polis ve motorsiklet!

Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
her zaman anlattığım şeyi tekrar anlatıyorum
kardeşim, teyzemin ve dayımın oğullarıyla efes pilsen-partizan maçına gitmiştik darüşşafakanın salonuna. yaşımız 14-15 filan. maç bitti, dönerken dayımın oğlu en önden gidiyodu, bizde arkadan gidiyoruz. iki kişi en öndeki dayımın oğlunun önünü kesti, sıkıştırdılar bunu, bizde arkadan yetiştik haliyle, bu iki kişi hemen kaçtı, maçtan dönen polis otobüsünün önüne atlayıp bişeler dediler, 10-15 tane polis inip sorgusuz sualsiz bizi dövdü, bi gözünüzün önüne getirin o anı. 6 tane 14-15 yaşlarında çocuğuz yahu, haksız bile olsak nasıl böyle bir barbarlık yapabilirler. yapıyolar işte. ki dayak yedikten sonra öğrendikki o iki kişi dayımın oğluna kendilerinin sivil polis olduğunu söylemiş, elinde bıçak olduğunu zannetmiş (bilmiyorum hakkaten polislermiydi)
ki bu daha başımdan geçen bir olay,dahasını istiyen varsada anlatabilirim. ama özetle şunu söyliyim, şu 24 senelik hayatımda bana en çok zarar veren polislerdir. umarımki polis teşkilatı içindeki bu barbarlar sadece bana denk gelmiştir, başka yoktur. inşallah
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
ben anlamıyorum zaten bu polisleri.butun evraklarımız dahıl ehlıyet dahıl ama bole sacma sapan davranıslarda bulunuyorlar.halbukı trafıktekı %90 motorlunun ehlıyetı yok.bulundugum bolgede bırcok kuryenın dahı ehlıyetı yok.15 yasında cocuga kuryelık yaptıran bircok ısyerı bılıyorum.onlar ehlıyetsız vızır vızır gezsın bişey olmaz.biz ehlıyetımızle sacma sapan davranıslara maruz kalalım bole sacmalıkmı olur.madem cok gorevını yapmak ıstıyo gelsın gunde 50 tane motor toplatayım ben ona[ehlıyetsız muanıyesız vergi borclu vs vs]...
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
YAni burda anlatılanların çoğu hayal ürünü, anlatanlarda hayal perest & bende bişeyler sallıyım, polisi kötüleyim diye mi yazıyor yani? Hatta bunu sormayım ben çünkü böyle demişsin zaten. Ama neye dayanarak bunu söyledin çok şaşırdım doğrusu...

Ben yazdıklarımın arkasında ve hala savunucusuyum. Nedeni ise yaşım 38 ve İstanbulda yaşıorum. Kendi arabam ve motorum bulunmakta. Okul döneminden tutunda bugüne kadar daha ne bir polisle ters düştüm ne tartıştım ne de ceza yedim yemin olsun.Durduruldum arandım ama her defasında ben teşekkür ettim onlar nezaketle İyi akşamlar veya iyi günler dileyip gönderdiler.Hatta beni durduran polislere Ellerinde arama kararı olup olmadığını dahi sordum, gösterdiler.Durduran polisle nasıl bir polemiğe giripte tartışma başlatılıyor anlamış değilim.
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kişiliği bozuk bu insanların..!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst