- Katılım
- 19 Mar 2011
- Mesajlar
- 1,661
Katılımcıların profesyonel motosiklet yarış lisansına sahip olmaları gerekli diyor, prosefyonel yarış lisanslı adamlarda scoter kullanaak değil herhalde![]()
Olma ma li diyor
Katılımcıların profesyonel motosiklet yarış lisansına sahip olmaları gerekli diyor, prosefyonel yarış lisanslı adamlarda scoter kullanaak değil herhalde![]()
Hocam 200 cm = 2 metre normal bi genişlik :bounce:
Olma ma li diyor) yani profesyoneller katilamaz
![]()
Neden bu kadar düşünüyorsunuz canım,ben hazırlıkları yaptım bile http://www.youtube.com/watch?v=5LLCpkeHFeo olduğum yerde duracağım.
Hocam 200 cm = 2 metre normal bi genişlik :bounce:
Gidip izlemek lazım![]()
gelinde resmimi çekin....![]()
200metre olsa 1km hızla giderseniz v = x *t den
1 = 200x T
T = 200 dakikamı
Yarışın kaç dakika süreceğini hesaplayamıyorum. :mrgreen:
Katılımcıların profesyonel motosiklet yarış lisansına sahip olmaları gerekli diyor, prosefyonel yarış lisanslı adamlarda scoter kullanaak değil herhalde![]()