Ninja'mı Teslim Aldım, İlk Fotoğraflar

Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
ya arkadaş zaten kıl oluyorum sana beleşe 250 lik ninjaya kondun bide 10 tane foto koyuyosun koy bi tane tamam iyice kıskanıyorum:queen:

Allah kazadan beladan korusun kazasız sürüşler.:rendeer:

Ya görmüyormusun zaten ilk resimler gündüz sondakiler akşam çekilmiş ...

Sabahtan akşama yanından ayrılmamış :queen:

Belkide yanında yatmıştır. :queen::p:cherry:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
çok güzel motor rengi de cabası...kazasız belasız güzel günlerde binersin umarım:wiinkk:
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Akşamüstü teslim aldım eve geldiğimde hava kararıyordu. Bu sabah 6da bahaneyle bi Aştiye gittm geldim hava oldukça soğuktu ve durk kalk olmadığı için hararet maksimum orta seviyeye çıktı sanırım bir sorun yok. Hatta dedim ki keşke akşamki gibi ısınsa da biraz bacaklarım ısınsa titremekten kurtulsam :D

Yanında yatmadım ama gece 15 dakikaya bir kalkıp baktım desem yeridir. Beleş olunca daha da bi güzel oluyor azizim :p Yakında beni linç edeceksiniz :D

Bu arada ilk aldığımda çok komikti. Alışveriş merkezinin içinden teslim aldık tabi dışarı kadar ben üstünde kaldım arkadaş arkadan itti falan çok komik bir görüntüydü motorun karizmasını yerle bir ettim :D Dışarda da akü yüzünden çalışmayınca iyice mort olduk :D

Göstergeler de gece gündüz ışığı yandığı için ve ışıkları mavi olduğu için o kadar da kötü değilmiş... :)
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
1,134
Hayırlı uğurlu olsun çok güzel görünüyor kazasız belasız keyifle kullanmanızı dilerim...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
hayırlı olsun, güle gül kullanın da,

bu aletin teknik özelliklerinde (gerçi resmi türkiye sitesinde bu konuyla ilgili hiç bir bilgi yok. güya teknik özellikler diye bölüm yapmışlar ama içinde tekniğin T'si yok), soğutma sistemi için "sıvı" soğutmalı diyor, "su soğutmalı" demiyor. "sıvı" soğutma, geniş bir kavram. yani yağ soğutması da "sıvı soğutma" olarak geçiyor. daha doğrusu, genellikle, "sıvı soğutma" terimi, yağ radyatörü üzerinden "yağ soğutma" sistemi için kullanılıyor. su soğutmalı motorlarda su soğutma direkt olarak "su" diye belirtiliyor.

bu alet için "sıvı soğutma" denilen sistem nedir? yağ soğutması mı var bu motorda su soğutma mı?

Su soğutmalı kardeş (karışım%50 antifiriz %50 su)
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Akşamüstü teslim aldım eve geldiğimde hava kararıyordu. Bu sabah 6da bahaneyle bi Aştiye gittm geldim hava oldukça soğuktu ve durk kalk olmadığı için hararet maksimum orta seviyeye çıktı sanırım bir sorun yok. Hatta dedim ki keşke akşamki gibi ısınsa da biraz bacaklarım ısınsa titremekten kurtulsam :D

Yanında yatmadım ama gece 15 dakikaya bir kalkıp baktım desem yeridir. Beleş olunca daha da bi güzel oluyor azizim :p Yakında beni linç edeceksiniz :D

Bu arada ilk aldığımda çok komikti. Alışveriş merkezinin içinden teslim aldık tabi dışarı kadar ben üstünde kaldım arkadaş arkadan itti falan çok komik bir görüntüydü motorun karizmasını yerle bir ettim :D Dışarda da akü yüzünden çalışmayınca iyice mort olduk :D

Göstergeler de gece gündüz ışığı yandığı için ve ışıkları mavi olduğu için o kadar da kötü değilmiş... :)



hayırlı olsun kazasız belasız kullan, çok güzel motor gerçekten.:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
147
Woaawww!!! Bir de çekilişten kazanmışsın. Hayırlı olsun kardeşim.Kazasız belasız sürüşler.Kıskandım walla :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
forevermore Bu arada ilk aldığımda çok komikti. Alışveriş merkezinin içinden teslim aldık tabi dışarı kadar ben üstünde kaldım arkadaş arkadan itti falan çok komik bir görüntüydü motorun karizmasını yerle bir ettim :D Dışarda da akü yüzünden çalışmayınca iyice mort olduk :D


Sen naaptın yaaa.. aküyü söküp şarj ettirecektin, ertesi gün motora takıp alış veriş merkezinin içinde gaz vere vere çıkışa kadar göütürp havanı atacaktın :queen::queen:


hayalimdeki motor valla.

bide gtr250'yi beğeniyorum ama ninja'nın karisması ayrı :cat:

hayırlı olsun :rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Sen naaptın yaaa.. aküyü söküp şarj ettirecektin, ertesi gün motora takıp alış veriş merkezinin içinde gaz vere vere çıkışa kadar göütürp havanı atacaktın :queen::queen:


hayalimdeki motor valla.

bide gtr250'yi beğeniyorum ama ninja'nın karisması ayrı :cat:

hayırlı olsun :rendeer:

Ya bekleyemedim desem. Zaten vermek için oyalayıp duruyorlardı tesr yapıp almışken geri adım atmak istemedim :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Ohh vallaha şanslısın,
Allah kaza bela vermesin..
''1'i motorun üstünde diğeri de arkadan itiyor'' sahnesini gözümün önünde getirdim, gerçekten komik.

Sende inip itseydin bari :)
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bu ninjanın 1 dk. lık videosunu çekmen mümkün mü acaba.
Bir sesini duymak isterim. şimdiden teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst