Pendik Belediyesinden KTM ödüllü yarışma..

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Pendik Belediyesi tarafından 26 Haziran Pazar günü Pendik Sahil Pazar Alanı’nda gerçekleştirilecek ‘Motosiklet yarışması’ nda en hızlı olan değil en yavaş olan, en sonuncu gelen birinci olacak!
Birinciye KTM 125 DUKE - ikinciye KTM Comp R 2.0 yarış bisikleti - Üçüncüye KTM alt/üst motosiklet kıyafeti hediye..

KURALLAR:
·Katılımcıların profesyonel motosiklet yarış lisansına sahip olmamaları ve ehliyetine sahip olmaları şarttır.
·Yarışma esnasında kask kullanımı zorunludur.
·Plaka sahibi, benzinle çalışan iki tekerlekli motosikletler yarışmaya katılabilir. Motosikletlerdeki standart teknik donanımlarının dışında; çevreye rahatsızlık veren veya yarışmada avantaj sağlayan değişiklikler hakem heyetinin kararıyla yarışma dışı tutulabilir.
·Yarışma 200 cm genişliğinde, 20 metre uzunluğundaki parkurlarda yapılacaktır.
·Başlama işaretiyle ayaklar yerden kesilecek ve bitiş çizgisine kadar yere hiç inmeyecek. Bununla beraber bitiş çizgisine en son ulaşan yarışmacı birinciliği, ondan önceki ikinciliği ve daha önceki üçüncülüğü kazanacaktır.
·Yarışmacının ayaklarından herhangi biri veya motosikletin iki tekerleği haricindeki başka bölümlerinin, bitiş çizgisinden önce yere teması elenme nedenidir. Geriye doğru hareketler, motosikletin bozularak hareket edememesi elenme nedenidir.

ÖDÜLLER
·Seyirciler arasında yapılacak çekilişle bir kişiye motosiklet, on kişiye bisiklet hediye edilecek.
·Yarışmaya katılan 100 kişiye birer tişört hediye edilecek.
·Üçüncü olan yarışmacıya motosiklet kıyafeti hediye edilecek.
·İkinci olan yarışmacıya profesyonel bisiklet hediye edilecek.
·Birinci olan yarışmacıya motosiklet hediye edilecek.
(ÖTV ve Trafik Tescil Maliyetleri ödülü kazanan kişiye aittir.)

Etkinliği Facebook üzerinde görüntülemek için tıklayınız.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı

267864_10150229079847451_63727972450_7202177_5337210_n.jpg
 

Ekli dosyalar

  • 2mdmjqs.jpg
    2mdmjqs.jpg
    17.6 KB · Görüntüleme: 8,957
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Büyük şehirde yaşamanın avantajları :mrgreen:

Yerinde ve güzel bir uygulama :cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Süpper Bi Çalışma Olacağa Benziyor :)
Ve Bı Okadarda Eğlenceli Olacağı Kesın :)
Orada Olup İzlemek Hatta Katılmak Çok Keyfli Bı Etkinlik Olabılır :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Ben her ihtimale karşın yarışmaya kaydımı başarıyla tamamladım fakat pendik dışı katılımcılara açık bu yarışma değilmi ? :)

olurda pazar günü çınarcık gezisinin iptali söz konusu olur filan şimdiden ayırtayım yerimi :)

sat kaç gibi olur sayfada bir bilgi göremedim ve parkuruda acayip merak ettim şimdi ?????? :)
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
200cm genislikte parkur???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20 metre genişlik 200 metre uzunluk olabilir belki. Yanlış yazıldığı kesin.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
bende başvurdumda saat falanda yazmıyor. birde basvuru no veya telefon, mail de almadılar bize nasıl ulasılacak :D
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
20 metre uzunluk dogru.
Mesele genislik.
200cm çok fazla.
Yaklasik 10 kat fazla.:)
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
14
kesin ordayım :) çok keyifli olacağa benziyor, böyle güzel bir etkinlikte emegi geçenlere teşekkürlerimi sunarım :)
 
Katılım
9 Haz 2010
Mesajlar
133
Katılımcıların profesyonel motosiklet yarış lisansına sahip olmaları gerekli diyor, prosefyonel yarış lisanslı adamlarda scoter kullanaak değil herhalde :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst