Akşamüstü teslim aldım eve geldiğimde hava kararıyordu. Bu sabah 6da bahaneyle bi Aştiye gittm geldim hava oldukça soğuktu ve durk kalk olmadığı için hararet maksimum orta seviyeye çıktı sanırım bir sorun yok. Hatta dedim ki keşke akşamki gibi ısınsa da biraz bacaklarım ısınsa titremekten kurtulsam
Yanında yatmadım ama gece 15 dakikaya bir kalkıp baktım desem yeridir. Beleş olunca daha da bi güzel oluyor azizim

Yakında beni linç edeceksiniz
Bu arada ilk aldığımda çok komikti. Alışveriş merkezinin içinden teslim aldık tabi dışarı kadar ben üstünde kaldım arkadaş arkadan itti falan çok komik bir görüntüydü motorun karizmasını yerle bir ettim

Dışarda da akü yüzünden çalışmayınca iyice mort olduk
Göstergeler de gece gündüz ışığı yandığı için ve ışıkları mavi olduğu için o kadar da kötü değilmiş...