Pendik Belediyesinden KTM ödüllü yarışma..

Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Hediye motor KTM 125 DUKE.Ne diyim motosiklette acemi olmasam katılırdım herşeye rağmen:) KTM 125 DUKE ne demek yahu kralll :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Valla ben bile düsündüm ama sartlara uymuyorum maalesef.:)

dimi ???:cat:
sen önce 50 cc mobileti kullanmayı tamamla da...sonra 125 cc vitesliye geçmeye çalışırsın...:queen::queen::queen:

çok acele etme yavaş yavaş...:queen: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
:cat:
Yarışmaya gelecekseniz görüşmek dileğiyle :)

Pazar günü Lys2(Fen) sınavından sonra ordayım. Yalnız 14.30'dan önce orda olamam sıram kaçarsa, ben sonradan gelirsem ve ilk tur bitmemişse beni alırlar mı acaba:p?
Muhtemelen görüşürüz, motor senindir zaten eski cbr'cısın:rendeer:
Ayrıca bunu:):coool::) yeni gördüm kupa(duke) bizim olucak ovh yeah::coool:::rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
dimi ???:cat:
sen önce 50 cc mobileti kullanmayı tamamla da...sonra 125 cc vitesliye geçmeye çalışırsın...:queen::queen::queen:

çok acele etme yavaş yavaş...:queen: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Belki inanmayacaksin, geçen gün tek basima sürdüm.
Ayagimi yerden kaldirmadan ama olsun.:cherry:
 
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
137
off keşke istanbulda olsam mükemmel bi yarış olucağa benziyor :) ve bence en avantajlı motosikletler scooter ve chopper tarzları olacaktır özellikle chopperlar bence hatta ağır ve oturaklı :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
1., 2., 3. gelen burdan ilan etsin - BİR!
Geçen senenin birincisi o mesafeyi kaç dak.,kaç sn.'de bitirmiş bilgisi olan var mı - İKİ

İzlemek isterdim ya :pr: :(
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
bende ordayım kısmetse de anlamadığım konu ,kabul edilip edilmediğimizi nasıl anlayacağız ?
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
bence harika bir yarış olacak. Bende kayıt oldum. Ayrıca çin malı motor hediye ederler diyordum ama ulen koskoca KTM hediye ediyorlar helal olsun be
2011-ktm-duke-125-picture.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
kayıt olduk ruhsatlı motorumuzda var :) yakınımda yani herşey tamam ,

acaba motor tipine göre kategori yapılacak mı ?

sıkı bir bisiklet sürücüsü ince bir motorla katılırsa hiç şansımız olmaz da
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Motosikleti kazanan kişi ötv,kdv'yi ödüyor bildiğim kadarıyla. Bu ötv ve kdv kaç tl değerinde bilen var mı acaba? Duke'u kazanırsam direk beni cbrı satıp ötv ve kdv'sini ödemeyi düşünüyorum:mrgreen:
Bu arada çok sıkı bir rakibiniz var hatırlatmak isterim bisikletle 1 dk olduğum yerde duruyorum. Motosikletlede ışıklarda(saniyeli olanlardan) bir kez 38sn olduğum yerde durmuştum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst