Pendik Belediyesinden KTM ödüllü yarışma..

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Normal degil aslinda.
20 cm genislikte parkurda kronometre tutularak yapilir bu yarislar ama saniyorum Pendik belediyesi,motosikletleri ikiser ikiser yaristiracak.
Zamandan tasarruf.:)

:cat: Hem zamandan tasarruf, hemde tek tek yarışmaktansa 2'şer yarışmak görsel olarak daha zevkli oluyor.
Öyle sanıyorum ki; zaman tutulmayacak, eleme usulü yapılacak. :silent:
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
81
Etkınlıge katılıcak arkadaslarla 12de pendık mcdonalts onunde bulusup tanısmayı planlıyoruz gelıcek olanlar ulassın lutfen tanısalım :)
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Güzel bir bir yarışma Pendik belediyesini tebrik etmek lazım

O gün işde olmasam gelirdim
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
o zaman orda görüşmek üzere.... bu arada motor mt logolur... bedava reklam kokusu var havada....

ramço sen o logoyu büyüt biraz paşam zor görünüyo :cherry::p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:56 ----------

o motor benim olacak benim benim benimmmmmm:cherry::cherry::rendeer:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
ramço sen o logoyu büyüt biraz paşam zor görünüyo :cherry::p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:56 ----------

o motor benim olacak benim benim benimmmmmm:cherry::cherry::rendeer:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

güleyimde boşa gitmesin.... motor senin olacakmış...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sabırsızlıkla bekliyom bakemmmm, kim kimi yiyecek görcez :p:cherry:

en sonunda kopartçen benim çınarcık kayışlarını beni tahrik etmeeeeee:queen:

:rendeer::cherry::cherry::cherry:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

gelmezsen korktu derim bak... arkandan konuşurum....:p:p:p


şaka maka sana uzak sağanak ihtimali kuvetli... bana yakın ıslansamda bişey olmaz.... biz mt olarak kendi aramızda kim daha yavaş gidecek uygulaması yaparız sana ve bana özel olarak...:queen::queen::queen:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

gelmezsen korktu derim bak... arkandan konuşurum....:p:p:p


şaka maka sana uzak sağanak ihtimali kuvetli... bana yakın ıslansamda bişey olmaz.... biz mt olarak kendi aramızda kim daha yavaş gidecek uygulaması yaparız sana ve bana özel olarak...:queen::queen::queen:

harbiden ikilemde kaldım ramço yavvv şaka bi yana dostum , gerçi hava yağarsa pendiğe de yağacak ya :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst