- Katılım
- 17 May 2011
- Mesajlar
- 81
gelinde resmimi çekin....![]()
Cekerız tabı abı senın ybryı de merak ettım
gelinde resmimi çekin....![]()
Normal degil aslinda.
20 cm genislikte parkurda kronometre tutularak yapilir bu yarislar ama saniyorum Pendik belediyesi,motosikletleri ikiser ikiser yaristiracak.
Zamandan tasarruf.![]()
Etkınlıge katılıcak arkadaslarla 12de pendık mcdonalts onunde bulusup tanısmayı planlıyoruz gelıcek olanlar ulassın lutfen tanısalım![]()
ama etkinlik saati 11 diyolar facede :queen:
Cekerız tabı abı senın ybryı de merak ettım![]()
o zaman orda görüşmek üzere.... bu arada motor mt logolur... bedava reklam kokusu var havada....
o zaman orda görüşmek üzere.... bu arada motor mt logolur... bedava reklam kokusu var havada....
ramço sen o logoyu büyüt biraz paşam zor görünüyo :cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:56 ----------
o motor benim olacak benim benim benimmmmmm:cherry::cherry::rendeer:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
güleyimde boşa gitmesin.... motor senin olacakmış...
80 cc lik cros u çıkarayımda kömürlükten gör sen:cherry:
valla ramço hiiiiççççç sulanma benim kazanacağım motorpisiklete:cherry::rendeer:
özellikle senle kapışmak lazım ......
sabırsızlıkla bekliyom bakemmmm, kim kimi yiyecek görcez:cherry:
en sonunda kopartçen benim çınarcık kayışlarını beni tahrik etmeeeeee:queen:
:rendeer::cherry::cherry::cherry:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
gelmezsen korktu derim bak... arkandan konuşurum....
şaka maka sana uzak sağanak ihtimali kuvetli... bana yakın ıslansamda bişey olmaz.... biz mt olarak kendi aramızda kim daha yavaş gidecek uygulaması yaparız sana ve bana özel olarak...:queen::queen::queen:
harbiden ikilemde kaldım ramço yavvv şaka bi yana dostum , gerçi hava yağarsa pendiğe de yağacak ya![]()
bende ordayım ramco giderken bana ugra