reşit tebrik ederim,inşallah bir dahakinde 1. olursun:rendeer:
tebrikler Reşit , :rendeer:
Teşekkür ederim Coşkun ve Oğuz abilerim :rendeer: Son dürüm akşamından beri görüşemedik. Bir etkinlik yapsak ??? :rendeer:
Reşit , genciz ya merak ettim
2. olmak için 20 m. tamamladığın süre nedir ?
Teşekkür ederim koray. Hacı numaran yoktu bende yoksa arayacaktım. 3 de bitti yarışma ve geç başladı zaten. Keşke gelseydin, ortam güzeldi.
tebrikler reşit... :cat: kaptın bisikleti...:rendeer:
karnım aç olmasa bende motoru alacaktım ama kahvaltı ağır bastı....:queen::queen:
sağlık olsun ama senin için iyi olmuş, gelseydim sen 3. olurdun
şaka maka pişman oldum ama, keşke gelseydim
Tebrikler Reşit hayırlı olsun bisikletin
Pazar günü çalışınca gelemedim yarışmaya birinci Ramço olurdu oda gelebilseydi![]()
Tebrikler Reşit hayırlı olsun bisikletin
Pazar günü çalışınca gelemedim yarışmaya birinci Ramço olurdu oda gelebilseydi![]()
resit, tebrikler bisikletin hayırlı olsun,malesef scooter tarzları ile yarışmaya katılmak akıl karı olamaz, zira scooter ların hepsi yattı, ybr, cbf veya cross tipi motosiklet bu işe daha yatkın zira onlarda denge daha iyi sağlanıyor,bende malesef scooterla katıldım...yarışma çok güzeldi kazanmaktan çok orda olmak seyretmek çok büyük keyfti,ayrıca sitenin eski üyesi kuyu cadısı çağlada ordaydı...
eyvallah abi saol. herkes scooterların galip geleceğini düşünürken tam tersi oldu ve ilk 3 motor vitesliydi. dolayısıyla motosikletine alışık olan işi götürdü