Pendik Belediyesinden KTM ödüllü yarışma..

Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Reşit , genciz ya merak ettim :p

2. olmak için 20 m. tamamladığın süre nedir ?

hiç bilmiyorum abi :mrgreen: videoları belediyeden gidip alacağım o zaman tutarım herhalde zamanı. ama denemelerimde 1 dakika 7 saniye yaptım. bu da ona yakındır herhalde :rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
tebrikler reşit... :cat: kaptın bisikleti...:rendeer:

karnım aç olmasa bende motoru alacaktım ama kahvaltı ağır bastı....:queen::queen:
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
katilim gercekten cok azdi. 50 kisi yaristi yani o derece ilgisiz kalindi. ben 1. etepta 1. parkurda yaristim. yani torbadan ilk ben ciktim, dogal olarak kimseyi göremeden, hazirliksiz yakalandim. yarista 2 tane ybr 125 esd vardi. biri ben de digeri de 1. olan arkadasta, antenmanlarda ben demistim ikimiz cekisiriz diye, ama benim elenmem cok sanssiz oldu, seyredenler görmüstür.. ama 1. olan arkadas haketti. 3. olan arkadasin kafadaki kask benim, kaskti ve yarismanin en güzel kaski secildi :)
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
seninle aynı kulvarda yarışmışık...
cup la giren bendim:)
samet abiyi gördüm bir ara bir daha görüşemedik...
abim kusura bakmasın...
telaşlıydım baya:(
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Tebrikler Reşit hayırlı olsun bisikletin

Pazar günü çalışınca gelemedim yarışmaya birinci Ramço olurdu oda gelebilseydi:p
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
tebrikler reşit... :cat: kaptın bisikleti...:rendeer:

karnım aç olmasa bende motoru alacaktım ama kahvaltı ağır bastı....:queen::queen:

teşekkür ederim samet abi. ama insan aç gelir mi ya oraya :cherry:

sağlık olsun ama senin için iyi olmuş, gelseydim sen 3. olurdun:)
şaka maka pişman oldum ama, keşke gelseydim

abi gelseydin de 3. olsaydım yaw :mrgreen:

Tebrikler Reşit hayırlı olsun bisikletin

Pazar günü çalışınca gelemedim yarışmaya birinci Ramço olurdu oda gelebilseydi:p

Saol baba. yalnız ramçonun gelmemesine şaşırdım. atıp tutuyordu :p selam söyle :cherry:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
resit, tebrikler bisikletin hayırlı olsun,malesef scooter tarzları ile yarışmaya katılmak akıl karı olamaz, zira scooter ların hepsi yattı, ybr, cbf veya cross tipi motosiklet bu işe daha yatkın zira onlarda denge daha iyi sağlanıyor,bende malesef scooterla katıldım...yarışma çok güzeldi kazanmaktan çok orda olmak seyretmek çok büyük keyfti,ayrıca sitenin eski üyesi kuyu cadısı çağlada ordaydı...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------

Tebrikler Reşit hayırlı olsun bisikletin

Pazar günü çalışınca gelemedim yarışmaya birinci Ramço olurdu oda gelebilseydi:p

bence olamazdı, orda ramço nun papuçunu dama atacak çok büyük bamço lar vardı. iyiki gelmemiş yoksa çok üzülürdü...
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
resit, tebrikler bisikletin hayırlı olsun,malesef scooter tarzları ile yarışmaya katılmak akıl karı olamaz, zira scooter ların hepsi yattı, ybr, cbf veya cross tipi motosiklet bu işe daha yatkın zira onlarda denge daha iyi sağlanıyor,bende malesef scooterla katıldım...yarışma çok güzeldi kazanmaktan çok orda olmak seyretmek çok büyük keyfti,ayrıca sitenin eski üyesi kuyu cadısı çağlada ordaydı...

eyvallah abi saol. herkes scooterların galip geleceğini düşünürken tam tersi oldu ve ilk 3 motor vitesliydi. dolayısıyla motosikletine alışık olan işi götürdü
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kimse fotograf falan çekmedimi yahu?:silent:

Bu arada scooterlarin birinci gelecegi kanaatine nerden vardiniz anlamadim.
Yeryuzundeki en dengesiz motorlar onlar, nasil olacak da birinci gelecekler?:)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
tebrikler reşit , bisikletini de güle güle kullan :cat:


bu arada kimse video filan çekmedimi arkadaşlar içimde kaldı valla uhde kalacak bir parça videosunu izleseydik şu yarışın...

:rendeer:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar cumartesi akşam ı burdur ısparta üzerine gitmek zorunda kalınca yarışmaya katılamadım.... o kadar yolu uykusuz gidip gelsemde yarışmaya yetişmek için öğlen 1500 dan önce gelemedim ve ben geldiğimde olay çoktan bitmişti.... yaptığım çalışmalarda 43 saniyeye kadar düşürmüştüm kendimi gidilecek mesalafede.... sağlık olsun.... bir dahaki sefere nasip kısmet olursa yarışırız....arkadaşlar şunu unutmayın hesap kitabı tutmuyor hiç bir zaman.... çok kendime güveniyordum ve yavaş gitme yeteneğin sahiptip ama kısmet değilmiş..
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
dostlar yarışma bana göre cok zordu en 500 ilk kayıbeden dim tam bi komedi oldu resimler var yükliyecem ama makine evde kaldı en yakın zamanda yüklerim:pr:
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
arkadaşlar videoları merak edenler için www.pendik.bel.tr adresinde sayfanın en altında 3 kanalın ana haberinde çıkmış görüntüler var. İyi seyirler
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
268218_184908651563111_100001319336816_449159_4258441_n.jpg

264584_184908688229774_100001319336816_449160_6469783_n.jpg

267944_184908774896432_100001319336816_449162_290891_n.jpg

260119_184908838229759_100001319336816_449163_1336448_n.jpg

270328_184909051563071_100001319336816_449168_4827648_n.jpg

268200_184909261563050_100001319336816_449171_3744535_n.jpg
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Ben de geldim ama sanırım bayağı geç kaldım. Buyrun fotolar güzel bir yarıştı:mrgreen:
http://imageshack.us/g/7/dsc00018zu.jpg/
Bu arada Gorkem'den özür diliyorum. Ben saat 13 gibi evde olmayı planlarken saat 14.30 da eve gelebildim, 15.00 da yola çıktım ve 17.00 da Pendik sahildeydim ama hiç kimse kalmamıştı.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst