Pendik Belediyesinden KTM ödüllü yarışma..

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Yamaha ybr kulanan arkadaşların honda cbf kullananlara göre şanslarının daha fazla olduğunu düşünüyorum ama genede belli olmaz aradan minik bir cross çıkarda bizi yerse o başka konu tabiii :)


hediye möhöm değil möhöm olan yarışmak ,:p yarışmacı arkadaşlara başarılar şimdiden :)
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
elbette katilamiyor. ya da söyle söyleyeyim; kontenjan 100 kisi. ve öncelik pendik'te ikamet edenlerin olacak. yani eger pendik'ten 90 kisi katilirsa basvuru önceligine göre 10 kisi daha katilacak, eger pendik'ten 150 kisi olursa, ki bu cok düsük ihtimal, o zaman basvuru önceligine göre 100 kisi. ki normali de bu zaten.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
elbette katilamiyor. ya da söyle söyleyeyim; kontenjan 100 kisi. ve öncelik pendik'te ikamet edenlerin olacak. yani eger pendik'ten 90 kisi katilirsa basvuru önceligine göre 10 kisi daha katilacak, eger pendik'ten 150 kisi olursa, ki bu cok düsük ihtimal, o zaman basvuru önceligine göre 100 kisi. ki normali de bu zaten.

anladım peki bu bilgi sağlam bir bilgimidir bu konudada yardımcı olursan sevinirim , gerçiii izlemek bile güzel olur ancak ,karamürselden gelmeyi düşünecektim ....:cat::rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
organizasyonun ihalesini alan sirketin proje müdüründen aldigim bilgidir.

eyvallah teşekkür edrim ilk başlarda aklıma gelmesede sonradan benimde mantık olarak aklıma gelen konuydu bu tabiki pendik belediyesi işin içindeyse öncelik pendiklilerin olmalı , doğal olarak , bende ikileme düşmüştüm çınarcık gezisi kesinleşti benim için artık ,

nasip kısmet :cat::rendeer:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
bende katılıyorum. keşke bi cross olaydı teker bile dönmeden zıplaya zıplaya gıderdım . :)
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
lütfen pendik disindakiler bosuna basvurmasin.

yarışma herkese açık olarak yapılacak semti,şehri farketmiyor, yeter ki etkinlige katıl

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:45 ----------

hadi bakalım hayırlısı yarin e ne kaldı....

Ramço, senle ben çekişiriz diye düşünüyorum........

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------

--------------------------------------------------------------------------------

pendik belediyesi motosiklet yarışmasına,bildiğim kadarıyla herkes katılabiliyor, semt ve şehir farketmez,nihayetinde yarışma organizasyon,öyle bir şey olsaydı herkesten ikametgah sureti istenirdi.yarışma yapılmadan önceden belediye sitesinde duyuru yapılırdı..yarışma şartlarına konurdu. yarışmaya katılma şartlarında böyle bir durum söz konusu olmadığına göre, içiniz rahat etsin, her kes gönül rahatlığıyla katılabilir


Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/etk...gezisi-iptal-edilmistir-11.html#ixzz1QGz9bfbp
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
405
Normal yürüme hızında motoru süremeyenler var. Onlar katılırsa baya renkli görüntüler oluşur. Giden arkadaşlardan fotoğraflar bekleriz :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
arkadaşlar kesin ve net bilgi...
Belediyeden gerekli birim müdürüyle konuştum...
aldığım bilgi;
katılım 100 kişi olacak...
açıkta kalanlar için numara dağıtalacak, yarışma sonrasında açıkta kalanlar içinde çekiliş yapılacak ve hediye dağıtalacaktır...
herkes gelsin renkli ve güzel bir ortam olacağı kesin...
orda biryerlerde görüşürüz elbet...
bende emanet motor buldum onunla katılacağım...
kral 100 ukh cup motor siyah...
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
yemişim ödülü :queen: amac güzelbi gün gecirmek motorcu dostlarla kafile halinde yol almak budur güzel olan:bounce: iki tekermi sonuna kadar:cat:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
PENDİK BELEDİYESİNE ::biggrinn

Aynı performansı diğer belediyelerden de bekliyoruz.....

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
bu arada pendik belediyesini kutlamak gerek. can-i gönülden tesekkürler pendik belediyesi. ayni organizasyonlari bazi sosyal gecinen belediyelerden de bekliyoruz.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
birazdan çıkıyorum ben...
motoru alıp götüreceğim..boşuna gelmeyin...:queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
yahu gogıl örtte bulamadım bu pazar yerini, nası gidicez, bi koordinat verseniz
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
127
yahu gogıl örtte bulamadım bu pazar yerini, nası gidicez, bi koordinat verseniz

hocam sen pendiğe gel. pendik mc donalts'a gel. ordan kime sorsan gösteriri ama şöyle anlatayım ben sana. mc in arkasından sahil yoluna çık düz devam et sol tarafında kocaman bir otel ve kocaman beyaz çadırlar göreceksin orası pazar alanı. bulman çok kolay merak etme:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst