Pendik Belediyesinden KTM ödüllü yarışma..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Cok güzel bir etkinlik..

Benim okuldayken en kil kaptigim olay bu yavas kullanmasiydi..
Zorlandigim icin.. :pr:
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
14
motorun üstünde ayağa kalkmak serbest ise ben sınırları zorliyacağıma inanıyorum :)
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Haha eglenceye bak ulen orada olmak ve katilmak vardi. Katilacak arkadaslara basirilar avantaj cub larda olucak sanirim.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
kayıt olduk bakalım şartlar el verirse şansımızı deneriz ...

1. ye verilecek motor ne ki ?
 
Katılım
25 Ocak 2010
Mesajlar
268
Neden bu kadar düşünüyorsunuz canım,ben hazırlıkları yaptım bile http://www.youtube.com/watch?v=5LLCpkeHFeo olduğum yerde duracağım.

Beni buna sen mecbur ettin bende emektarı çıkarcam garajdan :cherry:

bat-pod-01.jpg
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
218
200metre olsa 1km hızla giderseniz v = x *t den
1 = 200x T
T = 200 dakikamı :D
Yarışın kaç dakika süreceğini hesaplayamıyorum. :mrgreen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hocam 200 cm = 2 metre normal bi genişlik :bounce:

Normal degil aslinda.
20 cm genislikte parkurda kronometre tutularak yapilir bu yarislar ama saniyorum Pendik belediyesi,motosikletleri ikiser ikiser yaristiracak.
Zamandan tasarruf.:)
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
200metre olsa 1km hızla giderseniz v = x *t den
1 = 200x T
T = 200 dakikamı :D
Yarışın kaç dakika süreceğini hesaplayamıyorum. :mrgreen:

200 metre 0,2 km eder.. 0,2 km /1 kmh = 0,2 saatte 200 metreyi bitirirsin. O da 0,2x 60 = 12 dakika eder. :mrgreen:
Yemişim sizin formüllerinizi. Ezberci zihniyetin meyveleri siziiiiiii .
 
Katılım
17 Haz 2006
Mesajlar
571
Motosikleti
Yamaha Fazer 800 ABS 2011
Katılımcıların profesyonel motosiklet yarış lisansına sahip olmaları gerekli diyor, prosefyonel yarış lisanslı adamlarda scoter kullanaak değil herhalde :)

Olmamaları diyor !!!

Lütfen dikkatli okuyalım ve Türkçe imla kurallarına göre yazalım...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:21 ----------

Lütfen dikkat !!!
Türkçe' mizde "w" , "q" harfi yoktur.
Kullanmayalım !!!
"ç , ş , ğ , i, ı " gibi harflerin de yazımına lütfen dikkat edelim !!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst