hayır servisten teslim almadım uzun süredir alışveriş merkezinde yatan motoru yoğun ısrarım sonucunda teslim aldım. Bir arkada sormuş Ankara'da Antares alış veriş merkezinden kazandım.
ÖTV KDV ödemedim ama veraset intikal vergisi ödedim. 1000 lira + plaka ruhsat gibi bir masrafım oldu...
Arkadaşlar şimdi gene yoğun trafikte dur kalklı 10 km bir yolculuk yaptım hararet şu seviyeye geldi.
Kullananlar bir yardımcı olsun valla bacaklarım bile sıcacık oldu

Bu kadar sıcaklık normal değil gibi geldi...Yarına kadar binmeyeyim. Bilen varsa bir tarif etsin de suyuna bakayım. yağda problem yok.