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:10 PM ----------



sen her konuda kendi işini kendin hallediyorsun galiba.burda yazmak için yazıyorsun anlaşılan nasıl olsa sanal ortam istedigini yaz gitsin.emniyet büyük bir camia ve kurum bunun içinde illaki bu meslegi haketmeyen insanlar ve davranışlarda bulunanlar olacak ama bunları emniyetin bütün mensuplarına maletmek yanlıştır. bende zamanında 4 sene gibi bir müddet yunuslarda çalıştım ve sizin gibi düşünen insanların malı, canı için kendimizi tehlikeye atarak motor kullanmak zorunda kaldım ama hiç de şikayetçi degilim.onun için mantıklı eleştirilere açığız saygılar.

burdaki tartışma bir tarafa polis yurdumun insanlarının güven ve sempatisini kazanamamıştır. bu ayan beyan ortadadır, tartışacak bi tarafı yok.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Şehir içinde 120 ile git, sonra polise laf söyle.. İlginç....
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Şehir içinde hız sınırını aşamaktan öyle davranmıştır sanırsam.Geçmiş olsun!
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
antalyada kaç tene insanın yunus polisler tarafından tekme tokat dövüldüğünü biliyormusunuz.biz ağzımızı açamadık korkuda.evet haklısınız şikayet edebilrdik ama çok uzun iş.her polis anlayıslı değil.madem o kdr motorlara kafayı takıyolar.neden oratalrda sanayi egzosu ile dolsan arablara kavsaklarda lastik yakan araçlara bişey denmiyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:24 PM ----------

bu yasta çoğu gençler bu durumlardan dolayı POLİS DÜŞMANI oldu yazık
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Konuyu Toplam 19 Üye okuyor. (14 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
celıl ybr, tubis, QuerysmaS, bur-k@, izmirli_ua, hao_asakura, reflexiv, osmaniyeli, yunus_34, akaplan, mehmetay18, ENGİN, enes_007, edii


demekki herkesin var bir derdi
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
74
ben polisim ve acımasızca eleştiriyorsunuz ama kendiniz çok doğrumusunuz. tabi bizde de kendini bilmezler var. ben trafikciyim ve akşama kadar neler yaşadığımızı anlatsam inanmazsınız. bu çin malı motorlar yok mu motorculuğu rezil etti. 500 tl ye motor alan motorcu oldu. ayrıca hız limiti şehirler arası yolda 70 km tabiki bunun üzerine çıkan (radarla tesbit edilirse) cezayı yer. birde bizim yerimize kendinizi koyunuz.

bir haftada 32541 kişiye ceza yazılmış sence hep insanlarda mı yasada mı yoksa sizdemi
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Benim ödediğim vergilerle maaşını alan, görevi benim huzurumu ve güvenliğimi sağlamak olan bir devlet memurunun, yetkilerini kişisel kompleksleri ve egolarını tatmin etmek için kullanması kabul edilemez. Bu tip kendini bilmez insanlar nedeniyle teşkilatın imajı da yerlerdedir zaten. Kimse polisi sevmez, neden acaba? Nedeni belli..



Tamamen katılıyorum.
Benzer bir söz:
"Çingeneye silah vermişler, babasını vurmuş."

::plus1::::plus1::::plus1::::plus1::::plus1:: ::plus1::
::plus1::::plus1::::plus1::::plus1::::plus1:: ::plus1::
::plus1::::plus1::::plus1::::plus1::::plus1:: ::plus1::
::plus1::::plus1::::plus1::::plus1::::plus1:: ::plus1::
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Herkes birileri hakkında atıp utuyor kimisi haklı kimisi haksız eleştirlerde bulunuyorlar. Birkaç kişinin kendini bilmez davranışını tüm camiaya mal ediyorlar ama her iki taraftanda bakıldığı zaman insan daha objektif düşünebiliyor. Ben bile bir motor sevdalısı olmama rağmen kurallara uymayan trafiği tehlikeye sokacak şekilde motor kullanan kişileri bizzat polise şikayet ediyorum.Hele ki şehir içi magandaları dediğimiz egzostunu bağıratarak şehir içinde dolaşan sözüm ona motorcu arkadaşlara ben bile küfrediyorum. Elimden gelse bırak cezayı, motorunu bağlatmak istiyorum.Ha bu arada kimseninde avukatlığını da yapmak gibi bir niyetim yok. Bugüne kadar 1 veya 2 polis dışında durdurupta kötü muamele eden bir trafik polisine rastlamadım. Onları da gençliğine ve tecrübesizliğine yordum.Belinde silahla üstünlük sağladığını zanneden zavallılara benzettim. Ama bunu da tüm polis camiasına maletmekte yanlış olur.Kültür meslesidir bu.ve insanın kendi içinde var olan bir kültürdür karşıdaki insana karşı davranış biçimi.
O yüzden gereksiz yere genelleyipte kimseyi yerden yere vurmayalım.Biraz daha gerçekçi olup sırf yazmış olmak için yazmayalım.
Okuyoruz burda yok şu kadar süratle polisin önünden geçtim yok plakayı gizledim hava attım marifetmiş gibi sanki överek bunlar da işte kendini bilmezlerdir ama bunu da genelleyemeyiz herkes kuralları ihlal ediyor diye.

EĞİTİM ŞART
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  Arkadaşlar yaptığınız eleştirilerde öncelikle seviyeye dikkat edelim.Eleştirinin dozunu kaçırmadan önce yasal yükümlülükleri göz önünde bulunduralım.Site kurallarına aykırı olan mesajlar silinmiştir..
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
"böyle başa böyle tarak" tabiri geldi aklıma
polisle sıkıntı yaşayan hiç kimsenin durum gereği %100 haklı olduğunu sanmıyorum; yalandır.
hiçbir polis (kıl bir insan tipi olsa dahi) haybeye vatandaşı bunaltmaz, bu nal ta maz.
o yüzden iğneyi kendinize batırın çuvaldızın sırası gelir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst